• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Soe schreef:
    Srsly... wat voor een familie heb ik? Blijkt dat mjin tante mij en broer ontvriend heeft op faecebook... echt, hoe zielig ben je? Waarschijnlijk omdat we haar geen gelukkige verjaardag hebben gewenst, tja sorry, ze doet het zelf ook nooit op de onze... boontje komt om zijn loontje.

    Wat, dat is echt dom, sorry. o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat, dat is echt dom, sorry. o_o


    Ja.. maar de laatste tijd deed ze ook gewoon heel raar tegen mijn vader for no reason, ik snap niet wat die vrouw haar probleem is..


    16 - 09 - '17

    Vage tante heb je, Sylvie.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inderdaad, maar er zijn nog zo mensen in de familie ;p


    16 - 09 - '17

    Raar mens, pff.

    Ik heb eindelijk weer een hoofdstuk geschreven aan mijn horror/thriller. Werd ook wel weer tijd, na vier maanden D:


    26 - 02 - '16

    Ik ga starten aan mijn verhaal, Hallucinations.


    16 - 09 - '17

    Ik ben voor het eerst in tijden echt gemotiveerd om te schrijven. Alleen nu heb ik dus geen tijd :/ Ik wil er echt een goed iets van maken en heel misschien wil ik het uitgeven. (Als het überhaupt kan.) Er is zo'n site waar ze kinderen tot en met vijftien kunnen helpen met het uitgeven van een boek. Het zal dan niet veel voorstellen, maar je hebt dan wel een echt boek en idk. Ik wil het gewoon heel graag, hmmm..

    Juanita schreef:
    Ik ben voor het eerst in tijden echt gemotiveerd om te schrijven. Alleen nu heb ik dus geen tijd :/ Ik wil er echt een goed iets van maken en heel misschien wil ik het uitgeven. (Als het überhaupt kan.) Er is zo'n site waar ze kinderen tot en met vijftien kunnen helpen met het uitgeven van een boek. Het zal dan niet veel voorstellen, maar je hebt dan wel een echt boek en idk. Ik wil het gewoon heel graag, hmmm..



    Ik heb zelf een heel boek geschreven in drie maanden. Het is nog lang niet af omdat er nog veel aan gedaan moet worden, maar daar heb ik de laatste tijd het fut echt niet meer voor. Misschien toch eens tijd om te doen.

    Een boek uitgeven is wel heel moeilijk, maar het lijkt me zo awesome om te doen.


    Your make-up is terrible

    En toen kletterden de regendruppels tegen mijn raam op m'n kamertje. Wat ben ik daar toch dol op. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    En toen kletterden de regendruppels tegen mijn raam op m'n kamertje. Wat ben ik daar toch dol op. *-*


    Hier regent het niet, me so happy, haha.


    16 - 09 - '17

    Handles schreef:
    (...)


    Ik heb zelf een heel boek geschreven in drie maanden. Het is nog lang niet af omdat er nog veel aan gedaan moet worden, maar daar heb ik de laatste tijd het fut echt niet meer voor. Misschien toch eens tijd om te doen.

    Een boek uitgeven is wel heel moeilijk, maar het lijkt me zo awesome om te doen.



    Wauw, dat is best wel snel. Hoeveel woorden/bladzijden jeeft het? Ik vind het altijd zo cool als er hier verhalen zijn die het waard zijn om uitgegeven te worden. Ben je ooit van plan om het proberen uit te geven?

    Ja, het is zo moeilijk en het zal erg lang duren. Maar het lijkt me zo leuk. Misschien word ik zo wanhopig dar ik het ga uitgeven bij boekscout-yo.nl ... Of ik print het gewoon uit en doe het in een snelhechter, maar ik wil mijn eigen creatie vasthouden.
    Al zou het ook al veel voor me betekenen als het hier door mensen wordt gelezen, maar dan plaats ik het pas hier als het helemaal af is en het geen uitgeefmateriaal is.

    Juanita schreef:
    (...)


    Wauw, dat is best wel snel. Hoeveel woorden/bladzijden jeeft het? Ik vind het altijd zo cool als er hier verhalen zijn die het waard zijn om uitgegeven te worden. Ben je ooit van plan om het proberen uit te geven?

    Ja, het is zo moeilijk en het zal erg lang duren. Maar het lijkt me zo leuk. Misschien word ik zo wanhopig dar ik het ga uitgeven bij boekscout-yo.nl ... Of ik print het gewoon uit en doe het in een snelhechter, maar ik wil mijn eigen creatie vasthouden.
    Al zou het ook al veel voor me betekenen als het hier door mensen wordt gelezen, maar dan plaats ik het pas hier als het helemaal af is en het geen uitgeefmateriaal is.


    Het heeft ongeveer 54.000 woorden en 159 pagina's in A4. ;3 Misschien, ik weet het nog niet eigenlijk.

    Oh, er zijn sites zat waar je gewoon enkele boeken kan laten drukken, hoor.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Het heeft ongeveer 54.000 woorden en 159 pagina's in A4. ;3 Misschien, ik weet het nog niet eigenlijk.

    Oh, er zijn sites zat waar je gewoon enkele boeken kan laten drukken, hoor.


    Wauw, dat zijn er best veel. En het is al volledig afgerond? (:

    Oh, echt? :O Dat vind ik echt awesome. Zal er eens naar gaan kijken! Lijkt me echt erg leuk c:

    Juanita schreef:
    (...)

    Wauw, dat zijn er best veel. En het is al volledig afgerond? (:

    Oh, echt? :O Dat vind ik echt awesome. Zal er eens naar gaan kijken! Lijkt me echt erg leuk c:


    Ja, afgerond wel. Ik moet het enkel nog laten proeflezen en dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Waarom hou ik zoveel van zingende acteurs?
    Door één simpele fan vid, ben ik fan van z'n stem geworden, ik was trouwens al fan van z'n acteerspel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."