• Help ! Ik en mijn nichtje zijn op de zelfde jongen ik me moeder en me nichtje gingen zwemmen in en zwemmbad en daar zaagen we 2 jongens 1 met blonde haar (mark) 1 met bruin haar (mike) dus we gingen zwemmen die jongens kijkde naar ons en we maakte ruzie want ik d8 dat ze naar mij kijken en zij d8 dat ook wij vonden in het begin alebee mark leuk maar later ging mike en beitje glimlachen en knipoogen naar ons ( wij waaren toen aan het ruzie maaken voor wie die knipoogen waaren enzo) en toen vonden we mike leuk me nichtje zij ' oh maar ik vond mike van het begin leuk dus hij is van. Mij ' ik wert boos 'yeah right mike vind mij leuker' en later ging me nichtje zwaaien maar hem en ik maakte en gebaar dat ze beetje gek is voor de lol en hij glimlachten en gaf mij en knipoog dus toen zij me nichtje dat het voor haaar was en later moesten we naar huis en zei ze 'toen je niet aan het kijken was ging hij fluirte met mij' yeah right ik was geen seconde weg ofzo maar het probleem is
    1. Wie krijgt mike?
    2. Ik ben 12 en me nichtje 11 en hij lijkt 14 of 15
    3. Hij is op vakantie dis hij kan zo weg gaan
    4. Als hij ons niet leuk vindt of hij en vriendien heefd hoe vergeeten we hem?
    5. Hoe maak ik contact ik durf geen hoi te zeggen
    6. Wat nou als ik verkiering krijg en ze wort jaloers ( of andersom)
    Ik hoop dat de tips zo snel moogelijk komen ik ga dinsdag meschien wier daar en meschien is ie er en ik weet niet wat ik moet doen


    Life's a bitch so am i

    Je bent twaalf...


    El Diablo.

    Pretty_angel schreef:
    1. Ik schijf 15 op me profiel want ik wil niet de waarheid dat vindt ik en beetje raar
    2.thanks voor de tips en okw ik let op typfouten 3. Ik kan die jongen niet vergeeten :(


    Waar slaat dat op? Je gaat liegen over je echte leeftijd omdat de leeftijd waar je je naar gedraagd een beetje raar is?

    Hoezo kan je hem niet vergeten? Hij zag er wellicht leuk uit maar hij kan wel heel lelijk van binnen zijn. Get over it.

    Parrish schreef:
    Je bent twaalf...


    Eigenlijk is dit nog wel -naar mijn mening- de grootste reden waarom je t niet moet doen. Besides, de vriendschap met je nicht op het spel zetten voor een jongen is gewoon niet iets wat je doet.
    Er zijn nog meer knappe jongens op aarde. Kijk over een paar jaar maar weer voor leuke jongens. Ik ben van mening dat je school nu nog wel wat belangrijker is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Unwritable schreef:
    (...)

    Waar slaat dat op? Je gaat liegen over je echte leeftijd omdat de leeftijd waar je je naar gedraagd een beetje raar is?

    Hoezo kan je hem niet vergeten? Hij zag er wellicht leuk uit maar hij kan wel heel lelijk van binnen zijn. Get over it.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Pretty_angel schreef:
    1. Ik schijf 15 op me profiel want ik wil niet de waarheid dat vindt ik en beetje raar
    2.thanks voor de tips en okw ik let op typfouten 3. Ik kan die jongen niet vergeeten :(


    Nu vertel je toch ook de waarheid >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, maar hoe weet je dat die jongens Mark en Mike heetten als je ze alleen van een afstandje hebt gezien? :'D

    En verder ben ik het grotendeels eens met de dingen die de rest heeft gezegd, eigenlijk. Als jullie nu al ruzie hebben over die jongen, kun je beter afspreken dat jullie allebei van hem weg blijven. Sowieso is het al vrij onwaarschijnlijk dat je heb überhaupt ooit nog eens ziet, want hij moet dan toevallig maar net weer bij dat zwembad zijn als jij daar ook bent. Het lijkt me veel verstandiger om hem te vergeten en van je vakantie te genieten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh trouwens, ik vind dit eigenlijk best een rare vraag:

    1. Wie krijgt mike?


    I mean, dat jullie beiden op die gast vallen dat is wel duidelijk. Maar dat betekend niet dat hij ook op een van jullie valt. Hij kon ook gewoon knipogen om gewoon aardig te doen ofseu. Gebeurt wel vaker. In ieder geval is die jongen geen bezit.

    Okay, my point has been made. Bubye.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Say what. Ga met Barbies spelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zie maar 1 optie.

    Mike is een pimp, jullie krijgen allebei Mike, he got two bitches. B)


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    Ik zie maar 1 optie.

    Mike is een pimp, jullie krijgen allebei Mike, he got two bitches. B)


    HAHAHAHA. Sorry, ik vond dit veel leuker dan het moest zijn.

    Het klinkt meer als vriendschap dan echte liefde als ik eerljk ben. Daarbij je bent twaalf, don't worry. ik dacht ook ik krijg nooit iemand en zie waar ik nu ben. een jongen waar ik een jaar crush op heb en de vreind van broer is is nu mijn vriendje=3 So pleeeaaase calm your tits


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, toen ik 12 was, was ik nog niet bezig met jongens.

    Novoselic schreef:
    Ik denk eigenlijk niet dat je echt een relatie kunt opbouwen met een jongen die een beetje met je staat te flirten bij het zwembad. Hij ziet er misschien leuk uit, maar wat zegt dat over z'n innerlijk? Begrijp me niet verkeerd, hoor, ik loop ook weleens over straat en denk dan, wat is dat een knappe jongen zeg. Daarnaast denk ik dat je heel erge ruzie met je nicht gaat krijgen als jullie nu al staan te ruziën om welke jongen van jou is.


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Schrijffouten. Afkortingen. Drama. De horror, ik kan dit niet aan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:51 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ben ik dan de enige die het redelijk normaal vindt dat een meisje van twaalf interesse begint te krijgen in jongens? Ik zeg niet dat ze meteen met de eerste de beste het bed in moet duiken of hem ten huwelijk moet vragen, maar ik vind het niet echt raar dat ze jongens leuk vindt en een vriendje wil en zo. Maar goed.

    @Pretty_angel, hoezo vind je het vreemd om gewoon 12 op je profiel te zetten? Ik ben zelf ook twaalf, bijna dertien, maar ik vind het maar dom om te doen alsof ik vijftien ben zodat mensen me serieuzer nemen of wat je bedoeling daarmee ook is. Gewoon eerlijk zijn, en bovendien valt liegen over je leeftijd onder faken en dat is verboden op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it