• Ik heb een nieuwe parser voor UBB codes geinstalleerd. Als het goed is zou alle oude UBB codes gewoon moeten werken (anders hoor ik het uiteraard graag).

    Wat is UBB?
    UBB codes zijn tags die je gebruikt om je tekst op te maken zoals

    Code:
    [b], [i] en [14].

    Wat is er veranderd?
    Er is een nieuw script geinstalleerd dat veel uitgebreider is. Je kunt nu veel een veel meer dingen voor elkaar krijgen, zoals:
    Horizontale lijn:

    Lijstjes:
    [list][*]...[*]...[*]...[/list]

    Kolommen:
    This text is in the first column.
    This is a second line in the first column.
    This is the second column,
    with a second line.
    This is a third column.
    Are we having fun yet?

    Maar nog veel meer!

    Vet! Hoe weet ik wat ik precies kan doen?
    Hier staat een lijst:
    http://nbbc.sourceforge.net/doc/bbc.html
    We zullen daarnaast kijken of we op Q ook een handleiding kunnen maken.

    Boehoe! Ik vind het niets! Ik wil het oude terug!
    Is goed, zie ik je daar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:51 ]


    Dit is mijn signature...

    niceties


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu krijg ik het plaatje op mijn profiel alleen niet meer in het midden.... Even zoeken hoe ik dat ga doen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn profiel is niet meer mooi


    Firm believer of all that is magic

    Ik snap niet hoe de afbeeldingen op de profielen nu zoveel groter zijn .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awesome!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dauth schreef:
    Ik zie net pas dat mijn profiel verneukt is, omdat plaatjes nu anders staan en 3> en <3 doen het ook niet meer...

    Die codes ken ik niet, maar ik wil ook aangeven dat op mijn profiel de plaatjes opeens vele groter zijn én dat zelfs 1 code het niet meer doet en er nu gewoon de code staat. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nice!


    26 - 02 - '16

    De leestekens zoals de haakjes " kan niet meer gezien worden, dan komt er een vaag iets te staan. Nu zijn de zinnen in mijn verhalen helemaal verpest. De foto's zijn nu ook groter. Ik moet alles aanpassen, zoals vetgedrukte woorden, positie van de foto's, de leestekens etc. wel jammer.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:02 ]


    Live fast, have fun and be a bit mischievous.

    Scandal schreef:
    (...)
    Die codes ken ik niet, maar ik wil ook aangeven dat op mijn profiel de plaatjes opeens vele groter zijn én dat zelfs 1 code het niet meer doet en er nu gewoon de code staat. =S


    Het streepje op de e doet het niet in een forum post, maar wel als je hem quote en een reactie wilt plaatsen. Mijn tekentje was dit:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik heb de standaard smilies van het script uitgezet. Alleen de bestaande smilies van Q doen het nog (Y)

    Oh, geweldig, bedankt! Ik wilde juist uitvogelen welke smileys veranderd waren, maar dat hoeft nu niet meer, gelukkig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe krijg ik het plaatje op mijn profiel weer in het midden? Toen ik mijn profiel had gemaakt, had ik het wel tussen [ center ][/ center] gezet (alleen het plaatje dan), maar nu staat ie alsnog aan de linkerkant. En toen ik het [ center ][/ center] weg deed, hielp dat ook niet echt.
    Dat het groter is geworden stoort me nog niet eens zozeer. Maar ik heb het wel graag in het midden, haha.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dauth schreef:
    Ik zie net pas dat mijn profiel verneukt is, omdat plaatjes nu anders staan en 3> en <3 doen het ook niet meer...

    De 3> enzo zijn opgelost. Wat is er precies mis met je plaatjes?


    Dit is mijn signature...

    I like! Behalve dat mijn profiel er nu niet meer uitziet, hm. Even fixen dus.


    That is a perfect copy of reality.

    Mustee schreef:
    De leestekens zoals de haakjes " kan niet meer gezien meer, dan komt er een vaag iets te staan. Nu zijn de zinnen in mijn verhalen helemaal verpest.


    Oh shit, ik ga even kijken.


    wat was dit ookalweer

    Rutger schreef:
    (...)
    De 3> enzo zijn opgelost. Wat is er precies mis met je plaatjes?
    Ze zijn opeens veel groter en ook niet meer gecentreerd.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 16:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.