• Ik zit met een klein probleempje waarvan ik niet goed weet hoe ik het op moet lossen.
    Zoals sommige van jullie al wel weten, speel ik samen met mijn vader in een Schotse pipeband...
    Op maandag en op vrijdag, ga ik naar de repetitie.
    Nu zijn mijn ouders weg voor een hele maand en komen ze de 29ste pas terug, waardoor ik deze maand altijd met iemand van de band meerijd.

    Nu zit ik met het probleem dat er in onze band iemand is, die een boontje voor me heeft.
    Hij heeft me in het verleden al eens een witte roos geschonken, me gesmeekt om met hem te dansen en dat meerdere keren en hij doet altijd super veel moeite om een gesprek met me aan te gaan, ondanks hij telkens heel nerveus over komt.
    Vorige week was hij trouwens over z'n liefdesleven bezig tegen mij en kwam het er op neer dat iedereen wilde weten wanneer hij met een vriendin naar huis kwam en dat hij er altijd erg onzeker over was en bovendien probeerde hij me meerdere keren te trakteren op een drankje.
    Ik ben niet de enige die het heeft gemerkt dat hij vreemd doet.

    Nu ben ik bang dat hij een move wil maken nu mijn vader er niet is, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten.
    Hij is zo maar even 11 jaar ouder maar omdat ik maar 19 ben, vind ik het net iets te veel.
    Daarbij is hij ook net iets te serieus voor me.
    Ontlopen is ook geen optie omdat ik hem altijd op de repetitie zie en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

    Ik ben niet bepaald iemand die het vlakaf kan zeggen, ik probeer zulke dingen namelijk altijd te vermijden omdat ik niemand wil kwetsen.
    Maar aan de andere kant, wil ik er wel iets aan doen voordat hij iets probeert, alleen weet ik niet goed wat.
    Hem zeggen dat ik een vriend heb, is geen optie want hij weet dat ik al een tijdje single ben.
    Iemand soms tips waarmee ik het hem subtiel duidelijk kan maken?
    Ik ben echt ten einde raad.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zelf zou ik gewoon afwachten totdat hij wél echt iets onderneemt en dat dan gewoon vriendelijk afwijzen...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    Zelf zou ik gewoon afwachten totdat hij wél echt iets onderneemt en dat dan gewoon vriendelijk afwijzen...

    Dat kan ik misschien wel doen ja.
    Ik ben al blij dat ik hem af kon wijzen wanneer hij voorstelde dat hij me een hele maand naar de repetitie zou brengen en dan terug naar huis.
    Het idee alleen al dat ik heel de weg met hem alleen in de auto zou moeten zitten bezorgt me klamme handjes. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vanaf nu ben je hartstikke lesbisch. :Y)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Vanaf nu ben je hartstikke lesbisch. :Y)


    En heb je al een hele mooie meid op het oog. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    Vanaf nu ben je hartstikke lesbisch. :Y)

    Haha, dat heb ik nog niet geprobeerd. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zeg gewoon dat je hem niet leuk vind, en dat hij veel te oud voor je is.