• Ik heb een nieuwe parser voor UBB codes geinstalleerd. Als het goed is zou alle oude UBB codes gewoon moeten werken (anders hoor ik het uiteraard graag).

    Wat is UBB?
    UBB codes zijn tags die je gebruikt om je tekst op te maken zoals

    Code:
    [b], [i] en [14].

    Wat is er veranderd?
    Er is een nieuw script geinstalleerd dat veel uitgebreider is. Je kunt nu veel een veel meer dingen voor elkaar krijgen, zoals:
    Horizontale lijn:

    Lijstjes:
    [list][*]...[*]...[*]...[/list]

    Kolommen:
    This text is in the first column.
    This is a second line in the first column.
    This is the second column,
    with a second line.
    This is a third column.
    Are we having fun yet?

    Maar nog veel meer!

    Vet! Hoe weet ik wat ik precies kan doen?
    Hier staat een lijst:
    http://nbbc.sourceforge.net/doc/bbc.html
    We zullen daarnaast kijken of we op Q ook een handleiding kunnen maken.

    Boehoe! Ik vind het niets! Ik wil het oude terug!
    Is goed, zie ik je daar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 15:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar de smileys in mijn stories zijn plots verplaats. Er wordt nu automatisch ervoor en erna een enter geplaats, waardoor ze dus onder elkaar komen te staan, hoewel ze naast elkaar getyped zijn.
    :8 :8 :8
    Op het forum lijkt er niets aan de hand te zijn

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:58 ]


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Escapism schreef:
    Is het mogelijk dat er een knop komt bij je berichtje (zoals je nu al daar al die opmaak knoppen hebt) waar je dan kunt kiezen welk font en welke kleur je hebben wilt? Scheelt bij ieder berichtje in het topic erover te kijken, haha. (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Escapism schreef:
    Is het mogelijk dat er een knop komt bij je berichtje (zoals je nu al daar al die opmaak knoppen hebt) waar je dan kunt kiezen welk font en welke kleur je hebben wilt? Scheelt bij ieder berichtje in het topic erover te kijken, haha. (:

    dit(;

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:01 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah, de codes doen 't nu wel weer goed op Chrome.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het enigste dat ik een beetje vervelend vind is dat je nu het verschil niet zo goed kunt zien wanneer je een bericht quote en je er wat onder zet.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Het enigste dat ik een beetje vervelend vind is dat je nu het verschil niet zo goed kunt zien wanneer je een bericht quote en je er wat onder zet.


    Dit, en dan vooral op je telefoon.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    test

    edit: Actronyms werken niet zoals het hoort. Al geeft het wel een fancy kleurtje aan je tekst. :p

    Ik vind deze update geweldig, Rutger!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:14 ]


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    test

    edit: Actronyms werken niet zoals het hoort. Al geeft het wel een fancy kleurtje aan je tekst. :p

    Ik vind deze update geweldig, Rutger!

    Je moet de " verwijderen, anders werkt-ie niet - ik heb het in je quote veranderd en nu werkt 't wel. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Je moet de " verwijderen, anders werkt-ie niet - ik heb het in je quote veranderd en nu werkt 't wel. c:
    .
    Oh, dat is echt wel nice dat het toch goed werkt. =D


    Let the Night embrace you

    Hallo!

    Het is wel nog steeds zo dat in PB's én GB's de smileys die je plaatst ónder de regel tekst komen. Is het mogelijk dat hier nog verandering in komt, zodat het weer normaal komt te staan op de plek waar je de smiley hebt neergezet?

    Verder vroeg ik mij ook af (iets wat niet met de UBB codes te maken heeft, sorry) of er toevallig een andere oplossing is om de online vrienden te zien? Desnoods door er een speciale pagina voor te maken? Ik heb er geen verstand van, maar ik vroeg me af of dit terug komt op een manier, of dat we er maar beter niet meer op kunnen hopen. ^^ Dan hebben we tenminste een duidelijk antwoord, haha.

    Groetjes! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Hallo!

    Het is wel nog steeds zo dat in PB's én GB's de smileys die je plaatst ónder de regel tekst komen. Is het mogelijk dat hier nog verandering in komt, zodat het weer normaal komt te staan op de plek waar je de smiley hebt neergezet?

    Verder vroeg ik mij ook af (iets wat niet met de UBB codes te maken heeft, sorry) of er toevallig een andere oplossing is om de online vrienden te zien? Desnoods door er een speciale pagina voor te maken? Ik heb er geen verstand van, maar ik vroeg me af of dit terug komt op een manier, of dat we er maar beter niet meer op kunnen hopen. ^^ Dan hebben we tenminste een duidelijk antwoord, haha.

    Groetjes! (:
    ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.