• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Man of vrouw?


    Vrouw alsjeblieft. ^^ Ik maak haar zo snel mogelijk.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:32 ]


    A girl who wonders.

    Morticia schreef:





    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    Zotar - Demonic Bounty hunter ;
    "Capture or hunt other demons in order to gain the bounty."
    Volwaardig, upperlevel demon.
    • Naam:
    Azaiah ofwel Zephyr.
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    26 jaar, als een mens.
    • Krachten:
    » Super strenght ;
    » Glistening ;
    » High Resistance ;
    » Electrokinesis ;
    » The ability to track the scent and blood of demons. He can't sense them on the cemetary, and when in human form (if a demon has one).
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Oh my god, hello there. (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga toch gewoon voor telekinese als hoofdgave :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh my god, hello there. (wbw)

    Yea, sexyass hm. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Yea, sexyass hm. :Y)

    Definitely. :'D

    dunno what happened in my post though, hij flipt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    • Rol: Demon | Barbas.
    • Naam: Blake; which means 'Dark', Devlin.
    Roepnaam: The Demon of Fear – Barbas.
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20): In de 7e eeuw, oftewel 689 v.Chr., is hij geboren op een winterochtend om 6 uur 's ochtends, te Mercia – England. Dit maakt hem dus meer dan 1300 jaar oud, maar vanwege de deal die hij maakte met een magiër ziet hij er nog uit als een 25 jaar oude man.

    • Krachten:
          † Fear Projection: De mogelijkheid om de grootste angst van iemand te voelen en ze te laten denken dat hun ware angsten uitkomen.
          † Voice Manipulation: De mogelijkheid om je stem te veranderen zodat deze overeenkomt met een andere persoon.
          † Intangibility: Het vermogen door vaste stof te gaan.
          † Astral Projection: Barbas had van Stimple astrale projectie geleerd toen ze samen in het Vagevuur zaten. Wanneer hij met een astrale projectie naar een andere locatie ging, was hij onzichtbaar en gebruikte vaak zijn kracht om anderen te overreden tot denken en voelen van dingen die ze normaal niet zouden doen.
          † Energy Balls: De gave om elektrisch geladen ballen te gooien.
          † Flaming: Barbas is in staat om te teleporteren door te verdwijnen in vlammen en dan weer verschijnen waar hij wilde.

