• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    (...)

    Ik heb ze al gezien. Als ik in de spiegel keek, joh _O_ Jhaa, ik zag mezelf en zoals ik al zei: Ik ben een geest -maakt kleine koters bang-

    AAH! *rent* Mamma, kijk, een geest!
    -Mamma: *sigh* ga maar gauw slapen, je ziet spoken die er niet zijn...
    xD ff zin in


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)
    AAH! *rent* Mamma, kijk, een geest!
    -Mamma: *sigh* ga maar gauw slapen, je ziet spoken die er niet zijn...
    xD ff zin in


    Ben jij een gelover?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ben jij een gelover?

    Holy crap neem je dit zo serieus :S
    Ja, ik geloof er in. En nee, niet door Q of whatever. Heb ook nog nooit een geest gezien ofzo. Het enige wat ik heb gezien is dat het fornuis aansprong toen we zaten te eten. Iedereen zat aan tafel en het was een gasstel...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)
    Holy crap neem je dit zo serieus :S
    Ja, ik geloof er in. En nee, niet door Q of whatever. Heb ook nog nooit een geest gezien ofzo. Het enige wat ik heb gezien is dat het fornuis aansprong toen we zaten te eten. Iedereen zat aan tafel en het was een gasstel...


    Nee hoor xD Ik vind het gewoon stom dat plots iedereen erin gelooft.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Nee hoor xD Ik vind het gewoon stom dat plots iedereen erin gelooft.

    Oh, dacht al xD Nou ik ben het wel met je eens. Een keer zegt iemand dat hij een geest heeft gezien (kan best, maar toch -_-') En ineens ziet half Q geesten...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)

    Nyahahahahahah (6) Go Marylin!


    Het gaat niet door (huil) Nu kan ik de mensen niet bang maken, goddamn >,<

    (...)

    Het gaat niet door (huil) Nu kan ik de mensen niet bang maken, goddamn >,<


    Ö Je kan de mensen op Quizlet wel bang maken. ^^


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)
    Oh, dacht al xD Nou ik ben het wel met je eens. Een keer zegt iemand dat hij een geest heeft gezien (kan best, maar toch -_-') En ineens ziet half Q geesten...


    Half? 99% Ja.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ö Je kan de mensen op Quizlet wel bang maken. ^^


    Jhaa, doe ik _O_
    Neeeeeeee! (huil) Mijn... mijn crush... hij heeft een vriendin (huil) Niet eerlijk! Ofwel lijkt hij er heel hard op, ik weet het niet. -sterft voor de tweede keer-

    (...)

    Jhaa, doe ik _O_
    Neeeeeeee! (huil) Mijn... mijn crush... hij heeft een vriendin (huil) Niet eerlijk! Ofwel lijkt hij er heel hard op, ik weet het niet. -sterft voor de tweede keer-


    Nyaw. Hij lijkt er gewoon erg op. Positief blijven Marylin, anders gaat je geest ervandoor. ^^


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Nyaw. Hij lijkt er gewoon erg op. Positief blijven Marylin, anders gaat je geest ervandoor. ^^


    Hij zal er, hoop ik gewoon wat op lijken. Want eigenlijk; Mijn crush werkt al en die jongen die ik op Netlog had, die is vijftien maar noemt hetzelfde en lijkt er zo hard op! -blijft positief-

    Ik geloof er niet echt in.
    Heb er wel schrik van.
    Bah.
    Eng gewoon.


    Tanya is de beste.

    (...)

    Hij zal er, hoop ik gewoon wat op lijken. Want eigenlijk; Mijn crush werkt al en die jongen die ik op Netlog had, die is vijftien maar noemt hetzelfde en lijkt er zo hard op! -blijft positief-


    Goodie! Ik wil kauwgum. =U(


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik geloof best dat ze bestaan,
    ik zag ze hoorde ze voelde ze .
    heel erg irritant! gelukkig nu niet egt meer;)

    ik geloof best dat ze bestaan,
    ik zag ze hoorde ze voelde ze .
    heel erg irritant! gelukkig nu niet egt meer;)


    Natuurlijk.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.