• Hallo allemaal!

    Lucem en ik willen graag een tekenwedstrijd beginnen.
    Daar hebben we wel een aantal deelnemers voor nodig.
    Als je het leuk lijkt om mee te doe, schrijf je dan gerust in.
    Wij willen minstens tien deelnemers en maximaal vijftien deelnemers.
    Zorg wel dat je genoeg tijd hebt, want we willen niet dat iedereen midden in de wedstrijd stopt.
    Als je, je toch wilt uitschrijven, doe dit dan in het topic.
    Denk dus goed na, of je wel genoeg tijd hebt.

    Toestemming van Mulleroni:

    Beste ShiningLight & KilAsh

    Hierbij geef ik jullie toestemming om te beginnen met jullie tekenwedstrijd Jullie hebben precies één week de tijd om het topic te openen en de wedstrijd te starten. Veel plezier en succes gewenst!

    Vriendelijke groetjes,
    Mulleroni
    Moderator


    Informatie over de tekenwedstrijd.


    Er zijn 4 rondes, iedere ronden duurt één week. Je kunt drie dagen uitstel krijgen, dit moet je 2 dagen van te voren aangeven. Als je dit vergeet aan te geven, maar je hebt een goede reden waarom, kun je nog steeds uitstel krijgen. Als je je tekening te laat hebt ingeleverd krijg je -2 punten aftrek. Tekening aub in een privé bericht naar Laura (Lucem) EN mij (Mike_Ro_Wave) sturen voor de deadline. Wij geven allebei een cijfer, tellen die bij elkaar op en delen dat door twee. Dus als we een 7 en een 8 geven, krijg je dus een 7,5. Als je een 7,45 krijgt, word dat naar beneden afgerond en heb je dus een 7,4.
    Je kan in totaal 100 punten halen. Als je elke ronde een 10 haalt, heb je dus een totaal van 40 punten. Niemand valt af, dus als je het laagste cijfer hebt, mag je nog steeds gewoon mee doen. Degene met het meeste punten aan het einde van de wedstrijd, wint.

    De prijzen:

    1e prijs: Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op onze profielen.
    2e prijs: Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op onze profielen.
    3e prijs: Een week lang reclame van een creatie naar keuze op onze profielen.

    Regels:

    -Géén plagiaat plegen! Als we hier achterkomen, wordt je gediskwalificeerd!
    -Niet iemand anders zijn of haar tekening afkraken, beledigen, of iets wat daar op lijkt.
    -Niet overtrekken. Je mag natuurlijk wel een foto natekenen, als je er maar een eigen tint aan geeft. Als je een foto natekent, moet je de originele foto met jouw tekening sturen.
    -Geen ruzie.

    En als je je naam veranderd, zou je dat dan even door willen geven?

    Jury:
    Mike_Ro_Wave
    Lucem

    Deelnemers:
    Unpredictable
    Einmana
    xBooBear
    Kruml
    Swatz
    Piaffe
    Sjawn
    RedViper
    Hint

    Opdracht 1:

    Deze opdracht is een vrije opdracht. Je mag alles tekenen wat je maar wilt.
    Zo lang het maar origineel is maakt het ons niet uit wat je tekent, dus ga maar lekker je gang!
    Wij letten hierbij op creativiteit en of je wel je best hebt gedaan.
    Als je naam op de deelnemerslijst staat, mag je beginnen met de opdracht.
    Als je tekening af is, moet je de tekening naar Mike_Ro_Wave & Lucem sturen via een privébericht.
    Deze opdracht zal anderhalve week duren, omdat het de eerste opdracht is.
    Deadline: 23 augustus (23-08-14)


    Het is handig om een abo the nemen op de Story, hier komen alle uitslagen te staan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 6:49 ]


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Mike_Ro_Wave schreef:
    RedViper, Phortion, Hint,
    Natuurlijk, graag zelfs :)
    Is 3 dagen wel genoeg tijd?


    Ik ga me best doen, komt helemaal goed ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Ik ga me best doen, komt helemaal goed ^^


    oke (Y)
    Jullie staan erbij ;)
    Succes


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Vanavond voor 23:59 moeten alle tekeningen ingeleverd zijn, anders kan je cijfer er vanaf hangen.
    Unpredictable heeft tot 27 augustus, de uitslagen worden dan bekent gemaakt in de story en zo ook de volgende opdracht.


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Phortion, Hint en RedViper, jullie hebben de tekening niet ingeleverd. Omdat dit de eerste opdracht is, matsen we jullie. Natuurlijk hangt dit wel van jullie cijfer af, want anders zou het niet eerlijk zijn. Als jullie hem voor 23:59 vanavond inleveren, krijgen jullie maar -1 punt aftrek. Wij vonden dit wel eerlijk want jullie hadden je als laatste ingeschreven en ook heel weinig tijd.


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Sorry, maar het gaat toch niet lukken... Ik moet ineens heel veel werken, heb ruzie met mijn ouders en ben ziek, dus het spijt me heel erg :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Sorry, maar het gaat toch niet lukken... Ik moet ineens heel veel werken, heb ruzie met mijn ouders en ben ziek, dus het spijt me heel erg :/


    Oke, maakt niet uit fijn dat je t even meld.


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    De uitslagen en de nieuwe opdracht staan erop!
    De deadline is 6 september!
    Zorg dat je hem op tijd inlevert.
    Sommige hebben de vorige opdracht nog steeds niet ingeleverd, zou je dit nog even willen doen?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 6:50 ]


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Slotje op aanvraag. Deze wedstrijd is gesloten.


    Pretty is just a pretty word.