• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    True. Maar SPOBY (huil)


    Ik wilde dat ook schrijven. Zij zijn mijn favoriete ship (huil)
    'Whatever happend to a 'Thank You' card', Jason?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh my god. Ms. M en Jason.
    Oh my god.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oooooooh Jason! Opnieuw een bevestiging voor mij dat hij A is. Ik hou mijn theorie nu al bijna twee seizoenen vast. Lijkt er nog steeds op dat ik gelijk kan hebben.. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Pffft. Spencer en Toby. Tja, Spencer zocht het zelf. Je forceert iedereen om zich aan hun woord te houden en vervolgens breek je het zelf? Ugh, altijd de baas moeten zijn.

    En lol, die Caleb kan slecht acteren zeg. Hij kon niet eens emotioneel spelen toen hij Spencer over zijn verleden vertelden. . Bam


    -

    Aldea schreef:
    Pffft. Spencer en Toby. Tja, Spencer zocht het zelf. Je forceert iedereen om zich aan hun woord te houden en vervolgens breek je het zelf? Ugh, altijd de baas moeten zijn.

    En lol, die Caleb kan slecht acteren zeg. Hij kon niet eens emotioneel spelen toen hij Spencer over zijn verleden vertelden. . Bam



    Maar Caleb is wel knap c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat A ontmaskerd weg.

    Het was Ashley, de moeder van Hanna xp.


    -

    Aldea schreef:
    Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat A ontmaskerd weg.

    Het was Ashley, de moeder van Hanna xp.


    Hahaha (:
    Ik denk eigenlijk dat de persoon die A is niet gewoon een random persoon in de serie is. Ik denk iets ingewikkelds, aangezien Marlene zei dat slechts één fan de juiste A-theory heeft gehad. Dus dan lijkt het me iets ingewikkelds te zijn waardoor ze durft te zeggen dat maar één iemand het heeft geraden, want ze kan onmogelijk alle A theory's lezen, toch? Volgens mij ben ik heel onduidelijk


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Hahaha (:
    Ik denk eigenlijk dat de persoon die A is niet gewoon een random persoon in de serie is. Ik denk iets ingewikkelds, aangezien Marlene zei dat slechts één fan de juiste A-theory heeft gehad. Dus dan lijkt het me iets ingewikkelds te zijn waardoor ze durft te zeggen dat maar één iemand het heeft geraden, want ze kan onmogelijk alle A theory's lezen, toch? Volgens mij ben ik heel onduidelijk

    Serieus? Pfffff.... Dan hebben we het vast nog steeds allemaal mis!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Serieus? Pfffff.... Dan hebben we het vast nog steeds allemaal mis!

    Ja :X


    ComingToTheTree > Sobremesa


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Hahaha (:
    Ik denk eigenlijk dat de persoon die A is niet gewoon een random persoon in de serie is. Ik denk iets ingewikkelds, aangezien Marlene zei dat slechts één fan de juiste A-theory heeft gehad. Dus dan lijkt het me iets ingewikkelds te zijn waardoor ze durft te zeggen dat maar één iemand het heeft geraden, want ze kan onmogelijk alle A theory's lezen, toch? Volgens mij ben ik heel onduidelijk

    Nee, je bent duidellijk genoeg. Voor mij dan, anyway. Ik heb het ook gehoord. Het kan onmogelijk zijn dat ze alle theories gelezen heeft, maar dan moet het wel heeeeeel ingewikkeld zijn. Ik ben benieuwd. Maar helaas. We kunnen nog zeker een jaar wachten tot A ontmaskerd is. En dan nog zeker een half jaar ototdat we weten waarom. Unfair. D:


    -

    NoStranger --> Solangelo


    Spoiler alert: you will save yourself

    TheHangingTree >> Mangata


    -

    Mneh, ik had echt meer verwacht van deze aflevering. Sowieso dat Aria's mail nog uitkomt en dat Ezra hem gaat lezen, dat kan gewoon niet anders! En heel stiekem ship ik Ashley & Jason ;x


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mneh, ik had echt meer verwacht van deze aflevering. Sowieso dat Aria's mail nog uitkomt en dat Ezra hem gaat lezen, dat kan gewoon niet anders! En heel stiekem ship ik Ashley & Jason ;x

    HOE kan je dat shippen? T_T I'm still very, very disturbed, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    HOE kan je dat shippen? T_T I'm still very, very disturbed, lol.


    Dit, haha. Ik vond het ergens best vies. Ik dacht echt meteen 'Ieuw, Jason!'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 18:13 ]


    16 - 09 - '17