• T H E D O L L M A K E R


    † Nederlands geschreven
    † Gaat rond de 20.000 woorden bevatten
    † Horror - niet lezen als je gevoelig bent, dingen zijn tot in de detail beschreven
    † Volledig zelfbedacht
    † I'm not crazy. Believe me, I'm not. *giggles*



    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 18:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 1


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het doet me denken aan een film, heb jej soms daar je inspiratie vandaan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee? Ik heb alles zelf bedacht, eergisteren, lol. :3 welke film?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Nee? Ik heb alles zelf bedacht, eergisteren, lol. :3 welke film?

    Ik weet de titel niet, maar ik heb wel al van zulke films gehoord :p
    Wilt vast zeggen dat je een sterk verhaal hebt bedacht ;)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik weet de titel niet, maar ik heb wel al van zulke films gehoord :p
    Wilt vast zeggen dat je een sterk verhaal hebt bedacht ;)

    Oh, okido. :3

    Dankjewel! Ik ben er stiekem ook wel trots op, hehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik had ook dat het me deed laten denken aan een film. Daar werden poppen van echte mensen gemaakt. Dat was zo'n Anubis film, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Dat is awesome, ik wil die film zien. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het deed me eerst aan Het huis Anubis: De wraak van Arthur, hahaha hmmmm...
    Ziet er goed uit, maar ik lees geen stories dus dat houdt bij mij al op, xp.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Love it


    Vatican Cameos

    Wauw, ik had niet verwacht dat het zo erg in de smaak zou vallen. :3 Bedankt iedereen! Met een beetje geluk gooi ik vanavond een nieuw hoofdstukje online.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Wauw, ik had niet verwacht dat het zo erg in de smaak zou vallen. :3 Bedankt iedereen! Met een beetje geluk gooi ik vanavond een nieuw hoofdstukje online.


    Me gusta mucho. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik weet de titel niet, maar ik heb wel al van zulke films gehoord :p
    Wilt vast zeggen dat je een sterk verhaal hebt bedacht ;)


    Misschien de film May?
    Je hebt ook een stripfiguir die de dollmaker heet (dc) komt ook voor in een aflevering van Arrow


    Don't be like the rest of them, darling

    Hoofdstuk 2

    Heerlijk dit. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vandinha schreef:
    Mijn innerlijke psycho approves.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het doet me denken aan een aflevering van zo'n CSI programma ofzo of was het een film? Ik weet het niet meer. alleszins maakte die ook marionetten van levende mensen en speelde hij daarna er een toneeltje mee :')

    Maar jouw intro alleen al klinkt echt goed!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 19:55 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay