• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wacht wel op James anders vald Alb straks zijn vader aan :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga niet alles overnemen van jou, alleen de "zo George" zin anders word het ook te veel :p


    uch j eh bt nog niet gereagerd xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Harry Potter

    Ik staar ongelovig naar de twee jongens die voor me zitten. Mijn zoons... Ik moet toegeven, ze lijken best wel op mij. Maar toch kan ik niet aan het idee wennen. En dan natuurlijk is er nog de grote vraag met wie ik ga trouwen. Ik bekijk de jongens en draai me dan om naar Sirius.
    'Je maakt geen grapje, toch?' vraag ik. Het lijkt me best wel iets voor Sirius om hierover een grap te maken. Het voelt goed om hem weer bij me te hebben, hoewel hij nu een roekeloze tiener is.
    'Ik heb niet voor niets mijn naam gekregen, Harry. Dus ja, ik ben Siri....eus.' Ik kan het niet laten om te lachen en kijk weer naar de jongens. Dit is zo raar. De jongste van de twee, Albus volgens mij, heeft mijn ogen.
    'Wie eh... Het klinkt raar en ik weet niet of ik het mag vragen maar wie is jullie moeder?' vraag ik met een beetje een rood hoofd. Ik kan het niet laten om snel even naar de Ravenklauw tafel te kijken waar Cho zit te eten met haar vriendinnen. Snel kijk ik weer naar de jongens. Ze lijken allebei niet op Cho - maar ze lijken dan ook wel veel op mij. 'En eh.. Heb ik nog meer kinderen?'


    harry ovnd Cho allang niet meer leuk in deel 6 gezien ze hen verraden had aan Omber... in deel 6 valt hij al op ginny..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    uch j eh bt nog niet gereagerd xd


    Jawel :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    '..Dus George; hoe voelt het als enige te zijn om diegene die zich Campbell Saunders moet noemen ontrafelt te hebben?’ zonder te knipperen keek ik naar mijn handen waar zijn boek een tijdje terug in lag en schudde even met mijn hoofd waarna ik die moeizaam voor elkaar kreeg om het op te tillen en naar de dobkere meer te staren. Het voelde aan alsof onzichtbare muren zich langzaam naar me toe trokken waardoor ze me gingen pletten, of een zwaar gewicht die de plaats van mijn spieren in namen waardoor ik amper kon bewegen. Mijn hersenen waren geleegd en stroomden zijn woorden, zinnen en zijn hele verhaal keer op keer er door heen om zeker van te zijn dat ik dit goed had gehoord. Het liefst sprong ik nu van deze toren af waarna ik ongedeerd op de grond zou gaan komen en richting de meer toe zou stormen waar ik in zou springen en mijn leven makkelijk en simpel met de gemuteerde octopus zou delen..
    '..ongelofelijk.' wist ik er uiteindelijk uit te krijgen en keek Campbell niet aan. Ik wist wel dat hij zijn emoties had weten uit te schakelen, net als wist ik te denken dat Campbell zo is door zijn.. gemene pleegouders, maar daar hield het op. Over moord en duistere dingen en al.. dat gaat zelfs ovet mijn grenzen heen.
    'Ik.. heb geen idee..' en daar hield hrt al weer op. Voor het eerste keer wist ik niets meer te zeggen. Ik beet op mijn lip en stond eindelijk op en eindelijk keek ik Campbell aan, maar zei nog steeds niet. In plaats van dat voelde ik mijn hart in mijn keel bonken en schudde nogmaals mijn hoofd. Zijj verhaal leek te veel op die van voldemord wat me erg bang begon te maken.
    'Ik snap het niet.' Begon ik dan maar.
    'Door alleen maar wat een aantal personen je hebben aangedaan hoef je niet iedereen daarvoor te straffen, of wel?' Ik beet on opmerkelijk op mijn lip en schudde nogmaals met mijn hoofd. Waar ben ik mee bezig. Ik keek weer weg en greep naar de leuningen van de toren waarna ik naar de verste punt begon te staren. Ik snap even niets meer en liever had ik dit ook nooit gehoord.


    Als ik dit hoorde van een hele goede vriend dan zou ik zobder iets te zeggen weg gaan rennen en later terug komen om er dan pas over te praten :p dus geef George is nu even nog in shock mode



    Heb ik nou geschreven maar niet gepost. Fantastisch.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    harry ovnd Cho allang niet meer leuk in deel 6 gezien ze hen verraden had aan Omber... in deel 6 valt hij al op ginny..


    Oh ja ik was weer in de war :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Oh ja ik was weer in de war :$


    Ik zou wel wachten met reageren tot je post is gewijzigd xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Harry Potter

