• Vandaag had ik dus een MRI, die ging verder goed. Vervolgens zei de assistente dat ik even in dat hokje moest wachten, dan kwam ze zo mijn infuus eruit halen.

    Ik heb daar zo'n half uur gewacht. De ene deur ging niet van de binnenkant open ( ze willen niet dat je ineens tussen al die apparatuur dartelt. ) en de andere was naar de gang. Toen ik eindelijk durfde iets te zeggen moest ik dus wachten tot er iemand op de gang voorbij liep.
    Met een rood hoofd gevraagd of ze dan nu alsjeblieft mijn infuus eruit wilden halen. "OH sorry - we waren je helemaal vergeten!" --"

    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt, dat je te verlegen en dan ten koste van jezelf gewoon iets weigert te vragen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Minnaloushe schreef:
    Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, dat ze je zomaar vergeten. Het is een ziekenhuis, je zou denken dat ze beter weten. Maar ja, het blijven natuurlijk mensen. Ik heb ook zat van dat soort situaties gehad, niet in een ziekenhuis, maar dat ik ook wel iets eerder om hulp had kunnen vragen. Dat komt vaak omdat ik er naar neig om alles zelf op te willen lossen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb een ander soort situatie gehad, iemand anders was namelijk te bang om hulp te vragen.

    Twee jaar geleden heb ik een operatie gehad waardoor ik een nacht in het ziekenhuis moest spenderen. Ik sliep bij een man die kanker had en was opgegeven, wat dus al best heftig was. 'S nachts werd ik wakker aangezien hij naar de wc moest en dat niet zelf kon, dus heeft een zuster hem daarheen gebracht waarna ze weg liep. (De wc deur kon ik zien vanaf mijn ziekenhuisbed)

    Echter, na een kwartier was ze nog niet terug en na nog een half uur ook niet. Ik vond het wel heel erg lang duren dus ik ernaar toe gegaan. Bleek dat hij al een half uur geleden aan het alarm touwtje te hebben getrokken en sindsdien heeft zitten te wachten. Nou ik snel een zuster gehaald die drie gangen verderop aan het koffiedrinken was.

    Pff, vond het echt verschrikkelijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 9:54 ]


    Not all those who wander are lost.