• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Meh geen zin om te werken vanavond :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik voel me gesterkt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sigil schreef:
    Meh geen zin om te werken vanavond :c


    Wow, ik las; Meh geen zin om te twerken vanavond xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Weet je wat ik haat? Dat je me nooit laat uitpraten en ervan uit gaat dat ik fout zit. En wanneer ik er tegenin ga dan begin je me de 'kanker' in te schelden? Ach rot toch op joh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vierde uur uit zijn is zo heerlijk :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, wees eens origineel en verzin een andere titel voor je lied dan "Welcome to the Jungle". Er bestaat al zoiets met dezelfde titel. Al zo'n 27 jaar. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yay, een gidsje gekocht om wat Japans te leren. Jippie! Langzaam kom ik er wel om anime zonder subs te kunnen kijken :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    The Green River Burial heeft best awesome muziek.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik stink naar hond en kat, maar ik vind mijn stage leuk! :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb echt totaal geen zin in mijn introductieweek.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    School is ook echt weer slim bezig. Ik kreeg namelijk net een mailtje met een pdf met informatie over hoe het bij het hoofdgebouw van het ROC eraan toegaat.
    1: Ik ben tweedejaars, al die informatie weet ik al.
    2: Mijn studie volg je niet, zoals het grootste deel van alle opleidingen, in het hoofdgebouw. Mijn opleiding zit in een hele andere wijk die aan de andere kant van de stad ligt.

    Waarom stuur je me die informatie dan?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 13:31 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik word hier echt zo boos van.


    help

    Stop eens om alles in m'n leven te bepalen.
    Ik mag geen vriendje.
    Ik moet persé na al mijn studies naar de universiteit gaan.
    Ik moet tot m'n dood in huis blijven omdat ik niks mag van jullie.
    Ik moet jullie verzorgen als jullie bejaard zijn.
    Ik mag niet eens een random jongen op m'n achtergrond hebben van m'n telefoon want dan krijg ik een hele preek dat ik een hoer ben.
    En als ik met een jongen praat dan betekent het natuurlijk dat ik met diegene naar bed gaat.
    Echt awesome ouders.
    Mag ik ook gelukkig zijn en een normaal leven leiden zonder dat ik elke keer een preek krijg? -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oh god, ik ben m'n ringetje kwijt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh, alsof jij little, miss perfect bent. Stop met over me te roddelen, ik word zo moe van jou en je leugens.


    † Love? I want to sleep.