    • Karakter:
    Hoewel dit lucht teken wordt geregeerd door de planeet Uranus, dit betekend niet dat hij meestal eerlijk is. Integendeel juist, hij liegt meer dan de helft van de tijd – of hoe hij het wilt noemen: 'het verdraaien van de waarheid.' Hij liegt zo alsof het gedrukt op papier staat en het kan hem niets schelen als iemand gewond raakt in de zoektocht naar dat wat hij wilt hebben.
          Hoewel hij een brede visie heeft, kiest hij alsnog voor zichzelf en dat zal hij dan ook altijd blijven doen. Barbas is vlug van begrip, actief, volhardend en laat er altijd een vonkje droge humor vanaf spatten.
          Hij is een intelligente man en heeft een sterke verbeeldingskracht. Wanneer hij door een dergelijk doel wordt geïnspireerd, is hij tot zoveel devotie in staat, dat hij zelfs zijn gezondheid kan schaden of zich helemaal kan uitputten. Als het doel, waar hij heel erg in gelooft of wilt, wordt tegengewerkt – kan hij de sluwste acties ondernemen en kan zijn beloftes in duizenden stukken vallen.
          Barbas is extreem onafhankelijk en zal men alleen om hulp vragen voor eigen belang/gebruik. Hij weigert de massa te volgen en doet de dingen liever op zijn eigen manier – dit betekend niet dat hij voor andere tips openstaat, als je dit goed interpreteert. Anders ben je alsnog de pineut; hij heeft er namelijk een hekel aan wanneer anderen zich met hem bemoeien of tegen hem ingaan.
          Je kunt dan ook wel zeggen dat hij nogal een agressieprobleem heeft en zo nu en dan laat hij weleens zijn woede de teugels vieren. Kokende woede en wrok, extreme botheid of (nog erger) een gespannen, dreigende stilte die plots in een extreme woedeaanval kan veranderen; hoort allemaal bij zijn karakter. Deze aanhoudende haat voor zijn vijanden kan zich uitbreiden naar misantropie voor de hele mensheid – oftewel, waardoor er meerdere slachtoffers kunnen vallen als ze alleen maar voor zijn voeten weten te lopen.
    • Uiterlijk: Or O1, O2, O3, O4.
    • Geschiedenis: Blake Devlin was geboren op een winterochtend om 6 uur s' ochtends. De wintervlokken vielen als een witte regen naar beneden en kwamen tegen een raam aan van de kamer waar hij werd geboren. Hij was thuis geboren.
          Zijn ouders waren groente – en fruitverkopers, dus hij at meer dan genoeg gezond en bevond zich vaak buiten bij de groentetuinen of in het stadje. Daar was het dan ook dat hij te horen kreeg dat er rare dingen in het stadje Mercia gebeurde en de komende paar avonden had hij zijn ouders telkens heimelijk zien fluisteren.
    Het nieuwsgierige aapje dat hij was, hij had de karaktereigenschap van zijn vader, had hij ze een andere nacht afgeluisterd om te horen wat ze zeiden. Hij hoorde dat het over een duistere magiër ging die onlangs midden in de nacht het stadje is ingeslopen en zich nu ergens op een duistere plek bevond – klaar om deals te maken met de gretige onder hen.
          Omdat Blake hier niets van geloofde doch zijn nieuwsgierigheid won van hem, is hij naar op zoek gegaan naar de duistere magiër. Echter is hij tegengehouden door zijn ouders die hem hadden betrapt en ze stuurden hem naar bed.
          Eenmaal toen hij 25 jaar werd, kon hij de duistere magiër nog niet uit zijn hoofd krijgen. Wat als hij echt was? Wat als hij kon geven wat Blake wilde hebben? In al die jaren zijn er steeds meer vreemde dingen gebeurd en is Blake gekneed tot een zwart persoon. Hij ging alsnog op zoek naar de magiër – zijn ouders waren dood, vermoord; hoe wist hij niet, maar die konden hem nu toch niet meer tegen houden.
          Een oud stuk permanent met een veer toegereikt bevond zich voor zijn neus. Het was een contract met de magiër – hij bestond wel degelijk en Blake had hem gevonden in het diepste van de duistere bossen.
          Niet veel later was hij gebonden aan de Onderwereld. Hij zou magische krachten krijgen en de magiër beloofde hem veel meer dan dat, als hij die deal aan ging. En dat deed hij.
          Vanaf nu was hij Barbas – the Demon of Fear.
    Dit betekend dat hij slechts om de 13 eeuwen voor 24 uur kon terugkeren naar de Aarde; op vrijdag de 13de. Het was bekend dat Barbas binnen de 24 uur alleen 13 heksen hoefde te vermoorden en dan permanent op Aarde kon verblijven. Hij was de eerste keer verslagen en werd verbannen naar het Vagevuur.
          Echter, na meerdere keren geprobeerd te ontsnappen uit het Vagevuur, mede dankzij de hulp van een andere demon; zijn de 13 eeuwen niet voorbij, maar is het hem gelukt om eruit te komen en is hij nog bozer dan ooit. Mede door de boosheid, is het hem gelukt om terug te keren naar de Aarde door 13 heksen te vermoorden. Hij kan op Aarde verblijven zonder nog te wachten tot vrijdag de 13e komt.
    • Extra:

    [De rest komt nog - beginning.]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 14:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaaay, je hebt nummer vier gekozen *danst*
    Echt, op die bovenste foto :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    Yaaay, je hebt nummer vier gekozen *danst*
    Echt, op die bovenste foto :9~

    Haha ja. De meerderheid besloot :') Al weet ik het nog niet zeker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Haha ja. De meerderheid besloot :') Al weet ik het nog niet zeker.

    En drie niet. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En drie niet. . .


    Drie had wel iets meer demonheid moet ik zeggen,

    But damn, that boy.


    Edit; Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat is 'Barbas' lekker.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 0:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    (...)

    Drie had wel iets meer demonheid moet ik zeggen,
    But damn, that boy.

    Edit; Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat is 'Barbas' lekker.

    Hawkins: Ik weet ook nog niet zeker of ik deze wel ga kiezen. Die andere staat bij zijn uiterlijk. Still undecided.


    † Love? I want to sleep.

    Mijn excuses dat het zo lang duurt de rol te plaatsen. Woensdag heb ik mijn herexamen, daarna heb ik weer alle tijd van de wereld.
    Ik ga haar alsnog morgen proberen te maken. Moet alleen nog een goede faceclaim vinden. ^^


    A girl who wonders.

    Malt schreef:
    Mijn excuses dat het zo lang duurt de rol te plaatsen. Woensdag heb ik mijn herexamen, daarna heb ik weer alle tijd van de wereld.
    Ik ga haar alsnog morgen proberen te maken. Moet alleen nog een goede faceclaim vinden. ^^

    Wat had je ook al weer? Een vrouwelijke demon, toch?
          En dat maakt niet uit. Het duurt nog wel even voor ik het speeltopic open, dus je hebt alle tijd. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Zephyr even bijgewerkt, hij staat op pagina 8 - if I'm correct.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn nicht is weg, dus ik zal proberen vanavond Annie af te werken en dan morgen Bash. (:


    help