• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    † Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    † Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    † Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    † Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    † Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    † Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    † Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    † Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    † Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    † Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    † Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    † Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    † Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    † Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whooo door deze RPG ben ik het alwéér opnieuw aan het kijken, vanaf seizoen unoo. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Zijn ze er pas net komen wonen of niet?


    Nee, ze wonen er al twintig jaar, haha. :')


    help

    Hawkins schreef:
    (...)
    Wat had je ook al weer? Een vrouwelijke demon, toch?
          En dat maakt niet uit. Het duurt nog wel even voor ik het speeltopic open, dus je hebt alle tijd. :]


    Sorry, ik zie je reactie nu pas! Yes, een vrouwelijk demon - succubus, als dat mag. ^^
    Heb haar al min of meer uitgewerkt en een faceclaim gevonden die hopelijk goed is.


    A girl who wonders.

    • VALENTINA •



    • •• ••• •• •


    • Naam: Mireya Valentina Reyn
    • Roepnaam: Valentina/Valentine
    • Soort: Demonisch wezen – Succubus. Een succubus is een wezen wat – meestal – mannen verleid om hun daarna het leven te ontnemen, wat haar haar jeugdigheid, kracht en andere eigenschappen weer schenkt. Zo kan ze vreselijk lang overleven. Wanneer ze zich echter lang niet goed gevoed heeft, zal dit snel te merken zijn aan haar uiterlijke verschijning, die snel zal degenereren.
          Vroeger was Valentina echter een heks, maar ze heeft – toen ze nog aan de goede zijde stond – haar loyaliteit aan de duistere zijde gewijd, wat haar gemaakt heeft tot wat ze nu is.
    • Leeftijd:Haar uiterlijke verschijning laat haar rond de 23 lijken, werkelijk is ze vele malen ouder. Hoe oud ze werkelijk is, weet niemand behalve zijzelf - maar ze heeft zeker al vele tientallen jaren meegemaakt. Dit bewijst ook hoeveel levens ze al geëist heeft.

    • Krachten:

    Actieve krachten:

    - Super Strength: Valentina is erg sterk, op een bovennatuurlijke wijze, al heeft ze dit zeker onder controle. Ze heeft dit echter niet altijd nodig – daarom komt deze eigenschap meer naar boven in een verdedigingsmechanisme.
    - Life-stealing Touch:Een van de redenen waarom Valentina een succubus genoemd wordt, is omdat dat ze de levensenergie van mensen kan ontnemen en tot zichzelf kan nemen, als een soort voeding die haar haar schoonheid en kracht laat behouden. Dit is een proces wat tijd neemt, wat betekent dat – mocht ze onderbroken worden – het resulteert in verzwakking voor haar slachtoffer. Zo overleven ze het echter wel. Dit werkt enkel bij mensen, al zou ze er magische mee kunnen verzwakken, helaas reageren deze vaak al te snel voor haar om dit te doen. De manier waarop dit gebeurt is simpel, ze hoeft de persoon simpelweg aan te raken - dit moet echter gewillig gebeuren.
    - Luring: Een Succubus staat gekend als een wondermooie, maar vooral verleidelijke verschijning, wat ook duidelijk te merken is bij Valentina. Ze kan een persoon compleet naar haar hand brengen en haar wil opleggen, wat ze gebruikt om hun het leven te ontnemen wanneer nodig. Dit werkt echter vooral bij mensen en kan eveneens doorbroken worden, aangezien het wat concentratie van haar vergt en iemand anders het voor het slachtoffer kan doorbreken, door een krachtige daad. (Dit kan variëren tot een slag in het gezicht, tot een kus en andere zaken.)

    Inactieve krachten:

    - Immortality: Zolang Valentina zich om de zoveel tijd blijft voeden, het leven van anderen blijft ontnemen, kan ze blijven leven zonder qua uiterlijk een jaartje te verouderen. Dit wordt bevestigd door het feit dat ze al vele tientallen jaren oud is.
    - Regeneration: Wonden helen bij Valentina enorm snel, al vergt dit wat van haar energie en zal ze zich erna sneller moeten voeden. Dit betekent eveneens niet dat ze geen pijn voelt, al zal deze wel sneller verdwijnen – samen met de wonde.

