• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Serieus, overleg eens! Niet allemaal dingen gaan regelen achter onze rug om! Ik begin jou echt spuugzat te worden (cat)


    Stenenlikker

    Hoe krijg ik het ooit voor elkaar een smiley in een bericht te krijgen als die smiley niet eens bij de beschikbare smilies staat D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Deze smileys...WTF.
    D:
    O.o


    Ehm..nogmaals..WTF.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:50 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Deze smileys...WTF.
    D:
    O.o


    Ehm..nogmaals..WTF.


    Ik vind het best vervelend, want ik gebruik die dingen best vaak maar nu komt er dus een smiley van :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    (...)

    Ik vind het best vervelend, want ik gebruik die dingen best vaak maar nu komt er dus een smiley van :c


    Indd, en ik vind het lelijk :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Indd, en ik vind het lelijk :/


    Rutger heeft alweer mogelijk gemaakt dat enkel dat Q smilies kunnen, dus die rare doen het niet meer ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben er inmiddels weer achter gekomen waarom ik niet graag in drukke bussen reis.
    Het regende en daarom had ik een paraplu bij me.
    Op de terugweg redde mijn busmaatje en ik nog net de bus, net zoals een ander meisje, dat ongeveer mijn leeftijd, misschien iets ouder, was.
    In de bus moest ik mijn paraplu dichtklappen, maar mijn paraplu kwam per ongeluk tegen dat meisje aan. Niet veel later begon dat meisje tegen me: "Je kwam tegen me aan." Snel zei ik maar sorry, omdat ze keek alsof ze elk moment mijn haren uit mijn hoofd kon trekken.
    Bij de halte waar mijn vriendin en ik eruit moesten, moest blijkbaar ook dat meisje eruit. Wij stonden dichterbij de deur, maar alsnog duwde dat meisje, dat achter mij stond, mijn vriendin opzij om uit de bus te stappen.
    Ze kon toch wachten tot wij uit waren gestapt? Ze was zeker ongesteld..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NEEE!
    Nu is m'n hele profiel verpest :c


    26 - 02 - '16

    Ourania schreef:
    (...)

    Rutger heeft alweer mogelijk gemaakt dat enkel dat Q smilies kunnen, dus die rare doen het niet meer ;D


    Ja zag het, gelukkig maar! ;D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Doge schreef:
    NEEE!
    Nu is m'n hele profiel verpest :c

    God damnit. De mijne ook. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Doge schreef:
    NEEE!
    Nu is m'n hele profiel verpest :c


    Mijne niet eens zo erg, maar het is alsnog pittig vervelend. Mijn stories vind ik erger o.o


    wat was dit ookalweer

    Even op alle reacties van de profielen/story's/et cetera ^
    Er wordt aan gewerkt (:
    Bijbehorende topic: Nieuwe UBB codes


    Ik heb morgen herexamen en ik hoop dat het goed gaat. -_-


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Waarom is Austin zo geweldig :c.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:52 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Waarom is Austin zo geweldig :c.



    OMG. Wat een schattige kat D:


    26 - 02 - '16