    Ik staar ongelovig naar de twee jongens die voor me zitten. Mijn zoons... Ik moet toegeven, ze lijken best wel op mij. Maar toch kan ik niet aan het idee wennen. En dan natuurlijk is er nog de grote vraag met wie ik ga trouwen. Ik bekijk de jongens en draai me dan om naar Sirius.
    'Je maakt geen grapje, toch?' vraag ik. Het lijkt me best wel iets voor Sirius om hierover een grap te maken. Het voelt goed om hem weer bij me te hebben, hoewel hij nu een roekeloze tiener is.
    'Ik heb niet voor niets mijn naam gekregen, Harry. Dus ja, ik ben Siri....eus.' Ik kan het niet laten om te lachen en kijk weer naar de jongens. Dit is zo raar. De jongste van de twee, Albus volgens mij, heeft mijn ogen.
    'Wie eh... Het klinkt raar en ik weet niet of ik het mag vragen maar wie is jullie moeder?' vraag ik met een beetje een rood hoofd. Ik kan het niet laten om snel even de zaal rond te kijken of Ginny zit te eten met haar vriendinnen. Snel kijk ik weer naar de jongens. Ze lijken allebei wel een beetje op Ginny - maar ze lijken dan ook wel veel op mij. 'En eh.. Heb ik nog meer kinderen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘Jammer; Ginny is in het ziekenzaal denk ik. Tenminste, George heeft haar daarheen gebracht. Als je wilt kunnen we haar straks.. bezoeken..’ Ik lachte zachtjes maar voordat ik een opmerking over mam kon maken zag ik Sirius met diezelfde kleur warrige haar als mij en Albus en diezelfde litteken als mijn vaders voorhoofd sierde. Harry Potter.
    ‘Pap?’ ik stootte snel Albus onder tafel aan.
    ‘Hallo, dit is Harry Potter. Harry, dit zijn Albus en James Potter.’ Ik draaide mijn ogen toen ik Albus reactie zag en knikte naar de twee jongens die bij ons kwamen zitten terwijl ik eten op mijn bord schepte waar ik meteen aan begon. In welke toestand ik was; ik at. Zelfs hoewel dat vrij weinig voor kwam als ik verdrietig was.
    'James Potter als in... Mijn vader? James Potter als in jou zoon,' hoorde ik Sirius mijn vaders vraag al beantwoorden.
    'Eh- o, heei!' .. oh- zo vreselijk dat Lily er niet is,’ hoorde ik Albus naar mij murmelen. Een grijns sierde rond mijn lippen en ik boog zachtjes naar Albus toe en zette mijn hand op zijn bovenbeen. ‘Jammer dat mam er niet is.’ ik staarde weer naar mijn vader en Sirius en nam weer een hap.
    ‘Je maakt geen grapje, toch?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Ik heb niet voor niets mijn naam gekregen, Harry. Dus ja, ik ben Siri…eus.’ Ik grijnsde even voordat pap weer veder gaat.
    ‘Wie eh… Het klinkt raar en ik weet niet of ik het mag vragen maar wie is jullie moeder en eh.. heb ik nog meer kinderen?’ ik legde mijn bestek neer. ‘Ginny Weasley word onze moeder en we Lily Luna Potter is onze zusje wier erg op mam lijkt daarnaast is Albus je evenbeeld.’ Ik pakte haastig mijn tas en pakte een veer en inkt en doopte zorgvuldig mijn veer in het inkt en schoof wat haar bij Albus weg en kraste met het inkt een bliksemvorm op zijn hoofd op precies de zelfde plek als pap het had terwijl mijn ogen langzaam die van Albus ontmoette waardoor ik stil bleef hangen en er een druppeltje inkt van mijn veer drupte langs zijn gezicht waardoor ik mijn blik losscheurde en zachtjes met mijn duim het inkt van zijn wang afveegde. Ik haalde verward een hand door mijn haar en keek mijn vader weer aan terwijl ik het gevoel van daarjuist weg probeerde te drukken.
    ‘Zie je pap, hij lijkt sprekend op jou. Jij zegt altijd dat ik op opa lijk.’


    Niet zo'n top stukje maarja XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh fantastisch, James is terug :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Harry Potter

    ‘Ginny Weasley word onze moeder en we Lily Luna Potter is onze zusje wier erg op mam lijkt daarnaast is Albus je evenbeeld.’ Ginny. Dus toch. Ik doe moeite om rustig te blijven, want eigenlijk kan ik op dit moment wel gaan zingen. Maar als ik naar Ron kijk zie ik hem boos naar mij kijken. Hermelien slaat hem tegen zijn arm en hij draait zich weer naar haar om. James zit op Albus' voorhoofd te tekenen. Een bliksemschicht. Ik voel aan die van mij, hij doet nog steeds pijn. Maar als ik kinderen heb in de toekomst betekent dat waarschijnlijk dat Voldemort verslagen wordt.
    ‘Zie je pap, hij lijkt sprekend op jou. Jij zegt altijd dat ik op opa lijk.’ Ik kan het niet laten om te glimlachen. James lijkt inderdaad heel erg veel op zijn opa en naamgenoot.
    'Ja, inderdaad. Laten we hopen dat jou brein wel iets gevorderder is,' grapt Sirius. Ik lach ongemakkelijk en probeer niet de hele tijd naar Albus en James te kijken. Sirius zucht opeens. 'Nee! Vertel me alsjeblieft dat Sectretus geen leraar is geworden.' Ik lach en knik.
    'Helaas. Geloof me, hij is ontzettend oneerlijk en hij trekt alle Zwadderaars voor. En waarschijnlijk haal je dit hele jaar geen voldoende meer op Verweer tegen de Zwarte Kunsten. Tot vorig jaar gaf hij Potions,' leg ik uit. Ik kijk naar James. Hij lijkt echt heel veel op mijn vader.
    'Vertel eens over jullie tijd,' zeg ik om een gesprek op gang te houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eigenlijk moest ik nu maarja


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh sorry :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maakt niets uit xq alleen moeten jullie nu even lang wachten aangezien ik harry's eerste post, dir van james en harry's tweede post erbij moet schrijven. En die van Albus.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus- Sirius - James - Harry of doe je Sirius & Harry in een Linde?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya