• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    ik kan alledrie maar horen is iets zeldzaams bij mij


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Onlangs was ik in de klas aan het werken voel ik plots een ijskoude wind,terwijl alle ramen en deuren dichtwaren,maar vlak voor onze school is 5 jaar geleden ooit iemand overleden,misschin hefet het daar iets mee te maken??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik en mijn broer waren alleen thuis en toen stonden wij op de overloop, de deur van de badkamer stond open. Toen sprong plotseling de douche vanzelf aan en even later weer uit, en toen was het nog de bedoeling dat ik ging douche.
    Maar nee, ik geloof er niet in (A)


    Take risks and conquer your fears.

    Ja ik geloof erin.
    Heb een keer toen ik alleen in mn slaapkamer was een hand gevoelt op mn hoofd!
    En nee ik vond het niet eng, het voelde wel fijn! (:
    Ik ben er ook niet bang voor, misschien klinkt dit raar maar ik dnek ook dat familieleden die gestorven zijn in mn huis zijn. En nee, dat weet ik natuurlijk niet zeker.

    Ik heb ook een x flitsen gezien, ik weet 100% ckr dat het geen auto was!
    Afgelopen zomer kwamen die flitsen elke keer rond 1 uur, best creepy. M'n moeder heeft ook een flits ervan gezien, dus ik weet ckr dat ik niet gek ben! De flitsen waren meestal in de gang, maar ze zijn ook wel eens in mn kamer geweest, ik weet niet of dit met geesten te maken heeft, maar ik denk van wel.. Want hoe kan het anders?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:31 ]