• T H E D O L L M A K E R


    † Nederlands geschreven
    † Gaat rond de 20.000 woorden bevatten
    † Horror - niet lezen als je gevoelig bent, dingen zijn tot in de detail beschreven
    † Volledig zelfbedacht
    † I'm not crazy. Believe me, I'm not. *giggles*



    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 18:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    madeupyou schreef:
    Het doet me denken aan een aflevering van zo'n CSI programma ofzo of was het een film? Ik weet het niet meer. alleszins maakte die ook marionetten van levende mensen en speelde hij daarna er een toneeltje mee :')

    Maar jouw intro alleen al klinkt echt goed!

    Dat is zo awesome! :'D Waarom laat het iedereen steeds denken aan dingen? Is het niet origineel of ben ik gewoon een genius? Oh wellllll


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skrivbar schreef:
    Dit + proloog doet me denken aan een aflevering van Criminal Minds. Scary shit.

    Dat was het inderdaad! Het komt voor in een aflevering van criminal minds.. Oh vond ik maar een vieze aflevering :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hoofdstuk 3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lijkt me erg gaaf alleen de lettertype is erg klein, tenminste op mijn pc wel. Daardoor is het voor mij bijna onmogelijk te lezen ;x


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    ^ Echt? Oh, vreemd, bij mij is het wel gewoon te doen. :3 Ik zal wat later eens de tijd nemen om het een beetje te vergroten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ Echt? Oh, vreemd, bij mij is het wel gewoon te doen. :3 Ik zal wat later eens de tijd nemen om het een beetje te vergroten.


    Ja heel vreemd ;o de woorden zijn zo klein op mijn pc, het lijken net mieren x'D
    Thanks, zou tof zijn! (:


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Hoe ziet het er nu voor je uit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 4


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Saloon schreef:
    Lijkt me erg gaaf alleen de lettertype is erg klein, tenminste op mijn pc wel. Daardoor is het voor mij bijna onmogelijk te lezen ;x

    Kan je dat niet op die vergroot-knopjes klikken?

    (klik voor groter)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoofdstuk 5

    Hello, my dolls.
    Zoals jullie misschien al weten is mijn story door enkelen genomineerd voor het beste OP verhaal, waar ik jullie ontzettend voor wil bedanken. Ik heb dit hele verhaal op een saaie zondagmiddag bedacht en verwachtte absoluut niet dat ik drie keer genomineerd zou worden, 18 kudo's zou krijgen en in de top terecht kwam, plus bijna 80 abo's te hebben. Whut.
    Natuurlijk motiveert dit mij heel erg om verder te schrijven aan dit verhaal, dus verwacht meer hoofdstukjes de komende tijd!

    Als je mijn verhaal overigens goed genoeg vindt, voel je vrij om te stemmen. (wbw) Ik raad je wel aan om ook naar de rest te kijken, ik wil dat jullie stemmen omdat jullie dit verhaal leuk vinden en niet omdat ik het vraag. Indien je wel op mij stemt, yay! Ik beloof je dat Alyssa niet achter je aankomt. Danku. :*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skrivbar schreef:
    Dit + proloog doet me denken aan een aflevering van Criminal Minds. Scary shit.


    Precies dit!
    En daarom wil ik hem lezen! ^^ Klinkt goed.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hello, dolls. De finale van het beste verhaal op Quizlet is begonnen, en dankzij jullie doe ik weer mee! Hier kun je stemmen. Ik wil jullie nogmaals vragen om te stemmen op de story die jullie goed genoeg vinden! Als dat die van mij is, heel erg bedankt. :3

    Vanavond komt er overigens een nieuw hoofdstukje online!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 6, zoals beloofd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    En vandaag ergens komt een nieuw hoofdstukje online. :3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 14:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 7


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''