• Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    San Francisco. Honderden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    1. Is hier enige interesse voor?
    2. Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?
    3. Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.
    4. In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor?


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ourania schreef:
    Hmm, hoeveel mensen ga je denk je nodig hebben voor de RPG?

    Daar ben ik nog over aan het nadenken. Eerst wil ik sowieso het plot voor de verhaallijn klaar hebben voor ik dat ga bedenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Daar ben ik nog over aan het nadenken. Eerst wil ik sowieso het plot voor de verhaallijn klaar hebben voor ik dat ga bedenken.


    Als er niet veel rollen nodig zijn, dan krijg je het denk ik wel vol met Engels ^^
    Je zou ook nog altijd kunnen doen, dat je het eerst in het Engels opent en als er dan niet genoeg animo voor is, je het dan nog gewoon verandert naar Nederlands.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Als er niet veel rollen nodig zijn, dan krijg je het denk ik wel vol met Engels ^^
    Je zou ook nog altijd kunnen doen, dat je het eerst in het Engels opent en als er dan niet genoeg animo voor is, je het dan nog gewoon verandert naar Nederlands.

    Yes. I'm going to think about that. Thanks voor het meedenken ^^ Nu alleen nog 't verhaallijn hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Charmed - my all time favorite.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou mee doen, maar in het Engels niet. Aangezien mijn Engels niet perfect is. En ik geen goede zinsbouw daarmee heb.
    In het Nederlands zou ik zeker mee doen! Because I love fantasy!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is nog niet zeker of het in 't Engels is of niet. Ik weet wel dat ik om 300 a 350 woorden per post ga vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb al wel een idee voor de verhaallijn, ik ga 'm proberen vanavond uit te werken.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 10:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    Het is nog niet zeker of het in 't Engels is of niet. Ik weet wel dat ik om 300 a 350 woorden per post ga vragen.


    Oh..dan is het niet iets voor mij als het zoveel zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Helianthus schreef:
    Het is nog niet zeker of het in 't Engels is of niet. Ik weet wel dat ik om 300 a 350 woorden per post ga vragen.


    Het woorden aantal is voor mij geen probleem, maar als de RPG in het Engels wordt, zal ik me niet inschrijven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    (...)

    Het woorden aantal is voor mij geen probleem, maar als de RPG in het Engels wordt, zal ik me niet inschrijven.


    Avus schreef:
    (...)

    Het woorden aantal is voor mij geen probleem, maar als de RPG in het Engels wordt, zal ik me niet inschrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wacht sowieso nog tot volgende week.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Power of Three". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester.


    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
          De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.


    Misschien dit? Anders hoor ik nog graag aanvullingen.
    Ik heb 't trouwens zoveel mogelijk op de serie laten lijken. I love that show. Number 1 favorite.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 19:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lijkt me een leuk idee!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    I'll join:)
    Heb je het rollentopic al online?
    Btw: kun je ook een Whitelighter zijn, of demon ofzo?


    be gay do crimes