• Help ! Ik en mijn nichtje zijn op de zelfde jongen ik me moeder en me nichtje gingen zwemmen in en zwemmbad en daar zaagen we 2 jongens 1 met blonde haar (mark) 1 met bruin haar (mike) dus we gingen zwemmen die jongens kijkde naar ons en we maakte ruzie want ik d8 dat ze naar mij kijken en zij d8 dat ook wij vonden in het begin alebee mark leuk maar later ging mike en beitje glimlachen en knipoogen naar ons ( wij waaren toen aan het ruzie maaken voor wie die knipoogen waaren enzo) en toen vonden we mike leuk me nichtje zij ' oh maar ik vond mike van het begin leuk dus hij is van. Mij ' ik wert boos 'yeah right mike vind mij leuker' en later ging me nichtje zwaaien maar hem en ik maakte en gebaar dat ze beetje gek is voor de lol en hij glimlachten en gaf mij en knipoog dus toen zij me nichtje dat het voor haaar was en later moesten we naar huis en zei ze 'toen je niet aan het kijken was ging hij fluirte met mij' yeah right ik was geen seconde weg ofzo maar het probleem is
    1. Wie krijgt mike?
    2. Ik ben 12 en me nichtje 11 en hij lijkt 14 of 15
    3. Hij is op vakantie dis hij kan zo weg gaan
    4. Als hij ons niet leuk vindt of hij en vriendien heefd hoe vergeeten we hem?
    5. Hoe maak ik contact ik durf geen hoi te zeggen
    6. Wat nou als ik verkiering krijg en ze wort jaloers ( of andersom)
    Ik hoop dat de tips zo snel moogelijk komen ik ga dinsdag meschien wier daar en meschien is ie er en ik weet niet wat ik moet doen


    Life's a bitch so am i

    Okay,
    even over je leeftijd, je wilt de waarheid niet zeggen dat je 12 bent, maar dat deed je net, dus dat slaat inderdaad nergens op.
    Ik snap niet dat je de band met je nicht wilt opgeven gewoon omdat een jongen met je zit te flirten. Zoals de andere hier zeggen, de kans is klein dat je hem zelfs nog maar gaat terug zien.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 20:26 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Penta schreef:
    verkierin

    verkierin

    verkierin

    verkierin
    lel


    I live for the applause, you will die for it.

    Niemand krijgt hem. Einde verhaal. In plaats van je druk te maken om een jongen, kun je misschien even op je typfouten gaan letten. Thanks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Niemand krijgt hem. Einde verhaal. In plaats van je druk te maken om een jongen, kun je misschien even op je typfouten gaan letten. Thanks.

    Die zijn wel nogal irritant ja. Een dt-foutje is niet erg, maar het is nogal vervelend om te lezen to be honest.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Penta schreef:
    verkierin

    verkierin

    verkierin

    verkierin

    Beste reactie ooit

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 19:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ok ik heb op me profiel 12 gedaan now happy? -.- en oke oke ik vergeet het best alleen meiden van 17 mogen vrientjes jezus man


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Ok ik heb op me profiel 12 gedaan now happy? -.- en oke oke ik vergeet het best alleen meiden van 17 mogen vrientjes jezus man


    Ze bedoelen het echt niet slecht hoor.
    We bedoelen meer van; Je bent nog jong, maak er een leuke jeugd van wat ook zonder een vriendje kan. Maar natuurlijk blijft t jouw keus.
    Ze hebben je tips gegeven en gezegd wat ze ervan vinden. Zo gaat dat nou eenmaal in een topic.
    You know what they say; No boyfriend,no problems.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 19:43 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maar vraagje, zoals Square op de vorige pagina zei, hoezo weet je hoe ze heten als je ze nog maar een keer hebt gezien? Niet slecht bedoeld, trouwens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pretty_angel schreef:
    Ok ik heb op me profiel 12 gedaan now happy? -.- en oke oke ik vergeet het best alleen meiden van 17 mogen vrientjes jezus man


    *vriendjes.

