• Olé. Party.


    Danmarks Dynamite.

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    #BADASS


    "Family don’t end in blood”

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Wat is dat? Hij is toch dood, trouwens? :'D


    Een "club" waar toe alle beroemde (verslaafde aan alcohol en drugs) artiesten worden gerekend die zijn gestorven voor hun 28ste verjaardag. Amy Winehouse en Jimi Hendrix behoren ook tot de club.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Een "club" waar toe alle beroemde (verslaafde aan alcohol en drugs) artiesten worden gerekend die zijn gestorven voor hun 28ste verjaardag. Amy Winehouse en Jimi Hendrix behoren ook tot de club.


    Oh, op die manier. Beetje raar, lijkt mij, maar goed. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga zo meteen slapen
    Goodbye and Goodnight people (K)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Beetje raar, lijkt mij, maar goed. :'D


    Ik vind het wel interessant. Ook wel luguber.

    Ik ga slapen.

    @CalmxSavedMe

    Nogmaals welterusten.


    Physics is awesome

    Ik krijg steeds meer feels voor Calum. Ieh. *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hello c;


    "Family don’t end in blood”

    Helloooo.


    Danmarks Dynamite.

    hi :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik zag vanochtend zo'n collega - ik had hem niet eerder gezien, dus of hij was nieuw of hij werkt normaal niet op zaterdag - en asdfghjkl HIJ LEEK ZO OP FETUS LUKEY OMG.


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    Ik zag vanochtend zo'n collega - ik had hem niet eerder gezien, dus of hij was nieuw of hij werkt normaal niet op zaterdag - en asdfghjkl HIJ LEEK ZO OP FETUS LUKEY OMG.


    Ik ken ook iemand die op fetus Lukey lijkt, ahdkfkf. Whut, omygosh jouw icon. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Ik ken ook iemand die op fetus Lukey lijkt, ahdkfkf. Whut, omygosh jouw icon. :'D


    Hahahaha, die icon was Tessa's aka Ashey's idee ;p Aangezien zij nu net zo'n soort foto heeft met dezelfde achtergrond, maar dan dus van Ash. :'D


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal (alweer), maar nu weet ik niet welke ik uit wil ga werken, grr. Ik had namelijk ook nog een ideetje voor een horror verhaal. (Daar ging toen die poll over).


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal (alweer), maar nu weet ik niet welke ik uit wil ga werken, grr. Ik had namelijk ook nog een ideetje voor een horror verhaal. (Daar ging toen die poll over).


    Wat is je nieuwe idee dan?


    Danmarks Dynamite.

    Hm, lastig uit te leggen zo. Wacht, ik ga het dan eerst even in het kort uittypen, dan stuur ik het je zo wel c:


    "Family don’t end in blood”