• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    Van knikte haar toe.
    'Geen dank.' Hij liet haar een beleefde glimlach zien en toverde uiteindelijk een tapijt tevoorschijn.
    'Succes ermee,' zei hij tegen Ignatius en stapte op zijn bezem, aanstalten makend zich af te zetten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius kneep zijn ogen samen, maar besloot om niets te zeggen. Hij gunde niemand het plezier om hem in de zeik te zetten en daarom draaide hij zich van de jongen en iedereen die buiten stond af.

    'Je neemt geen genoegen met een vliegend tapijt?' wilde Van weten. 'Als je daar geen genoegen mee neemt, geef hem dan maar weer terug.'
    Hij sommeerde het ding terug en reikte Ignatius zijn bezem aan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius trok zijn wenkbrauw op en nam de bezem aan, maar zei geen bedankt.
    Hij bekeek de bezem even van alle kanten en besloot om pas een poging tot vliegen te doen als er niemand meer bij hem was.

    'Ga je niet mee?' vroeg Van, terwijl hij het zich gemakkelijk maakte op zijn tapijt. Ja, dat was een fijn cadeau geweest van zijn vader, toen hjij nog maar net in Egypte zat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ga later, alleen,' zei Ignatius.
    'Ik heb geen verdere hulp nodig om aan mijn eten te komen.'

    Van grijnsde.
    'Je hebt geen stok. Geen vuur... geen dieren.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'En ook geen honger, dus ik zie het probleem niet.'

    'Hij is inderdaad heel anders. Ik ken hem zo niet. Ik vind het niets voor hem om een kind te ontkennen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Van schudde zijn hoofd. Ze waren hier al zeker twee dagen. Iemand kon nu onmogelijk gen honger hebben, tenzij de alcohol alle ruimte voor voedsel had ingenomen.
    'Nou, best.' Hij liet zijn tapijt opstijgen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    (MT)

    'Ik ook niet,' zei Hanna. 'Al had hij natuurlijk nog geen kinderen toen ik hem kende. Hij heeft gewoon zo weinig gevoel, alsof al zijn liefde in de jaren is verdwenen.' Ze zuchtte en keek naar Ignatius, die een bezem had weten te krijgen en naar de andere jongen, die er van door ging op zijn tapijt, keek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'Misschien komt het daardoor,' zei Claire. 'Al kan ik me niet voorstellen dat je kunt vergeten hoe het is om liefde te voelen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ignatius stapte het huis uit en zuchtte, bezem in de hand.
    'Mijn liefde is niet verdwenen,' zei hij toen.
    'Ik denk nog net zo vaak aan jou als al die jaren geleden.'

    'Hoe kun je liefhebben en je kind vermoorden combineren,' zei Hanna.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.