• De 25 jarige [naam] heeft het helemaal gehad met Nederland, maar bovenal met mannen. Haar vriend [naam], die nu natuurlijk haar ex is, heeft haar keihard bedrogen met haar beste vriendin [naam]. Ze zit helemaal in de knoop met zichzelf en begint allerlei problemen te krijgen. Ze krijgt onder andere een klein [insert probleem]-probleem en begint ruzie te krijgen met iedereen om haar heen. Op een gegeven moment raakt ze zo geïsoleerd dat ze haar huis niet meer uitkomt. Alles verandert als ze een liedje op de radio hoort. Het is het liedje 'Budapest' van George Ezra. Ze besluit naar Boedapest te verhuizen en een nieuw bestaan op te bouwen.
    Aan het begin lijkt alles goed te gaan. Ze krijgt een leuk appartementje in het hart van de stad en een leuk baantje bij een ijssalon. Ze komt er echter achter dat een nieuw begin maken niet over rozen gaat, als ze verliefd wordt op een klant die regelmatig bij de ijssalon komt. Ze krijgt te maken met het gevoel van onbereikbaarheid, de jongen heeft immers een vriendin, en een gebroken hart. Wat als haar ex-vriend toevallig op vakantie is in Boedapest? Zal alles goed komen, of zal haar droom in het water vallen?


    Ik wou er een tweedelige story van maken waarschijnlijk. Alles komt in één story. Dus.. Wat denken jullie? Hebben jullie misschien nog tips? :3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 23:30 ]


    26 - 02 - '16

    Ohmygosh!
    Ik wil dit verhaal lezen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Het klinkt wel leuk, maar niets voor mij.


    wat was dit ookalweer

    Ja! Lijkt me heel leuk! Waarschuw je me even! Xx


    Be with a boy who ruins your lipstick, not your mascara.

    Nope, niet iets wat ik zou lezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered