• Hey ik ziet met een probleen : er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo... en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :( egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life's a bitch so am i

    (little mix?)

    Hmm verwijder haar van facebook, probleem opgelost.


    Alleen maar tranen van geluk

    Omdat je van dezelfde dingen houd ben je dus gelijks elkaar vijand. Ik zie dat juist als iets om over te praten om vrienden te kunnen worden.

    Ik vind dat je nohal overdrijft als je haar eht niet mag waarom heb je haar op facebook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Requille schreef:
    Waarom heb je sowieso iemand die je haat op Facebook?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat maakt het uit als je zogezegde 'enemy' van dezelfde idolen houd? De wereld vergaat echt niet als je vijand en jij dezelfde idolen hebben. :')


    In Benja we trust, in Bacca we must

    Zoek een andere idool :Y) :W

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 18:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Zoek een andere idool :Y) :W


    xD_O_


    Not all those who wander are lost.

    Hint schreef:
    Waarom maak je hier zo´n probleem van?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meschien heb ik het niet gezegt maar mijn probleem is dat ze denkt dat alleen ZIJ en haar bff's fan mogen zijn ik heb haar niet beschijft maar ze is echt geen lievertje niet alleeb darom maar ze pest mense enzo....


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Meschien heb ik het niet gezegt maar mijn probleem is dat ze denkt dat alleen ZIJ en haar bff's fan mogen zijn ik heb haar niet beschijft maar ze is echt geen lievertje niet alleeb darom maar ze pest mense enzo....
    zet standje Negeren AAN


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Requille schreef:
    Waarom heb je sowieso iemand die je haat op Facebook?

    En bovendien, er zullen wel meerdere mensen zijn die je niet zal mogen en daarnaar luisteren. In plaats van zo erover te zeuren, ben je blij voor de desbetreffende bands dat ze hun leuk vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pretty_angel schreef:
    Meschien heb ik het niet gezegt maar mijn probleem is dat ze denkt dat alleen ZIJ en haar bff's fan mogen zijn ik heb haar niet beschijft maar ze is echt geen lievertje niet alleeb darom maar ze pest mense enzo....


    Gewoon negeren. Er zullen altijd mensen zijn die denken dat jij niet het recht heb van om fan te zijn van hun idool. Gewoon blokkeren op Facebook en als je door school loopt lekker keihard de muziek van je idool op, muziek helpt met negeren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sketches schreef:
    Dus omdat je het zelfde idool hebt moet je elkaar aardig vinden?
    Of omdat jullie het zelfde idool hebben is dat een groot probleem, ik bedoel zolang jullie geen last van elkaar hebben zie ik geen probleem.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik vindt dat je een betje aanstelt omdat het maar en idol is

    Pretty_angel schreef:
    Meschien heb ik het niet gezegt maar mijn probleem is dat ze denkt dat alleen ZIJ en haar bff's fan mogen zijn ik heb haar niet beschijft maar ze is echt geen lievertje niet alleeb darom maar ze pest mense enzo....


    Hey, dat ken ik! (Al heb ik ook nog mensen die denken dat ze er een relatie mee hebben...)

    Gewoon negeren ja. Als zij denkt dat alleen zij dat mag, laat haar dat lekker denken. :')


    wat was dit ookalweer

    Ik heb de neiging om je bericht te quoten en te verbeteren in de spelling en grammatica.

    Get over it. Dit is nogal aanstellerig. Meiden die ik zo erg haat zijn ook fan van mijn idolen. En ik ga ook niet hun ontvrienden op Facebook? Dat is gewoon bullshit.
    Zet je negeerstand aan en denk: Fuck haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded