• Want, After.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op die fanfic (ik lees de larry versie mja) maar ik maak me echt zorgen wat er gaat gebeuren als die fanfic uit wordt gegeven.
    Ik snap niet hoe ze hem dit aan kunnen doen, dit is zó slecht voor zijn imago. Dan kun je wel zeggen ''ja het is maar een verhaal'' maar mensen gaan Harry toch onbewust anders zien. Ik wil hem niet upset zien, ik wil niet dat dat boek uitgegeven wordt en net zoiets wordt als 50 shades of grey. Dat zou toch verschrikkelijk zijn?
    Hoe veel volwassenen hebben 50 shades gelezen zonder te weten dat het oorspronkelijk een fanfictie was? Te veel. Dit gaat ook gebeuren met After en ik wil het niet. Ik wil niet dat Harry te weten komt wat we over hem schrijven en ga zo maar door.
    Ik maak me echt zorgen en het spijt me als ik overdrijf.

    (Na wat misverstanden: DE NAMEN IN HET BOEK WORDEN VERANDERD!)

    En toen werd het een topic om 50 shades of grey belachelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:43 ]

    Vind jij dat After uitgegeven moet worden?

    11.1% (5 stemmen)
     
    Ja

    57.8% (26 stemmen)
     
    Nee

    31.1% (14 stemmen)
     
    Het maakt me niet uit


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ik vind het sowieso vaag als fanfic wordt uitgegeven.
    Ik bedoel: Het is fanfic, het is wel leuk om te lezen, maar toch, de personages zijn niet echt helemaal zelf bedacht, en dan kunnen de namen wel gefingeerd worden, maar als je gaat googlen dan kom je sowieso op wattpad uit.
    Wat als Harry ook googlet en het ziet? Oké het is fanfic, dat zal hij ook wel doorhebben denk ik, maar toch.

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou me er niet zo druk om maken. Het feit dat het als een fanfic begonnen is en uiteindelijk uitgegeven wordt als een boek met gefingeerde personen zegt meer over het verhaal, de kunsten van de schrijfster en het enthousiasme dan dat het zegt over het 'karakter van Harry'. Bovendien neem ik aan dat als je met zoveel gillende fans geconfronteerd wordt, je een fanfic (waar hij uiteindelijk niet eens meer in speelt) ook wel moet kunnen handelen. Bovendien, denk je nu echt dat de sterren niet af weten van fandoms en fanfics die geschreven worden?

    Ik heb het verhaal zelf niet gelezen, maar dat zou mijn mening niet veranderen.

    Hahaha, ik heb die fanfic gelezen en het is zo slecht, echt waar-- ik snap niet hoe dit tot een film kan worden uitgebracht. Sowieso wordt er een heel verkeerd beeld overgebracht en een abusive relationship verschrikkelijk geromanticeerd en ben ik gestopt na de helft van het tweede boek omdat het maar bleef en bleef herhalen. Maar om even alles op te frissen, de namen worden veranderd. Zayn word Zedd, Niall word Nate, Liam word Landon en Harry werd iets in de trend van Hardin of zo. Volgens mij is het ook zo dat het management van One Direction er vanaf weet en akkoord is gegaan, dus veel valt er niet over te zeggen en ik denk eigenlijk dat Harry hemzelf het vrij weinig interesseert. Mijn persoonlijke mening is trouwens dat als ze dan een fan fiction verfilmen, het Dark had moeten zijn, daar zit in ieder geval nog enige verhaallijn in, inplaats van abusive shit constant weer.

    Mag ik trouwens ook even opbrengen dat 50 Shades Of Grey in eerste instantie een Twilight fan fic was, maar ook daar de namen veranderd zijn?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 14:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als het al wordt uitgegeven, moeten de namen veranderd worden en dan heeft niemand het door dat het om Harry gaat.
    Snap trouwens niet dat zo'n dingen uitgegeven worden. 80% van de tijd is het gewoon rommel.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Als het al wordt uitgegeven, moeten de namen veranderd worden en dan heeft niemand het door dat het om Harry gaat.
    Snap trouwens niet dat zo'n dingen uitgegeven worden. 80% van de tijd is het gewoon rommel.

