• Ja, ik vroeg me af hoe het zit met jullie conditie.

    Is jullie conditie goed?
    Doe je iets om je conditie te verbeteren? (Sport)
    Of is de conditie bar slecht en sta je al te hijgen als je een trap op bent gelopen.

    Ik zelf ben sinds een paar maanden elke dag (als ik verder niet zo veel te doen heb) aan het fietsen; minstens 10 kilometer. Vrijdag heb ik een nieuw record behaald; 32 kilometer :Y).

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 19:12 ]

    Heb jij een goede conditie?

    18.9% (14 stemmen)
     
    Ja

    39.2% (29 stemmen)
     
    Kan beter

    41.9% (31 stemmen)
     
    Nee

    Krull schreef:
    (...)
    Wow, wat goed!
    Mijn record is iets van 19,70 km/uur op een gewone fiets, op een afstand van 10 km x'D


    Dat is ook best goed. ;3 Hiervoor was het namelijk 20,5 haha. Maar dat komt omdat mijn zusje meestal mee fietst en onderweg last krijgt van van alles. Dit keer was ik alleen met mijn vader en dat scheelt!


    Your make-up is terrible

    Ik heb een super slechte conditie en eigenlijk ben ik te lui om er iets aan te veranderen, hoe slecht dat ook klinkt.


    26 - 02 - '16

    T is bagger.
    Ook al fiets ik in school periodes 30 minuten naar school en 30 terug. Verder voetbal ik op maandagen. Nou, eigenlijk is mijn conditie wel goed. Alleen adem ik nooit door mijn neus. Die zat een grote tijd serieus 'dicht' en ik heb dus leren ademen door mijn mond. Hierdoor kan ik minder lange inspanningen doen. Operatie al gehad, alleen als ik door mijn neus adem krijg ik voor mijn doen te weinig lucht binnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat ik best een goede conditie heb aangezien ik 13 kilometer heen en 13 kilometer terug moet fietsen naar school, en ik hockey ook nog 3 keer in de week.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ik ben begonnen met hardlopen in een vrije wanhopige poging van mijn rampzalige conditie en te veel aan vet af te komen en ik denk dat het wel helpt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nee, ik heb geen conditie. :P Ik sport al 5 jaar niet meer, door drukte van school kon ik er steeds geen tijd meer voor maken. Wel wandel ik regelmatig minstens 5 kilometer, twee keer in de week, samen met mijn vriend. Goed en romantisch! Maar buiten dat kan mijn conditie wel beter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neuj ik ben mega lui. Ik fietste wel 36 km elke dag naar school, maar aangezien ik nu naar een andere opleiding ga doe ik dat niet meer. Ik fiets als het mooi weer is 4 km naar me werk, maar die 10 minuutjes is ook niet zo veel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Op dit moment heb ik nog pijn van de val van gisteren, haha.
    Ik heb "kan beter" beantwoord, aangezien het mij mij echt ontzettend verschilt. Ik heb het vermoeden dat het door mn ADHD, onregelmatige vermoeidheid, en door mijn avondmenspersoon komt. Aangezien ik soms al moe ben halverwege de trap, en soms een van de beste renners van een groep ben. Bij mij is het heel onvoorspelbaar en onregelmatig, net als een heleboel andere dingen van mij. Hehe, That's me:Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn conditie is best goed. Conditie training for the win.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan beter.
    Hij was goed toen ik op vrij hoog niveau turnde maar door school moest ik stoppen. Nu fiets ik dagelijks zo'n 10 km maar daar houd het bij op.

    Ik heb totaal geen conditie. (cat)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Alles behalve! Toen ik nog aan voetbal deed was mijn conditie uitermate goed. Maar sinds ik door een knieblessure ben moeten stoppen is van de zetel naar de ijskast gaan, al genoeg beweging.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik heb totaal geen conditie en dat terwijl ik hockey. Het wordt tijd dat ik weer ga beginnen met hardlopen. Toen had ik een hele goede conditie.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind mijn conditie op zich goed.
    Hij is niet subliem maar ik kan wel een klein beetje afstand aan en voor de hoeveelheid dat ik sport is mijn conditie zeker goed.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mijn conditie kan beter, na een laar minuted inspannen kan ik al niet meer. Ik doe twee uur Judo op donderdagavond en jog soms wanneer ik er de tijd voor vind. Ik hoop mijn conditie dit jaar te verbeteren aangezien ik ook weer graag wedstrijden wil gaan doen.


    Don't be like the rest of them, darling