• Hey ik ziet met een probleen : er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo... en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :( egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life's a bitch so am i

    Hey ik ziet met een probleen :\ er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo...
    Huh? Echt?


    en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :(
    Serieus?

    egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig
    Meen je dit nou?

    ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?
    Hou eens op.

    Nee, ik snap het probleem niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de oplossing :) ik ga leereb spelleb vanaf moergwn ik ga nu leker fals spule :) fals vor efer


    Life's a bitch so am i

    Lester schreef:
    Haha, ik ken het, de jaloezie omdat zij hun van je zou "afpakken" xp.
    Je moet je er volgens mij maar gewoon overheen zetten, welk idool je ook hebt, er zullen altijd duizenden en miljoenen anderen zijn die hetzelfde idool hebben.



    Dit.


    Maar waarom is het eigenlijk zo erg dat ze het zelfde idool heeft?


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    This is funny, lol.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Please_Charon schreef:
    Hey ik ziet met een probleen :\ er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo...
    Huh? Echt?


    en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :(
    Serieus?

    egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig
    Meen je dit nou?

    ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?
    Hou eens op.

    Nee, ik snap het probleem niet?


    This made me laugh to be honest.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pretty_angel schreef:
    Ik heb de oplossing :) ik ga leereb spelleb vanaf moergwn ik ga nu leker fals spule :) fals vor efer


    Dat leren spellen is het nuttigste dat ik jou heb zien zeggen op dit forum.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pretty_angel schreef:
    Ik heb de oplossing :) ik ga leereb spelleb vanaf moergwn ik ga nu leker fals spule :) fals vor efer


    Ik heb de oplossing :). Ik ga leren spellen vanaf morgen. Ik ga nu lekker vals spellen :). Vals forever.

    Beter begin je vandaag.
    Maar like I said: Negeren die boel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Make love, not war.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Please_Charon schreef:
    Hey ik ziet met een probleen :\ er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo...
    Huh? Echt?


    en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :(
    Serieus?

    egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig
    Meen je dit nou?

    ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?
    Hou eens op.

    Nee, ik snap het probleem niet?



    Haha geweldig dit.


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    Oke wacht :

    Ik ging naar oma en daar heb ik mijn opa gezien, hij kusten mijn oma's haar omdat ze kaal was


    Goed geschijfen he?


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Oké wacht :

    Ik ging naar oma en daar heb ik mijn opa gezien. Hij kusten mijn oma's haar, omdat ze kaal was.


    Goed geschreven he?


    Zijn de kleine dingetjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Zijn de kleine dingetjes.


    +he moet hè zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit is geweldig xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oke dezen dan:

    Mijn kat heeft buikpijn en gaat eten


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Oke dezen dan:

    Mijn kat heeft buikpijn en gaat eten


    Deze*


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.