• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Brego schreef:
    Ik denk wel dat Ali Mona heeft vermoord, in opdracht of zo van A. Het einde met het vuurwerk was wel creepy. ;o


    Dat lijkt me eigenlijk juist niet, eerder andersom. Ali zou eerder de opdracht gever zijn; ze doet zelf nooit het vuile werk. Maar dat vuurwerk was wel creepy, maar ook slim. Ali is natuurlijk niet A, en dit is de manier om de Liars bang te maken zonder dat ze zeker weten of het echt A is of Ali.
    En inderdaad, ik had ook wel iets meer verwacht. Maar het was dan ook geen special of season finale, dusja. Ben het wel eens met Tyler


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb nooit gedacht dat Ali A is, dat zou gewoon veel te voordehandliggend en simpel zijn. En toen ze deze aflevering met zijn allen Ali verdachten geloofde ik het al helemaal niet meer, aangezien iedere keer dat ze dat doen het niet zo is. Ik weet alleen niet meer wat ik van haar moet vinden, want aan de ene kant vind ik haar ontzettend zielig maar ik vertrouw haar ook echt niet. Wel leuk dat Jason eens tegen haar en zijn vader in opstand komt.
    Toby als politieagent <3 Hij blijft mijn lievelingspersonge en ik vond hem zo lief deze aflevering!
    De scènes met Mike vond ik ook mooi en ik vind dat hij best een punt heeft. En dat hij ging huilen toen Aria wegging... Dat vond ik zo ontzettend zielig. Anyways, ik heb echt geen A verdenking aangezien ik gewoon echt geen idee heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het wel heel vreemd dat Ali tegen Jason zei dat de meiden haar erin probeerden te luizen en tegen de meiden dat 'A' dat probeerde.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel heel vreemd dat Ali tegen Jason zei dat de meiden haar erin probeerden te luizen en tegen de meiden dat 'A' dat probeerde.

    Tja, Ali is een master in manipuleren. En vooral liegen. Of ze was dat.... Want de laatste tijd werkt het niet meer zo goed.


    -

    Mneuh ik vond ook dat er heel wat overbodige fragmenten inzaten die veel spannender konden. Verder verdenk ik Ali ook niet, alleen vraag ik me dan wel af waarom ze het geluid van vuurwerk afspeelde toen we dat beeld van haar in de gevangenis zagen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vond het op zich nog wel een goede aflevering. Alison is niet de moordenaar van Mona (en ook niet van Bethany want dat is Melissa).
    En dat vuurwerk op het einde laat zien dat A er nog altijd is desondanks dat Ali in de gevangenis zit en dat de meisjes dus fout zitten.
    Eigenlijk heb ik wel een beetje medelijden met Ali, ze zit tenslotte onschuldig in de gevangenis (of dat vermoed ik toch) en ook al heeft ze de meisjes vaak zitten manipuleren en dergelijk, ze heeft ook wel een aantal keer hun leven gered.
    Mijn verdenking voor A is voorlopig Paige (ok, ze is zogezegd naar California, maar dat kan even goed gelogen zijn, ik weet haar motieven ook niet.)
    Anyway, de komende afleveringen zullen vast weer voor verwarring en nieuwe verdenkingen zorgen ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    Ik vond het op zich nog wel een goede aflevering. Alison is niet de moordenaar van Mona (en ook niet van Bethany want dat is Melissa).
    En dat vuurwerk op het einde laat zien dat A er nog altijd is desondanks dat Ali in de gevangenis zit en dat de meisjes dus fout zitten.
    Eigenlijk heb ik wel een beetje medelijden met Ali, ze zit tenslotte onschuldig in de gevangenis (of dat vermoed ik toch) en ook al heeft ze de meisjes vaak zitten manipuleren en dergelijk, ze heeft ook wel een aantal keer hun leven gered.
    Mijn verdenking voor A is voorlopig Paige (ok, ze is zogezegd naar California, maar dat kan even goed gelogen zijn, ik weet haar motieven ook niet.)
    Anyway, de komende afleveringen zullen vast weer voor verwarring en nieuwe verdenkingen zorgen ;p


    Wat jij zegt, kan niet echt. Het is algemeen bekend dat A

    in de eerste aflevering zat. En Paige was er toen nog niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niemand die denkt aan CeCe? Die is ook blond. Maar misschien te obvious. Ik weet het ook niet meer, helemaal de weg kwijt! haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben gestopt met te denken dat ik weet wat er aan de hand is, want ik heb het toch altijd fout :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Franknfurter schreef:
    (...)

    Wat jij zegt, kan niet echt. Het is algemeen bekend dat A

    in de eerste aflevering zat. En Paige was er toen nog niet.


    Ja daar dacht ik ook aan, maar ik heb iedereen van de 1e aflevering eens overlopen en ik heb bij niemand het gevoel dat die A is ;p

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 19:58 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    (...)

    Ja daar dacht ik ook aan, maar ik heb iedereen van de 1e aflevering eens overlopen en ik heb bij niemand het gevoel dat die A is ;p


    Ik heb heel lang gedacht aan Jason, maar dit wordt ook weer vaak ontkracht. Maar met die theorie zou dat natuurlijk kunnen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Niemand die denkt aan CeCe? Die is ook blond. Maar misschien te obvious. Ik weet het ook niet meer, helemaal de weg kwijt! haha.


    Als moordenaar van Mona? Daar dacht ik ook al aan. En ze heeft geen schrik om iemand te vermoorden, ze heeft tenslotte Wilden ook vermoord.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Franknfurter schreef:
    (...)

    Wat jij zegt, kan niet echt. Het is algemeen bekend dat A

    in de eerste aflevering zat. En Paige was er toen nog niet.


    Maar....

    Was dat niet al Mona? Anders verdenk ik Maya, ondanks dat ze zogezegd 'dood' is.


    -

    Awh. Mijn hart brak echt toen Mike zo ging huilen. :c
    Ik denk overigens dat het Melissa of Cece is die Mona heeft vermoord. Ali is A niet, daar ben ik 100% zeker van. Persoonlijk denk ik dat ze zulke acties onderneemt uit angst, maar goed, idk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    op een of andere manier verdenk ik Wren nogsteeds ookal is hij weg..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead