• Liefste users,

    Wij krijgen zo nu en dan klachten binnen met betrekking tot de reclame die op Quizlet wordt weergeven, met name de reclame zoals de reclamebanners of woorden die gelinkt worden aan reclame buiten Quizlet. Dit topic is bedoeld om jullie te laten weten wat je kunt doen, mocht je last hebben van buiten proportionele reclame en/of reclamelinken.

    - De reclamebanner is uit proportie en storend
    Dit mag je melden via ‘Contact’ (rechtsbovenaan iedere pagina), aan een moderator of via dit topic. Dit wordt dan doorgegeven aan Rutger zodat hij de reclameprovider kan aanspreken.
    Je meldt het best met een printscreen waarbij je zegt om welke reclame het gaat.

    - Woordjes worden opeens links naar reclame op andere sites/Ik heb last van pop-ups
    Dan vrezen we dat je malware op je computer hebt staan. Dat verhelp door een virusscanner te gebruiken en/of je browsergeschiedenis te verwijderen.

    - "Gebruik dan AdBlock"
    Dit raden wij niet aan. AdBlock is een extentie die zelf problemen op jouw Quizlet kan veroorzaken. Gekende problemen zijn voornamelijk lay-out problemen, zoals kaders die elkaar overlappen, kaders die weg zijn of kaders die door de quicklinks staan,…

    Wij hopen dat dit topic duidelijkheid schept omtrent deze problemen en dat jullie nu weten wat jullie kunnen doen, mochten jullie er last van hebben.

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Is het dit? Klik
    Daar is Rutger al mee bezig. =)


    Ja, die is het!
    en dat topic had ik nog niet gezien, dankje. Dan hoef ik 'm niet meer te melden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Bedankt voor de informatie!


    +
    Ik heb inderdaad soms last van die pop-ups. Dat is echt vervelend.

    Met de vriendenlijst zat ik wel met een kaderoverlap bij adblok, maar ik negeerde dat gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik raad juist Adblock af.
    Door dat programma zaten er virussen op mijn computer die ervoor zorgde dat dat al mijn Windows 8-tegels weg haalde.

    Het lijkt wel alsof die al die reclames weg haalt, maar ondertussen download 'ie ook dingen.
    Als ik mijn computer later naar de winkel had gebracht, was hij gecrasht erdoor. :')


    Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is, maar ik waarschuw alleen maar. ^^

    Good to know.


    † Love? I want to sleep.

    Pura schreef:
    Ik raad juist Adblock af.
    Door dat programma zaten er virussen op mijn computer die ervoor zorgde dat dat al mijn Windows 8-tegels weg haalde.

    Het lijkt wel alsof die al die reclames weg haalt, maar ondertussen download 'ie ook dingen.
    Als ik mijn computer later naar de winkel had gebracht, was hij gecrasht erdoor. :')


    Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is, maar ik waarschuw alleen maar. ^^
    Bullshit. Je hebt of een verkeerd programma gedownload dat zich voor doet als Adblock, of iets anders geinstalleerd waardoor dit gebeurde. Heeft niks met Adblock te maken :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 11:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Bullshit. Je hebt of een verkeerd programma gedownload dat zich voor doet als Adblock, of iets anders geinstalleerd waardoor dit gebeurde. Heeft niks met Adblock te maken :'D

    Ik had Adblock gedownload via de Google Store.
    De makers zeiden zelf dat het door Adblock komt en dat zijn geen beginnende makers kan ik je vertellen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 11:20 ]

    Pura schreef:
    (...)
    Ik had Adblock gedownload via de Google Store.
    De makers zeiden zelf dat het door Adblock komt en dat zijn geen beginnende makers kan ik je vertellen.
    Aah, dat gedoe. Ja, ze waren een korte tijd gehackt en waarschijnlijk had jij net het pech om toen hem te downloaden. Maar goed, dan is het alsnog niet Adblock, maar iets wat zich voordoet als Adblock.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 11:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fijn om te weten waar ik het mag melden als een reclamebanner te groot is. Gisteren had ik namelijk twee keer een redelijk grote reclamebanner.


    Physics is awesome

    Ik ben blij dat die banner weg is. En ik heb AdBlock van de website zelf gedownload trouwens: klik.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 11:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Winhood schreef:
    Fijn om te weten waar ik het mag melden als een reclamebanner te groot is. Gisteren had ik namelijk twee keer een redelijk grote reclamebanner.


    wat was dit ookalweer

    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit op die drie jaar op quizlet een probleem gehad met reclame. (Y)


    I wanna be a wizard!

    Winhood schreef:
    Fijn om te weten waar ik het mag melden als een reclamebanner te groot is. Gisteren had ik namelijk twee keer een redelijk grote reclamebanner.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Firenzee schreef:
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit op die drie jaar op quizlet een probleem gehad met reclame. (Y)

    Des te beter. ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Firenzee schreef:
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit op die drie jaar op quizlet een probleem gehad met reclame. (Y)
    Komt dat door Adblock of omdat je gewoon geluk had met de advertenties die weergeven worden? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.