• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ourania schreef:
    Anyone for Thalia?


    Chester zit in een koffiehuis. Ze kan altijd daarheen, mocht je niks te doen hebben, of niemand kunnen vinden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ging hij niet met Amelia telefoneren dan?

    Anyway, als hetgene waar Chester zit een koffiehuis/restaurantje iets wordt, dan zou ik wel kunnen doen dat ze daar dan werkt en zij dan degene is die hem bedient :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien is een praattopic een goed idee? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ourania schreef:
    Ging hij niet met Amelia telefoneren dan?

    Anyway, als hetgene waar Chester zit een koffiehuis/restaurantje iets wordt, dan zou ik wel kunnen doen dat ze daar dan werkt en zij dan degene is die hem bedient :')


    áls ze hem terug belt wel, maar das nu nog slechts een telefoontje.
    Yeah dat kan, wat je wilt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bash is ook af. Sorry dat hij zo crap is en dat het zo laat is, pagina zeven.

    Iemand die Annie of Bash wilt ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 21:43 ]


    help

    ^ Ik moet nog een post schrijven voor Ivy, dus op zich kan zij wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb Nevada ook beschikbaar – mocht iemand willen.


    Macabre schreef:
    ^ Ik moet nog een post schrijven voor Ivy, dus op zich kan zij wel.


    Je mag wel iemand kiezen en ze ergens dumpen en tegenkomen, als je wilt. ^^

    @Mirte: Still got two peeps. Kies maar, tenzij je liever iemand anders wilt, of course. (:


    help

    @ Marthe – Bash is vrij creatief toch? Misschien kan Nevada hem op deze wijze ergens ontmoeten?


    Uh, ik laat haar Bash wel tegenkomen als ze nieuwe sigaretten gaat kopen, of zo. Warning; ze is hoogstwaarschijnlijk chagrijnig. :') Ik weet alleen nog niet of ik vandaag wat schrijf, dus als je wilt kan jij ook beginnen.

    Oh, of Annie, idc. Zeg maar.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 21:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Mirte: Hmm, hij beoefent zijn hobby's vooral thuis. Hij heeft het ook redelijk druk met werk, maar het zou ook kunnen dat hij weer eens in slaap is gevallen aan zijn bureau en naar huis aan het lopen is - misschien nog ergens een omweg maakt of zo, maakt mij niet echt uit, wat voor jou past. (: Laat me dan ook even weten of ze elkaar al zouden kennen of niet?

    @Michelle: Annie dan maar? (: Ik zou even moeten weten of het vakantie of weekend is en anders doe ik wel dat ze een dagje vrij heeft vanwege weet ik veel wat. Kunnen ze elkaar ook best op straat, of in de winkel tegenkomen. Kennen ze elkaar al tho?

    Maaarrr, ik ging tien minuten geleden gaan slapen, so adios.


    help

    @ Marthe – Dat kan inderdaad wel. Nevada is zo'n persoon die allerlei kleine straten af gaat om maar een teken van magie of magische wezens te vinden. Het gezin van Nevada is nogal standaard en er komt nooit drama voor – dus ik denk niet dat ze hem al zal kennen (': In ieder geval niet als een gevolg van zijn baan.


    Sigil schreef:
    (...)

    áls ze hem terug belt wel, maar das nu nog slechts een telefoontje.
    Yeah dat kan, wat je wilt.


    Allright. Ik zal waarschijnlijk morgen posten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paracosm schreef:
    @ Marthe – Dat kan inderdaad wel. Nevada is zo'n persoon die allerlei kleine straten af gaat om maar een teken van magie of magische wezens te vinden. Het gezin van Nevada is nogal standaard en er komt nooit drama voor – dus ik denk niet dat ze hem al zal kennen (': In ieder geval niet als een gevolg van zijn baan.


    Okay, dan kunnen we het typische tegen elkaar oplopen gedoe, doen? :')


    help

    Oké mijn post komt morgen en natuurlijk de aanpassingen. Wauw. Nieuw rooster en gelijk maandag en dinsdag van 1e tm 9e. Whooo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.