• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Ik ga niet vannacht kijken want anders ben ik zo dood op school. Maar ik heb morgen wil veel tussenuren dus misschien dat ik hem dan morgen in mijn tussenuur kijk.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Jaahaaa
    Ben ik de enige die vannacht om 3 uur de wekker gaat zetten? Hoe bedoel je verslaafd


    Uhm, ik denk het wel :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Jaahaaa
    Ben ik de enige die vannacht om 3 uur de wekker gaat zetten? Hoe bedoel je verslaafd


    Ik heb al te weinig slaap en moet in de ochtend om half zeven opstaan dus nee. Maar misschien dat ik het in de ochtend nog kijk of in de pauze ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Jaahaaa
    Ben ik de enige die vannacht om 3 uur de wekker gaat zetten? Hoe bedoel je verslaafd

    Nee! Ik ga gewoon tot 12 uur wakker blijven. Of zelfs later om het te kijken als het online komt.


    -

    Rudolph schreef:
    (...)
    Nee! Ik ga gewoon tot 12 uur wakker blijven. Of zelfs later om het te kijken als het online komt.

    Naja aangezien het in Nederlandse tijd om 2 uur wordt uitgezonden... en meestal wordt het pas na de uitzending online gezet, dus daarom 4 uur :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Naja aangezien het in Nederlandse tijd om 2 uur wordt uitgezonden... en meestal wordt het pas na de uitzending online gezet, dus daarom 4 uur :')


    Oh, dan ben ik nog wakker (:


    16 - 09 - '17

    Ik ga vannacht ook niet kijken. Moet morgen om 6 uur me bed uit en aangezien ik pfeiffer heb is het onmogelijk om het überhaupt zo lang vol te houden om niet in slaap te vallen. Ik kijk 'm morgen stiekem onder de les wel. de voordelen van een laptopklas.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pfoe. Midden in de nacht de wekker zetten? Niets komt tussen mij en mijn slaap.
    Ik kijk hem dus gewoon morgen als ik vrij ben. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Pfoe. Midden in de nacht de wekker zetten? Niets komt tussen mij en mijn slaap.
    Ik kijk hem dus gewoon morgen als ik vrij ben. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Heb t er ook niet voor over om vannacht te kijken, leuke serie maar uuuh nachtrust yes please! Morgen weer een druk operatieprogramma op stage dus kan wel wat oplettendheid gebruiken ^^

    Hopelijk morgenavond met mijn vriend kijken, en anders van het weekend


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maleficia schreef:
    Pfoe. Midden in de nacht de wekker zetten? Niets komt tussen mij en mijn slaap.
    Ik kijk hem dus gewoon morgen als ik vrij ben. (:

    Vrij? Jaloerss
    You got a point, maar mijn slaaproutine is door de vakantie al zo gesshaked, dit kan er nog wel bij. Niet dat ik dat elke week ga doen, no way. Maarja. Kinda addicted :X


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb morgen 1e uur vrij dus als ik mezelf zo ver krijg om eerder op te staan dan ga ik kijken en anders vanavond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik had iets meer van de aflevering verwacht, maar goed, eindelijk is PLL er weer!
    Die bitchslap bij Ali was echt zo van 'Oeh' en toen A achter Aria aan ging in dat gebouw van Ezra was toch even een omg momentje. Ik ben echt benieuwd naar de rest. Ik denk dat Ali iets van plan is of er moet iets zijn in die gevangenis, het eindigde zo weird.


    16 - 09 - '17

    Ik ging hem vanochtend in de mediatheek kijken omdat ik 8 uur moest melden.

    En ik had wel iets meer verwacht.
    Wel vreemd degene met die pruik die Mona vermoordde.
    Ik denk niet dat het Ali is maar, ik zou ook niet weten wie het is. Iemand ideeën?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik denk wel dat Ali Mona heeft vermoord, in opdracht of zo van A. Het einde met het vuurwerk was wel creepy. ;o

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:15 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.