    • Karakter:Valentina – een bijnaam die de demonenwereld haar geschonken heeft – is een eerste klasse-demon, in de zin dat ze op het eerste zicht geen greintje goede in zich heeft. Medelijden lijkt ze niet te kennen en haar eigen belangen gaan voor die van ieder ander, wat vooral uit haar krachten voort gekomen is. Ze ontneemt mensen namelijk hun leven, om zelf haar jeugdigheid en kracht te behouden. Dit zijn meestal mannen, maar tegenwoordig vindt ze het ook prettig vrouwen om haar vinger te winden. Ze doet dit meestal ook enkel bij mensen, die ze als zwakker en naïef beschouwt – boven is haar loyaliteit tegenover de duistere wezens groot.
          Ondanks ze vrij loyaal is, kan je alsnog niet altijd op haar vertrouwen, vanwege haar speelse en verleidelijke karakter. Valentina verlangt ernaar aanbeden te worden en wilt continu aan haar schoonheid herinnerd worden, waardoor ze wel vaker mensen opzoekt en naar haar hand zet. Ze zal ze echter bijna enkel doden wanneer ze daar nood aan heeft, al kan ze op dat vlak werkelijk genadeloos zijn. Valentina heeft namelijk nogal een temperamentje, vooral omdat ze beledigingen werkelijk niet op kan nemen.
          Werkelijk heeft ze hier steeds meer moeite mee. Haar verlangen naar aanbidding blijft – het zit haar echter dwars dat deze zelden oprecht is. Ze wilt geliefd zijn, zonder het gebruik van haar krachten en zou zelfs echte liefde willen, al gelooft ze nauwelijks dat die bestaat. De reden hiervoor is dat ze het zelf nooit heeft meegemaakt en bovendien telkens geconfronteerd wordt met het feit, dat ze – bij wijze van spreken – met een vingerknip iedere man naar haar hand kan zetten, getrouwd of niet.
          Valentina heeft vele eeuwen meegemaakt, wat haar ook een zekere wijsheid geschonken heeft. Dat ze zo ‘oud’ is, valt echter ook te merken in haar gedrag, in de manier dat ze erg elegant is en kleine, ouderwetse gewoontes heeft.
          Men zou op het eerste zicht denken dat, wanneer ze haar heksenbestaan opgaf, ze ook al het goede wat in haar huisde van zich af gooide. Dit is echter niet waar. Valentina heeft tot haar tegenzin nog steeds – in haar ogen – ‘zwakke’ emoties. Zo heeft ze bijvoorbeeld een zwak voor kinderen en zou nooit een haar op hun hoofd kunnen krenken. Ze laat mannen eveneens niet meer lijden dan ze in haar ogen verdienen. De verraders, overspeligen kent ze dan ook geen enkele genade toe, een gevolg van haar pijnlijke verleden.

    • Uiterlijk: Er is niets aan Valentina’s uiterlijk wat zou verraden dat ze een duistere verschijning is. In tegenstelling zelfs, aangezien ze erg elegant en vaak charmant over lijkt te komen. Ze is een prachtige jongedame – wat vooral aan haar soort te danken is – vanwege haar porseleinen bleke huid en haar helderblauwe ogen, die nog eens benadrukt worden door haar blonde haar. Meestal houdt ze deze vrij kort,Haar ogen verraden zelden enige emotie, alsof er werkelijk geen binnenin haar horen. Soms heeft ze echter een kleine glimlach om haar volle, rozige lippen gevormd. Soms uit verleiding, soms uit puur genot van andermans lijden en aanbidding.
          Haar postuur draagt enkel bij aan haar elegante verschijning. Ze is vrij groot - vooral te zien aan haar lange benen - en is zeker slank, wat ze ook graag laat zien. Echter zal ze nooit kledij dragen, die als ongepast beschreven kan worden. Wel kan deze variëren van simpel, enigszins stoer - een simpele jeans met een shirt en sneakers - of uiterst chique in bepaalde situaties, wat zich uit in jurken die haar vrouwelijke verschijning benadrukt. Meestal draagt ze een licht laagje make-up, maar houdt het op dat vlak zeker beperkt, vanwege haar natuurlijke schoonheid. Ook haar accessoires blijven beperkt. Ze heeft een halsketting met sentimentele waarde die ze altijd om heeft, verder kan het wel eens variëren.

