• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Nieuwe Topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:37 ]

    'Aenea,' antwoordde hij. 'Je kent haar vast wel.'
    Het was zo'n type dat iedereen op de een andere manier kende.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sloane voelde zich een beetje verloren tussen alle mensen die elkaar schenen te kennen en ze was heel blij toen ze Noha opeens in het oog kreeg. Ze rende naar haar vroegere vriendin toe en omhelsde haar. 'Eindelijk een bekend gezicht!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan knikte. 'Ja, ik heb zeker over haar gehoord. Zijn jullie gescheiden?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Eh, nee. Het is eigenlijk al wel een tijdje geleden dat we nog samen waren. Voordat we van de ene naar de andere wereld getransporteerd werden, zat zij op de troon en voerde ik een rebellenleger aan.' Hij slaakte een zucht. 'We zijn duidelijk uit elkaar gegroeid, maar makkelijk is het niet. Sinds we weer dreuzels waren had ik het idee dat die kloof weg was- totdat ze in eens met een ander voor mijn neus begon te zoenen.'
    Sykes keek een andere kant uit. Hij had eigenlijk geen flauw idee waarom hij het aan Megan vertelde. Het deed hem allemaal meer dan hij besefte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li knikte.
    Er zijn nog zat Askrothiaanse huisjes vrij. Daar kunnen we best blijven. het was raar om weer met Moon een Luuk een leven op te bouwen in de uitzichtloosheid van deze wereld. Ooit hadden ze op een klein, zwevend eiland geleefd, in een hutje dat allang niet meer bewoond was, zonder iets te begrijpen van de nieuwe wereld om hen heen. Nu bevonden ze precies weer in zo'n situatie en opnieuw liep hun moordenaar hier rond.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noha had met haar toverstok een pan soep naar zijn plaats gedirigeerd, maar hield daar meteen mee op zodra Sloane haar vastgreep. De pan bleef anderhalve meter boven de grond zweven.
    Noha was blij om iemand te zien die ze van vroeger kende en ook nog vertrouwde, al baalde ze voor Sloane, omdat zij nu ook in deze situatie zat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Megan pakte zonder na te denken zijn hand en kneep daarin. 'Blijkbaar hebben we allebei een beetje een rampzalig liefdesleven op dit moment. Je kunt altijd bij me terecht, Sykes.' Haar mondhoeken krulden een beetje omhoog toen ze vervolgde; 'Misschien moeten we elkaar maar gezelschap houden als we ons eenzaam voelen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Alsof jij je ooit zou schikken naar mijn wil,' bromde ze, maar daarbij dacht ze niet aan die keer dat hij Li voor haar was gaan halen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Te beginnen bij zijn liefde van zijn leven te doden,' Sam voelde een soort schuld gevoel tegen over Hanna maar de dood van Hanna zou Ignatius tenminste iets pijn doen.

    Ignatius schudde zijn hoofd.
    'Nooit, nee.'

    'Nou. Laat me dan vooral niet met rust.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wense kwam steeds dichterbij de twee personen die bij het reuzerad stonden. Ze schrok toen ze het gezicht van de man herkende, het was de vader van haar kind.

    Ardaneus fronste.
    'Wense!' riep hij.
    'Wat doe jij hier?'

    Damien liep aarzelend achter Moon en Luuk aan. Moon had een kat in haar armen, die hem zoveel aan de kwistel van Angèle deed denken dat het even was alsof ze zich weer op Beauxbatons bevonden. Hij wist echter dat de kwistel geen kwistel was, maar Li in vermomming. De mysterieuze jongen die hen had gered van een veld voor weerwolven en vampiers. Damien wist niet wat er van hem terechtgekomen was of hoe het kwam dat Luuk zo volwassen was geworden, maar zijn broertje nergens te bekennen was.
    Het was verwarrend en hij had geen idee waar hij in deze wereld naartoe moest, behalve achter Moon aangaan, de enige die hij kende. Zij leek hier in iederr geval geliefden te hebben gevonden en hij moest toegeven dat hij daar een beetje jaloers op was.


    Ablaze vond Assa bij het huisje waar voedsel werd uitgedeeld.
    'Heb je nog niet genoeg gehad of was de hand die ik je serveerde niet goed genoeg doorbakken?' vroeg hij. 'Ik heb er mijn best op gedaan, hoor.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sykes keek Megan onderzoekend aan. Hij wist niet hoe hij de woorden 'gezelschap houden' moest interpreteren, maar ging er maar vanuit dat ze enkel vriendschappelijk waren en er gewoon een beetje vreemd eruit kwamen. Hij had op het moment wel andere dingen aan zijn hoofd dan liefdesavontuurtjes, hoewel hij wist dat hij vanavond liever met een vrouw in zijn armen sliep dan helemaal alleen. Het was zo lang geleden dat hij met Aenea in bed had gelegen dat het soms leek alsof het nooit was gebeurd.
    Nu Ignatius, Nick en Aenea hier met zijn drieën waren, wilde hij voorkomen dat ze weer met zijn drieën naar de macht grepen en hij behield het gevoel dat hij degene was die daar iets tegen moest doen, samen met de weinigen die uit eerste hand wisten waartoe die drie in staat waren.

    Het nieuwe topic!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.