• Want, After.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op die fanfic (ik lees de larry versie mja) maar ik maak me echt zorgen wat er gaat gebeuren als die fanfic uit wordt gegeven.
    Ik snap niet hoe ze hem dit aan kunnen doen, dit is zó slecht voor zijn imago. Dan kun je wel zeggen ''ja het is maar een verhaal'' maar mensen gaan Harry toch onbewust anders zien. Ik wil hem niet upset zien, ik wil niet dat dat boek uitgegeven wordt en net zoiets wordt als 50 shades of grey. Dat zou toch verschrikkelijk zijn?
    Hoe veel volwassenen hebben 50 shades gelezen zonder te weten dat het oorspronkelijk een fanfictie was? Te veel. Dit gaat ook gebeuren met After en ik wil het niet. Ik wil niet dat Harry te weten komt wat we over hem schrijven en ga zo maar door.
    Ik maak me echt zorgen en het spijt me als ik overdrijf.

    (Na wat misverstanden: DE NAMEN IN HET BOEK WORDEN VERANDERD!)

    En toen werd het een topic om 50 shades of grey belachelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:43 ]

    Vind jij dat After uitgegeven moet worden?

    11.1% (5 stemmen)
     
    Ja

    57.8% (26 stemmen)
     
    Nee

    31.1% (14 stemmen)
     
    Het maakt me niet uit


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Kit schreef:
    (...)

    Volgens mij gewoon met hem in de hoofdrol -- er wordt een film van gemaakt.


    Als dat waar is dan ga ik zelfmoord plegen, jezus.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Als dat waar is dan ga ik zelfmoord plegen, jezus.


    Dat is ook wel erg overdreven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij kan die film er helemaal niet komen zonder zijn toestemming, maar ik vind het sowieso bullshit. Het is - naar mijn mening - niet eens een goed verhaal, heb het een tijdje gelezen maar ben er toen mee gestopt omdat ik er niet veel aan vond. Los daarvan moeten fanfics gewoon fanfics blijven.


    The universal language of art.

    Ik be een fan maar ja het is rot voor jem maar dit is echt niet het enige wat hij over zich heen krijgt qua shit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Exarchopoulos schreef:
    Volgens mij kan die film er helemaal niet komen zonder zijn toestemming, maar ik vind het sowieso bullshit. Het is - naar mijn mening - niet eens een goed verhaal, heb het een tijdje gelezen maar ben er toen mee gestopt omdat ik er niet veel aan vond. Los daarvan moeten fanfics gewoon fanfics blijven.

    Harry weet heus wel dat er fanfictions over hem worden geschreven. Ik heb After nooit gelezen, maar als het net zo slecht geschreven is als 50 shades kan ik het niet een serieus nemen. Het zal inderdaad voor hem heel lullig zijn, en een beetje raar dat meisjes(ik weet niet hoe oud de schrijfster is) sm dingen met hem willen doen. Maar het is fictie, ik denk dat de meeste mensen het verschil tussen werkelijkheid en fictie wel kunnen zien. En zelfs als het verfilmd wordt, moeten de namen veranderd worden. Idk, ik denk niet dat het Harry persoonlijk echt gaat raken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Clarke schreef:
    Harry weet heus wel dat er fanfictions over hem worden geschreven. Ik heb After nooit gelezen, maar als het net zo slecht geschreven is als 50 shades kan ik het niet een serieus nemen. Het zal inderdaad voor hem heel lullig zijn, en een beetje raar dat meisjes(ik weet niet hoe oud de schrijfster is) sm dingen met hem willen doen. Maar het is fictie, ik denk dat de meeste mensen het verschil tussen werkelijkheid en fictie wel kunnen zien. En zelfs als het verfilmd wordt, moeten de namen veranderd worden. Idk, ik denk niet dat het Harry persoonlijk echt gaat raken.


    Een getrouwde vrouw van rond de 25 heeft het geschreven. Tenminste, ze heeft in ieder geval een vriend.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Een getrouwde vrouw van rond de 25 heeft het geschreven. Tenminste, ze heeft in ieder geval een vriend.


    Omg...


    16 - 09 - '17

    Scribe schreef:
    (...)
    Dat meen je niet. -.-


    Nee hij krijgt een andere naam enzo, zeg maar net als met 50 shades of grey, dat was oorspronkelijk een Twilight fanfiction.


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ourania schreef:
    (...)

    Dat is ook wel erg overdreven.


    Nou, ik zou met liefde naar de bios gaan als ik Harry naakt mocht zien :')
    Maar het is met onbekende personen dus tsja..


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    harrylouis schreef:
    (...)

    Nee hij krijgt een andere naam enzo, zeg maar net als met 50 shades of grey, dat was oorspronkelijk een Twilight fanfiction.

    Maar dat is toch ook gewoon door een volwassen vrouw met kinderen geschreven, dacht ik?


    You only see the stars when they fall like rain.

    Soe schreef:
    (...)

    Omg...


    Ik lees zelf de Larry Stylinson versie en moet wel zeggen dat het (die versie dan) een goed verhaal is, een beetje voorspelbaar soms maar dat kan je ook wel verwachten van een fanfic.
    Er zit geen SM in hoor, alleen maar gewoon smut ;)

    Ik maak me niet zo zeer zorgen om Harry, ik maak me zorgen over alle slechte publiciteit die hij gaat krijgen hierdoor.
    En ik ben het er totaal mee eens dat fanfictions fanfictions moeten blijven, gewoon op het internet. Wat dan alsnog een optie is is zelf een manuscript maken, en hem dan privé uitgeven, zodat je een boekversie hebt van je favoriete fanfiction. (Dat kan op bravenewbooks.nl)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ik dacht dat het zou gaan om Harry Potter >.< hahaha
    Ze zullen volgens mij nooit zonder zijn toestemming een boek of film uitbrengen, dat mag volgens mij niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Klangkarussell schreef:
    (...)
    Maar dat is toch ook gewoon door een volwassen vrouw met kinderen geschreven, dacht ik?


    PLOT TWIST:
    Een man heeft 50 shades geschreven :') :D:D:D:D


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ik vind After persoonlijk echt niets, ik heb gisteren een poging gedaan om het te lezen maar ben al snel gestopt.
    Ik snap niet zo goed wat iedereen zo leuk vindt aan een verhaal met de thema's seks en ruzie.
    Vind dat er niet echt een verhaal in zit, maar dat is mijn mening natuurlijk.
    Al vind ik het gek dat het verfilmd wordt, ik bedoel dan moet er best veel worden aangepast hoor.
    don't hate me


    I'm becoming the best version of myself.