• Liefste users,

    Wij krijgen zo nu en dan klachten binnen met betrekking tot de reclame die op Quizlet wordt weergeven, met name de reclame zoals de reclamebanners of woorden die gelinkt worden aan reclame buiten Quizlet. Dit topic is bedoeld om jullie te laten weten wat je kunt doen, mocht je last hebben van buiten proportionele reclame en/of reclamelinken.

    - De reclamebanner is uit proportie en storend
    Dit mag je melden via ‘Contact’ (rechtsbovenaan iedere pagina), aan een moderator of via dit topic. Dit wordt dan doorgegeven aan Rutger zodat hij de reclameprovider kan aanspreken.
    Je meldt het best met een printscreen waarbij je zegt om welke reclame het gaat.

    - Woordjes worden opeens links naar reclame op andere sites/Ik heb last van pop-ups
    Dan vrezen we dat je malware op je computer hebt staan. Dat verhelp door een virusscanner te gebruiken en/of je browsergeschiedenis te verwijderen.

    - "Gebruik dan AdBlock"
    Dit raden wij niet aan. AdBlock is een extentie die zelf problemen op jouw Quizlet kan veroorzaken. Gekende problemen zijn voornamelijk lay-out problemen, zoals kaders die elkaar overlappen, kaders die weg zijn of kaders die door de quicklinks staan,…

    Wij hopen dat dit topic duidelijkheid schept omtrent deze problemen en dat jullie nu weten wat jullie kunnen doen, mochten jullie er last van hebben.

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb momenteel een ander probleem, er staat een reclame in de beginpost van topics die ik bekijk. Mag ik dit ook melden?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Ik heb momenteel een ander probleem, er staat een reclame in de beginpost van topics die ik bekijk. Mag ik dit ook melden?


    Daar heb ik ook last van. Hi Prepay toch?

    ik heb er een topic over, maar ik ga ook zeggen: ik zie het ook :(


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Pacifique schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook last van. Hi Prepay toch?

    Ja! Damn commercials.
          En adblock heeft het helaas ook begeven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb zins kort last op mijn pc dat Q een hele rare lag-out heeft. Ik denk dat ik dus maar even ga kijken of dat dus aan Adblock ligt ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Winhood schreef:
    Ik heb momenteel een ander probleem, er staat een reclame in de beginpost van topics die ik bekijk. Mag ik dit ook melden?

    Screenshot ter toelichting van mijn iPad, zonder AdBlock:



    Foto ter toelichting van mijn computer, met AdBlock (dan zie je dus alleen de tekst):



    (klik voor groter)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 6:25 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hint schreef:
    (...)
    Screenshot ter toelichting van mijn iPad, zonder AdBlock:



    Foto ter toelichting van mijn computer, met AdBlock (dan zie je dus alleen de tekst):



    (klik voor groter)


    Ja, ik zie dus alleen die tekst. Ik kwam gister op Q en ineens zag ik dit.

    Heb er ook last van dat er in het begin post van het forum een reclame tekst van HI zit. :/

    Grizzly schreef:
    ik heb er een topic over, maar ik ga ook zeggen: ik zie het ook :(


    Over die reclame van Hi prepay? Want het is wel irritant dat hij letterlijk in iedere beginpost staat.


    Physics is awesome

    Het vele reclame begint me zo onderhand werkelijk te ergeren, in elk topic kijk je tegen die HI - reclame aan. Verder zie ik bewegende reclame banners die mijn laptop (en Q) ongelofelijk traag maken, zo heb ik er totaal geen zin meer in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb gisteren via de contactpagina nog even een melding gemaakt van die Hi PrePay-reclame, maar ik heb er nog niets van gehoord. Ik vind het echt vervelend, zelfs AdBlock krijgt 'm niet helemaal weg, maar ik wacht voorlopig wel af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar Rutger (enkel hij kan het doorgeven) kan de komende dagen niet op/aan Quizlet werken vanwege persoonlijke redenen. Ik vrees dat je nog even vriendjes moet blijven met de vervelende reclame. =( Excuses daarvoor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar Rutger (enkel hij kan het doorgeven) kan de komende dagen niet op/aan Quizlet werken vanwege persoonlijke redenen. Ik vrees dat je nog even vriendjes moet blijven met de vervelende reclame. =( Excuses daarvoor.

    Dat is best wel jammer, maar jullie kunnen daar toch niets aan doen. c;

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 17:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scandal schreef:
    Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar Rutger (enkel hij kan het doorgeven) kan de komende dagen niet op/aan Quizlet werken vanwege persoonlijke redenen. Ik vrees dat je nog even vriendjes moet blijven met de vervelende reclame. =( Excuses daarvoor.

    Begrijpelijk, ik probeer nog wel even geduldig te zijn. Ik snap alleen niet dat AdBlock het niet meer doet, want nu zie ik enkel een puzzelstukje terwijl dat er voorheen niet was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry voor de bump, maar ik wil nu toch wel even melding maken van de Hi-reclame. Hier heb ik al een tijdje last van, maar de laatste tijd lijkt het steeds vaker voor te komen dat er reclame voor de drop-down menu's komt te staan, waardoor ik dus niet op de links in het menu kon klikken. Dit probleem heb ik alleen met de Hi-reclame en niet met andere reclames (zoals die van Ziggo). Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden!


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."