• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Het is Allemaal Dikken Bullshit :D


    All was well.

    ik geloof er wel in , er moet tochj wel iets meer zijn dan dat wij weten?


    I'm staying myself tonight

    Pff,
    Ik geloof er in,
    Maar ik heb geen flauw idee hoe het allemaal zit


    Never run out of reasons to smile...

    jah ik geloof in geesten omdat ik ze soms zelf ook zie en voel...

    zo zie ik mijn broer soms en nee ik vind het niet eng want ik kan het heel goed met hem vinden =)


    dream, dare, fly!

    jaah ik geloof er in en ik voel ze ook mr nooit zien


    love is dead and dead is love

    Geloof er in, en... soms voel ik ze, en af en toe zie ik schimmen O_o


    Sweet dreams will come true.

    Cker weten, voel regelmatig mijn moeder in huis :D En ik vind ze dus niet eng, want ik weet dat zij mij niets doet :)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik geloof der niet in..... nouja... ik weet niet of ze bestaan of niet... dus ik weet eigenlijk niet wat ik denk... maar ik geloof niet echt dat ze echt bestaan... zeg maar....

    Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar of dat nu geesten zijn of gewoon energieën, dat maakt me niet zo uit. Het enige wat ik weet is dat ik er niets mee te maken wil hebben, 'cause it just freaks me out. Af en toe voel ik wat, maar ik zou willen dat het niet zo was.


    History is not hatred.

    ik geloof er in.
    ik kan ze zien
    ik kan ze voelen


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik geloof erin, want ik heb er al mee gepraat (opgeroepen met mijn zus en Tessa) en een jongentje van 8 wou ons vermoordde xD
    Maar, sommigen zeggen dat ze een aanwezigheid voelen, maar geloof me, je bent nooit alleen. Er is altijd iemand bij je (je beschermengel en/of gids). Dat zijn mensen uit je vorig leven die zich over jou hebben ontfermt en ze helpen je met het nemen van beslissingen en zorgen dat je bv. dat gevoel krijgt om toch niet over te steken waardoor je net niet door een auto overreden wordt ^^
    Maar, ik geloof in nogal veel van dat soort dingen. Mijn beste vriendin (Tessa dus) kan ze misschien zien, ze ziet lichtflitsen en als ze haar ogen sluit ook gezichten, maar we weten niet zeker of het geesten zijn.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik vind dat jullie niet moeten zeuren dat dit bullshit topics zijn en blablabla. want sommige van deze verhalen zijn echt gebeurt.

    dat van mij is niet echt speciaal ofzo maar wel eng.

    Altijd als ik Bullet for my valentine met Curses luister hoor ik me naam in dat liedje verwekt. dan zingen en tussendoor hoor ik heel zacht amy. Daarom heb ik dat nummer ook van mijn mobiel gehaalt.

    (ga niet zeuren dat het niet waar is ofzo, ik ben niet zo zielig om zulke dingen te verzinnen.)

    ja heb ik dus ook maar dan met mijn naam x'D en een ander liedje ^^


    Magic never ends.

    Ik niet.

    yaaay Nu gelooft half quizlet weer opeens In geesten

    Hier zijn ook al 1000 topics over ofsoo

    En iedere keer weer opnieuw
    gelooft half quizlet er weer in

    wthever --''


    I solemny swear i am up to no good

    eng ik ging daarnet eenzelfde topic over maken
    jeejtje dat vind ik vies :O
    en ja ik geloof daar in. Ook al is het soms gwn toeval ik als er iets gebeurt, maar ik ga niet eerder stoppen met erin te geloven totdat ze effectief iets gevonden hebben dat bewijst dat ze er niet zijn.
    Ik geloof wel niet in de zever dat ze daar op de tv toonden het 6de zintuig ofzo, want ik vind als je dan toch met geesten kan communiceren dat het dat je dat serieus moet nemen en daar niet moet me zitten foefelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?