• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    JamesPotter schreef:
    'Brb, ik moet even een lang bericht typen voor een vriend met relatie problemen.'
    God, wat zijn jongens grappig. :')

    Genius :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I hate today, was ik maar gewoon de hele dag gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Great, nu ook nog eens onweer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Servant schreef:
    Onweeeeer.

    Pfft - niet eens bij ons.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil hier weg.
    Ik wil fucking bij jou zijn omdat ik hier gewoon niet veilig ben..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    But you will see every day –
    that we will never turn away,
    when it seems all your dreams come undone.

    We will stand by your side –
    filled with hope and filled with pride


    Wat je allemaal wel niet ziet als je oude topics doorleest. Twatter in plaats van Twitter, aha. :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 2:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Onweer houdt van me, het is me zelfs naar huis gevolgd!


    Your make-up is terrible

    Soms heb ik van die momenten dat ik je heel erg mis. Het is bijna anderhalf jaar geleden en nog kan ik het soms niet beseffen dat je er niet meer bent en dat ik je nooit meer kan opzoeken en met tintin kan kroelen.
    ik zou zo veel doen om je nog een keer te horen zeggen dat je trots op me bent en op mijn broer. Dat ik me niet sterk hoef te houden voor je omdat ik je nichtje ben en ik zou zo veel geven dat je me gewoon weer een keer voor de gek kan houden.
    Ik mis je zo erg (huil) R.I.P nantko,lieve oom. Ik hoop dat je bij opa en oma bent, op een betere plek zonder pijn. Een Jordaan in de hemel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat heb ik toch zo'n ontzettende hekel aan jongeren soms.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Volgens mij ben ik de enige vrouw die van bh's houdt en ze helemaal niet uit wil trekken.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Volgens mij ben ik de enige vrouw die van bh's houdt en ze helemaal niet uit wil trekken.


    meh dunno. Vind t niet erg om ze aan te hebben maar ook niet om ze niet aan te hebben


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Someone get me out of this place :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn handen gaan echt jeuken van mensen die fucking domme reacties plaatsen, omdat ze te lui zijn om een topic door te lezen.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Volgens mij ben ik de enige vrouw die van bh's houdt en ze helemaal niet uit wil trekken.


    Tot een half jaar geleden, weigerde ik ze uit te trekken toen ik moest gaan slapen. Mijn moeder was daar echt zwaar op tegen. :')

    OT: Ik heb een nieuwe laptop. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."