• Hey ik ziet met een probleen : er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo... en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :( egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life's a bitch so am i

    Wat is dat?


    Life's a bitch so am i

    En nu weer terug ontopic?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Daggers schreef:
    (...)

    :'). Ik faal zelf ook wel eens. Bedankt dat je me verbeterde, nu leer ik ook weer. :'D.


    ^^


    i put the fun in funeral

    Pretty_angel schreef:
    Wat is dat?


    Iets wat jij niet kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pretty_angel schreef:
    Nee ik doe naamelijk en duitse school in nl


    *Namelijk
    *Een
    *Duitse
    *NL

    DrMasters schreef:
    (...)

    *Namelijk
    *Een
    *Duitse
    *NL


    Met sommige dingen kun je ook gaan overdrijven hè. Zoveel mensen schrijven NL zonder hoofdletters en daar ga je ook niet op zeiken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pretty_angel schreef:
    Wat is dat?

    ABN betekent Algemeen Beschaafd Nederlands.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Laat het gewoon zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent twaalf. Sorry to break it to you, maar geen van beide gaat ze waarschijnlijk ontmoeten, laat staan kussen en trouwen. Dus: move on. Er zijn ergere dingen in het leven. Trouwens, wees blij voor je precious little idol. Meer fans betekend meer geld voor hen.

    OF (deze raad ik heel erg aan!) Zoek een nieuw muziekgenre. Verbrand al hun posters, breek hun cd's en stamp hun parfums kapot. Verbrand alle resten ritueel terwijl je bid tot de muziekgoden om fan te worden van een obscuur muziekgenre (probeer musique concrète, niemand anders van jouw leeftijd zal fan zijn! Of experimentele jazz of ambient). Vervolgens ga je haar schoenen likken om je excuses aan te bieden dat je fan durfde zijn.

    Nee, serieus joh, waar jij je druk om maakt. Luister waar je naar wil en als je je dat aan gaat trekken, heb je een moeilijk leven voor de boeg. Enjoy childhood while you can man.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Met sommige dingen kun je ook gaan overdrijven hè. Zoveel mensen schrijven NL zonder hoofdletters en daar ga je ook niet op zeiken...
    Overdrijf dan zelf ook niet want dat is nu precies wat je zelf ook doet.

    Hoe schijf je deze woorden?
    : adopteeren bevaling instrument intruductie broeders paranormaal leverworstelfabrieksauscoctail?


    Life's a bitch so am i

    DrMasters schreef:
    (...) Overdrijf dan zelf ook niet want dat is nu precies wat je zelf ook doet.


    Als jij dat vind? Oké, veel plezier met je leven. Ik zie alleen niet waarom mijn bericht overdreven is omdat ik zeg dat je zeikt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 13:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pretty_angel schreef:
    Hoe schijf je deze woorden?
    : adopteeren bevaling instrument intruductie broeders paranormaal leverworstelfabrieksauscoctail?


    Sssh, 't is al goed, je hebt al aandacht.


    i put the fun in funeral

    Legare schreef:
    En nu weer terug ontopic?


    Ik vraag het geen derde keer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Deze topic gaat naar de slechtwn kant op


    Life's a bitch so am i