• Hi!

    Vandaag bekeek ik mijn abolijst een keer en eerlijk gezegd staat hij er maar triestig bij,
    daarom besloot ik een Topic te starten waar julllie je stories konden dumpen.

    Ik lees vooral fanfics, maar ben bereid bij iedere story die geplaatst wordt een kijkje te nemen dus,
    kom maar op, zou ik zo zeggen :Y)

    liefs x


    I'm becoming the best version of myself.






    Dit is het logboek van mij. Vraag me dus ook niet waar dit eindigt omdat ik hier in schrijf over mijn belevenissen op het CBI.
    Voordat je dit hoort of leest moet je weten wie ‘ik’ is. Nou oké dan. Ik ben Sadie Beckett. Officieel Sadie Amalia Beckett. Afijn. Ik ben een 20 jarige student die een studie volgt tot recherche. En op dit moment ben ik in de leer bij het CBI.
    Voor de nieuwe zaak ben ik degene die in dossiers mag kijken. Zoekend naar een verband met een oudere zaak. Ze denken dat een copycat bezig is die moorden kopieert van 30 of 40 jaar geleden. Samen met rechercheur Lewis. Een 23 jarige man die sinds anderhalf jaar klaar is met zijn studie, en nu al bij een van de beste CBI teams zit. Ondertussen werken Reed en Green in het lab terwijl Anderson en Thomson de verdachten verhoren en opzoek gaat naar andere eventuele sporen.
    Ik word mee gesleept in een moordend geschiedenis verhaal. Terwijl het echte leven mij ook problemen bezorgt.

    = Een verhaal geschreven door: Lucia North.
    = Geschreven in het Nederlands.
    = Gesproken in het Nederlands.
    = Alle rechten behoren tot mij.
    = Ik wil dit nergens anders zien. Als ik dit zie meld ik dit meteen!
    = Zie jij dit ergens anders? Geef dit door aan mij, en dan ga ik er ook achteraan.
    = Gelijkenis met iets anders is pure toeval.
    = Soundtrack.
    = Ik wil en zal schrijven wanneer ik wil. Zo kan ik mijn inspiratie omhoog houden. Verwacht dus ook niet dat ik iedere dag wat online zet.
    = Ik waarschuw niet als er een nieuw stukje is. Dus neem een abo.
    = Reacties motiveren me om te schrijven.
    = Dit verhaal bevat: Moord - Geweld - Grof taalgebruik - Romantiek - Drama.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 9:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Protégé[/center]



    Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.

    Geschreven door Cordeliae, Edward_Elric, TheLostMermaid ¤
    Volledig Nederlands geschreven ¤
    Onbekende Personen ¤


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hey, ik zoek een story: een meisje(ik weet de naam niet meer) is populair. Ze heeft een vriendje Aaron en een beste vriendin jack. Harry styles zit ook bij haar in de klas maar is een nerd. Ze wordt verliefd op hem en hij verteld dat hoe vroeger vaak dronken was en drugs nam. Bij een ongeval waarbij ze iemand hebben vermoord is harry veranderd in een nerd.
    Weet iemand hoe deze story heet of van wie hij is???
    Liefst in pb


    <3



    Masks - Part 1 - Finished




    What you fear doesn't live inside the closet, it lives inside you.
    You know, we've always struggled to understand the darkness within us.
    Fears and anxieties buried so deeply that they're just too painfuI to face.
    Well, it's a common scapegoat.
    Our society will always find a way to externalize.
    Every culture around the world has a name for him.
    The words sound different, but they all describe the same being.
    We're all afraid of the same thing.
    The Boogeyman, germaphobia, they're all masks.
    Masks that we create to hide what we're truly afraid of.


    x Speelt zich af in Brazilië
    x Volledig in het Nederlands
    x Bevat grof taalgebruik
    x Thriller, drama, OP
    x Door Soe


    x Jill Cassia Oliveira
    x Hannah Fabiola Tavares
    x Kate Ashley Chiminazzo
    x Debby Louisa Barros
    x Zita Thalia Ambrosio
    x Nathan Erico Nakashima
    x Alex Reinaldo Fontana
    x Theo Valmir Lima
    x Joey Fabio Ferreira
    x Rex Leandro Santos
    x Geen nood, het wordt niet in zoveel POV's geschreven. Het zijn gewoon alle belangrijke personages in het verhaal.




    Hallucinations - Part 2 - Coming Soon!








    Indeed, I greatly fear that for most of our people those implanted humanitarian hallucinations are so deep and inveterate that they can be broken, if at all, only by the terrible shock of physical suffering. And that they will surely receive.

    ~ Revilo P. Oliver







    x Speelt zich af in de VS
    x Volledig in het Nederlands
    x Thriller, drama, OP
    x Door Soe
    x Vervolg op Masks (hoef je niet per se te lezen om bij te zijn, al is het handig)



    16 - 09 - '17

    Beautiful inside

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=142773

    Beautiful inside