• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    Handles schreef:
    Ik ben zo blij met de manier waarop ik rollen maak. ;3 Echt dingen invullen waardoor hij echt lang is en niet opvullen met allerlei enters of quotes waardoor hij lang lijkt. Ik hou van uitgebreide rollen schrijven.


    Ik merk dat mijn rollen ook steeds langer worden, ben ik echt blij mee.
    Ik gebruik eigenlijk nooit quotes. Er zijn trouwens ook mensen die een groter lettertype gebruiken waardoor hij langer lijkt. :W


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ik merk dat mijn rollen ook steeds langer worden, ben ik echt blij mee.
    Ik gebruik eigenlijk nooit quotes. Er zijn trouwens ook mensen die een groter lettertype gebruiken waardoor hij langer lijkt. :W


    Ik zie het weleens ja, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik zie het weleens ja, haha.


    Ik merk trouwens echt dat het goed is voor je 'rpg skills' als je aan rpg's meedoet waar het woordminimum rond de 300 ligt. Mijn posts zijn stukker langer sinds ik aan dat soort rpg's meedoe, ten opzichte van toen ik dat nog niet deed.


    26 - 02 - '16

    Mijn vriendje dit, mijn vriendje dat. Ik vind het heel leuk voor je hoor, maar nou weet ik het ook wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Doge schreef:
    (...)

    Ik merk dat mijn rollen ook steeds langer worden, ben ik echt blij mee.
    Ik gebruik eigenlijk nooit quotes. Er zijn trouwens ook mensen die een groter lettertype gebruiken waardoor hij langer lijkt. :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind dat er weinig leuke RPG's momenteel zijn, maar goed dat is mijn mening. :')

    Godverdomme, kutvakantie. Ik kan niet eens een week zonder het kutwijf uit te hangen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Soms snap ik niet wat ik hier nog doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Houd je in. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Slaapkop, slaap je serieus nog steeds...? ):


    Stenenlikker

    Ik denk dat ik Mormoonse zendelingen op mijn huis heb gestuurd. Hier gaan mijn ouders niet blij mee zijn :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ourania schreef:
    Soms snap ik niet wat ik hier nog doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen maar eens naar de huisarts toe. D:

    What the fuck, jongens zijn echt raar. Waarom vraagt er eentje die ik eenmalig op een feest heb gezien en die drie jaar ouder is na een jaar m'n nummer nou? x)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zo'n zin in zaterdag, oh gosh. Ik hoop zo dat het echt helemaal doorgaat, want het gaat echt zo geweldig worden <3