    • Geschiedenis: Voor Valentina - toen nog gekend als Mireya - werd wat ze nu is, was ze net als haar moeder en grootmoeder een heks en stond samen met hun aan de zogenaamd goede kant van de magische orde. Naast een lichtelijk rebelse fase als tiener, stond ze tevens gekend als een erg goedhartig meisje, die haar krachten zelden voor eigenbelang gebruikte. Wanneer ze als jongedame echter een relatie begon met een welgestelde man van haar toenmalige dorp, begon alles te veranderen. Voor de uiterlijke wereld leek ze de eerste maanden, jaren erg gelukkig, tot de ze de moed verzamelde om hem te vertellen over haar geheim. De dag waarop de man er namelijk achter kwam dat ze een heks was, ging het compleet mis. De waarheid is dat ze in een vreselijke hel beland was met de man, die haar maar al te vaak mishandelde ten gevolgde van zijn onvoorspelbare temperament en jaloezie. Mettertijd werd ze alsmaar angstiger en verachtte zichzelf, als ze zijn woorden ging geloven en zichzelf ging beschouwen als de zwakke persoon waarvoor hij haar uitmaakte.
          Er waren echter ook goede moment, waarop hij haar eindeloos om vergiffenis smeekte en haar overlaadde met cadeau's - en ze geloofde hem telkens weer, waardoor ze alsmaar langer leek te blijven. Maar doorheen de jaren besefte ze dat dit loze woorden waren en de walging in zijn blik - om wat ze was - de enige eerlijkheid was die haar liet zien. Onder invloed van een duister wezen, die haar potentieel zag en haar overlaadde met compliment, ideeën van een beter leven, sloot ze zich tegen haar moeders en grootmoeders advies in aan bij de duistere wereld. Vanaf die dag stond ze ook niet langer gekend als heks, maar als Succubus. De eerste persoon wiens leven ze voor zichzelf eiste, was de vader van haar verloofd, waarna ook diens broers en neef op haar lijst stonden. Enkel en alleen uit pure wraak, om daarna bij hem te eindigen en hem een onwaarschijnlijke pijn te laten lijden. De vrede binnen zichzelf die ze daarin hoopte te vinden, kwam echter maar niet, waardoor ze haar hoop verlegde naar een nieuwe relatie. Hoe sterker ze echter werd, hoe bitterder ze werd, aangezien ze meerdere malen geprobeerd had te vertellen wat ze was, zonder enige positieve reactie - resulterend in de dood van haar toenmalige geliefde. Uiteindelijk was haar geloof in de liefde compleet verdwenen, die ze als oppervlakkig en tijdelijk beschouwt.
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 1:28 ]


    A girl who wonders.

    Oef, Annie is af. *O* Pagina zes.

    Oké, ja, ik heb gelogen, ik maak morgen Bash wel, heb nu echt geen zin meer. :')

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 21:35 ]


    help

    Ugh. Ik kan niet kiezen. Wie zou ik nemen voor mijn personage?

    Nummer 1. Hem:



    Nummer 2. Of hem:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Twee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Twee.


    A girl who wonders.

    Magnus schreef:
    Ugh. Ik kan niet kiezen. Wie zou ik nemen voor mijn personage?

    Nummer 1. Hem:



    Nummer 2. Of hem:


    De eerste heeft zo'n arrogante hoofd. Ik zou de tweede kiezen, ook omdat die meer 'Lichtgids' is dan die ander.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Ourania: Ik heb de geschiedenis bijgewerkt, dus als je ergens hulp bij nodig hebt merk ik het vanzelf wel :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal morgen wel proberen iets te verzinnen voor de geschiedenis, ga ik nu niet meer doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is goed hoor. Dat hoeft ook niet. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mij maakt het niet uit wanneer we gaan beginnen – vanaf morgen heb ik het ontzettend druk met mijn studie. Ik zal sowieso wel tijd vinden om te gaan reageren – daar hoeft geen twijfel over te bestaan.

    Alleen. . . Ik zit er ontzettend over na te denken om Nevada compleet aan te gaan passen – inclusief nieuwe faceclaim. Wat denken jullie?
    (Antwoord kan ook gegeven worden in een GB/PB – want dan spammen we niet heel het topic vol).
    Nummer 1 (Huidige faceclaim):




    Nummer 2 (Nieuwe faceclaim):




    •

    ^ First.


    help

    Oeff, lastig. Mijn allereerste instinct zou eveneens voor uno gaan, maar nu ik haar karakter weet, twijfel ik enorm. Twee past daar namelijk wel bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.