    De namen worden ook veranderd, Harry zijn naam wordt bijvoorbeeld veranderd in Hardin, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb ooit ergens een tumblr post of twitter post of wat dan ook dat er al een boek was uitgegeven met Larry in de hoofdrol.

    Everdeen schreef:
    (...)
    De namen worden ook veranderd, Harry zijn naam wordt bijvoorbeeld veranderd in Hardin, haha.


    Echt hoe slecht kun je een naam maken :'D


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    harrylouis schreef:
    (...)

    Echt hoe slecht kun je een naam maken :'D

    RiGHT? Hahaha, een vriendin vertelde het en ik moest zooo hard lachen. De namen Landon en Nate vallen nog reuze mee, Zedd ook, maar het is zooo obvious.

    En de schrijfster had Tessa (Hoofdpersonage van het boek) de faceclaim Indiana Evans gegeven, omdat ze zichzelf op haar vind lijken, lololol. Zo'n faal.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 14:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb één hoofdstuk gelezen en damn, dit is gewoon dikke 50 Shades-copycat en niet bepaald van hoogwaardig literair niveau. Dan kun je beter een andere fanfic kiezen om te publiceren. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En trouwens, after is bagger. Heb 10 hoofdstukken gelezen en toen dacht ik "Wat saai." en toen ben ik gestopt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Novoselic schreef:
    Ik heb één hoofdstuk gelezen en damn, dit is gewoon dikke 50 Shades-copycat en niet bepaald van hoogwaardig literair niveau. Dan kun je beter een andere fanfic kiezen om te publiceren. :')
    50 Shades is een belachelijk boek wat een verkeerd beeld van SM weergeeft. Nee ik doe het niet maar ik ken mensen die het doen alleen hoe het in het boek gaat is dat hij dr STALKT en traceert en mensen die dit boek hebben gelezen en krijgen hier ideen van!

    Everdeen schreef:
    (...)
    RiGHT? Hahaha, een vriendin vertelde het en ik moest zooo hard lachen. De namen Landon en Nate vallen nog reuze mee, Zedd ook, maar het is zooo obvious.

    En de schrijfster had Tessa (Hoofdpersonage van het boek) de faceclaim Indiana Evans gegeven, omdat ze zichzelf op haar vind lijken, lololol. Zo'n faal.


    Hoe hilarisch :'D (ik mis nu echt die tranen van het lachen smiley van whatsapp)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Vinception schreef:
    En trouwens, after is bagger. Heb 10 hoofdstukken gelezen en toen dacht ik "Wat saai." en toen ben ik gestopt.


    Ik lees de Larry
    en het is zo voorspelbaar
    maar ik kan niet stoppen want ze zijn zo schattig

    (Ik heb dit probleem vaker)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    MrsSheen schreef:
    (...) 50 Shades is een belachelijk boek wat een verkeerd beeld van SM weergeeft. Nee ik doe het niet maar ik ken mensen die het doen alleen hoe het in het boek gaat is dat hij dr STALKT en traceert en mensen die dit boek hebben gelezen en krijgen hier ideen van!

    Ik heb de eerste twee hoofdstukken eens gelezen omdat ik gewoon wilde weten wat er zo geweldig aan is dat alle vrouwen het boek willen hebben en echt waar, zo ontzettend bagger. En de samenvatting alleen al. Meisje uit Seattle heeft nog nooit seks gehad en sluit daarna een sm-contract af met een romantische miljonair. Zeer geloofwaardig. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lol, ik heb hem niet gelezen en ik denk ook niet dat ik dat doe als ik zie wat hier allemaal staat, of misschien toch wel, want nu word ik wel een beetje nieuwsgierig hehe ^-^


    'Darling, just hold on'