• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden meer aandacht moeten geven aan milieuvervuiling en dierenmishandeling in hun lesprogramma's.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    MagicalDreamer schreef:
    Dierenmishandeling Ja...
    Miliue nee...

    Omdat : Er word al zo veel gedaan que acties op tv, klokhuis, huishoudelijke kring ect ect.
    Het moet in de generatie groeien vind ik. Als de ouders het doen omdat het beter is, zul je zien dat de kinderen het later ook overnemen. En milieu vervuiling is een eigen 'domme' keuze, maar je kunt er alsnog niemand toe dwingen. Dierenmishandeling is gewoon vrezelijk idioot gedrag waar dieren onder lijden. onder het milieu lijd niemand ( nog niet ). En ik vind dierenmishandeling toch wat erger dan een plasic flesje dat op de grond ligt, sorry...

    ( geheel mijn mening !, Geen zin in een discussie )

    Geen zin in discussie in een discussietopic? In elk geval, sorry dan voor deze opmerking, maar het dikgedrukte is echt enorm onwetend. Onze kinderen en kleinkinderen kunnen namelijk wel dood gaan aan milieuvervuiling, en dieren gaan op dit moment al dood vanwege milieuvervuiling (ozonlaag/opwarming aarde). Het is ontzettend asociaal dat anderen doodgaan omdat wij te lui zijn om een flesje in de prullenbak te gooien, bij wijze van spreken. Welk recht hebben wij om dat voor anderen te beslissen? Dit is precies waarom kinderen wel onderwezen moeten worden over milieukwesties.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."