    Luister als jij klaar bent voor een relatie. Neem het. Maar zoals je in dit topic beschrijft heb je hem een keer gezien en weet je niet zeker of je hem ooit nog gaat zien. Waarom nou al ergens druk over maken terwijl de kans is dat het zo ver komt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pretty_angel schreef:
    Ok ik heb op me profiel 12 gedaan now happy? -.- en oke oke ik vergeet het best alleen meiden van 17 mogen vrientjes jezus man


    Mijn ogen doen zeer door het tekort aan punten, komma's en hoofdletters.

    Dat heeft niemand gezegd lol. Ze zeggen enkel dat jij te jong bent, waar ik ze geen ongelijk in kan geven. Op mijn twaalfde had ik ook nog geen vriendje. Maar ja, het is jouw keus. Als jij denkt toe te zijn aan een relatie, wie zijn wij dan om jou tegen te houden?


    26 - 02 - '16

    r u 4 real
    ..


    i put the fun in funeral

    Novoselic schreef:
    Ben ik dan de enige die het redelijk normaal vindt dat een meisje van twaalf interesse begint te krijgen in jongens? Ik zeg niet dat ze meteen met de eerste de beste het bed in moet duiken of hem ten huwelijk moet vragen, maar ik vind het niet echt raar dat ze jongens leuk vindt en een vriendje wil en zo. Maar goed.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 19:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)


    O zeker niet. Zover ik me kan herinneren was ieder meisje rond die leeftijd uit mijn klas destijds wel op de een of andere manier bezig met jongens. Sommige keken naar posters van Zac Efron, andere schreven briefjes naar jongens uit de klas, etcetera. Gewoon onschuldig en doodnormaal. Ik snap ook nooit helemaal waarom Q'ers in het algemeen zo verbaasd zijn dat twaalfjarigen met andere dingen bezig zijn dan barbiepoppen.


    i put the fun in funeral

    Novoselic schreef:
    Ben ik dan de enige die het redelijk normaal vindt dat een meisje van twaalf interesse begint te krijgen in jongens? Ik zeg niet dat ze meteen met de eerste de beste het bed in moet duiken of hem ten huwelijk moet vragen, maar ik vind het niet echt raar dat ze jongens leuk vindt en een vriendje wil en zo. Maar goed.


    Hier ben ik het helemaal mee eens – hoogstwaarschijnlijk is iedereen hier vergeten dat je op je twaalfde al kon giechelen als een jongen alleen maar naar je kéék, al was het om te zien of er in het automaat achter je nog cola aanwezig was.
          Voor de topicmaakster – gewoon laten gaan, de band met je nichtje is ontzettend veel belangrijker dan een jongen. Daarnaast zijn er nog miljoenen jongens op de wereld waar je verliefd op kan gaan worden en waar je naar kan kijken. Don't stress about it.


    Pretty_angel schreef:
    Ok ik heb op me profiel 12 gedaan now happy? -.- en oke oke ik vergeet het best alleen meiden van 17 mogen vrientjes jezus man


    Ugh, té veel typ fouten.

    Lieve schat, niemand bedoelt iets aanvallend. Ik ben zelf ook nog dit jaar verliefd geweest op vrienden van mij broer die dus zestien zijn, en heb jouwn leeftijd. Toch deed ik er niets mee. Beiden zouden ze van school afgaan. En ja, dat is moeilijk om te vergeten. Maar het is beter.
    En ik heb jouwn leeftijd en fake ook niets; je zou aan hoe ik me wel eens gedraag denken dat ik vijftien ben. Maar nop, dik gewoon 13. Je hoeft niets te faken om te zorgen dat mensen serieus met je kunnen praten.
    Daarbij mogen meiden van zeventien niet alleen vriendjes. Mijn nichtje is jonger en heeft ook dikke verkering? Beter doe je niets, en vergeet je die boy. Dat is ook wel zo aardig tegenover je nichtje.
    Dat je je interesseert voor jongens snap ik. Ik heb het ook. Maar niet dat ik op dezelfde ben als mijn familie. En al helemaal niét op een boy die ik net ken. Get over it! Familie staat boven boys!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 20:23 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded