• Disney Themawedstrijd

    Beste CottonMoon,

    Bij deze heb toestemming om je Themawedstrijd - Disney te beginnen. Je hebt een week tijd om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Congeniality.




    Regels/bedoeling:
    ~Hier gelden natuurlijk ook de huisregels van Quizlet
    ~Je haakt niet zomaar af
    ~Je discrimineert, kleineert of pest elkaar niet
    ~Elke opdracht stuur je in een privé bericht naar mij
    ~Er komen vijf rondes
    ~Als je een ronde wint, heb je voordeel bij de volgende ronde
    ~Bij elke opdracht vallen er één of meerdere deelnemers af
    ~Er zijn geen jokers
    ~Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    ~Geen plagiaat!
    ~Je beledigt elkaars creaties niet
    ~Je levert geen creaties in die je al eerder hebt gemaakt
    ~Wanneer iemand eruit ligt wegens niet inleveren, zal degene die eigenlijk zou afvallen wegens de laagste score niet afvallen. Als er meerdere afvallers zijn, blijft in dit geval degene met de hoogste score

    Deadline/uitstel/te laat inleveren:
    ~Elke opdracht zal een week duren
    ~Je kunt een dag voor de deadline (en daarvoor) om uitstel vragen indien nodig
    ~Uitstel zal drie dagen duren
    ~Elke dag te laat inleveren is 1 punt van je cijfer af. Wanneer je niks ingeleverd hebt als de volgende opdracht al bekend is, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers: vol!


    Jury:
    Ik zoek geen juryleden, ik jureer zelf.

    Waar ik vooral op zal letten bij het jureren:
    Ik geef jullie cijfers van 1 op 10, waarbij ik vooral let op:
    ~Originaliteit/Creativiteit
    ~Of je je daadwerkelijk aan de opdracht gehouden hebt
    ~Opmaak
    ~Uitvoering
    ~Taal (Spelling, Interpunctie, Zinsbouw) bij schrijfopdrachten

    Prijzen:
    1e prijs: een maand lang zal ik drie door deze winnaar gekozen creaties op mijn profiel promoten
    2e prijs: een maand lang zal ik één door deze winnaar gekozen creatie op mijn profiel promoten
    3e prijs: twee weken lang zal ik één door deze winnaar gekozen creatie op mijn profiel promoten


    Opdrachten:
    De opdrachten komen in de story te staan.

    Handige links:


    Vragen zijn altijd welkom!



    Oproep I. Ik zou graag willen dat jullie jezelf een naam geven van een Disney karakter. Hierdoor kan ik met plaatjes werken en de story aantrekkelijker en leuker maken. Stuur deze naam als reactie op de story of als reactie op het topic. Gelieve zo snel mogelijk de naam op te geven.

    Oproep II. Ik zou graag willen dat jullie een kort stukje over jezelf schrijven. Je mag dit sturen als reactie op het topic, maar ook als reactie op de story. In het stukje moet je kort vertellen waarom je van Disney houd, wat jou link is met Disney, waarom je aan deze wedstrijd meedoet en waarom je denkt dat je gaat/kan winnen. Wees niet bang, jullie krijgen hier geen cijfer op en het zal ook niet meetellen met een opdracht. Ook dit lever je zo snel mogelijk in.


    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 12:44 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ja, iedereen veel succes! (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga voor alle zekerheid alvast uitstel vragen. Mijn laptop doet vreselijk moeilijk en gezien ik een edit wilde maken zorgt dit voor problemen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben al druk bezig ^^
    Hoop hem morgen te kunnen afronden, al ben ik bang dat ik een behoorlijk karweitje voor mezelf heb uitgekozen. ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben nog niet begonnen, ik heb werkelijk geen idee wat ik kan doen :')


    Not all those who wander are lost.

    Ik zou ook graag uitstel vragen. Ik moet de hele week op mijn neefjes passen en met hen de bus naar huis nemen (dat wil dus zeggen dat ik veel later thuis ben) bovendien heb ik veel huiswerk en weinig tijd aangezien ik op het huis moet passen. (mijn ouders zijn op vakantie)
    Druk druk druk dus. Ik hoop echt dat ik de opdracht toch nog afkrijg... ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ben klaar met de opdracht :D de anderen veel succes nog :D

    :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik weet ook al dat ik de deadline niet ga halen, uitstel asjeblieft?


    Not all those who wander are lost.

    Ik ben zo benieuwd naar de inleveringen van deze opdracht! :D


    Mhm?

    Toch klaargeraakt :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zal helaas toch uitstel moeten vragen...
    Dat kon vandaag toch nog? Morgen was pas inleveren toch?
    Ik ben bang dat ik het niet ga redden om het morgen af te krijgen. Ik ben al wel druk bezig geweest, maar geen tijd meer gehad om het laatste ding te doen en ik ben bang dat ik daar morgen ook geen tijd voor krijg.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit nog lang niet halfweg en heb geen tijd meer... Hoogstwaarschijnlijk wordt het niets ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Ik zit nog lang niet halfweg en heb geen tijd meer... Hoogstwaarschijnlijk wordt het niets ;/


    Morgen is de deadline he? Dit keer is hij niet op donderdag..
    Je kan nog evt. uitstel vragen (;


    It's never gonna happen, Guys.

    ^Heb ik al gevraagd. Mijn ouders zijn op vakantie en ik moet dus alles thuis doen met daarbovenop nog mijn huiswerk. De hele week heb ik nauwelijks tijd gehad eraan te werken. En als ik er wel tijd voor had ging het heel traag vooruit (mijn idee is jammergenoeg heel tijdrovend).
    Dus vandaag en morgen heb ik geen tijd meer en dit weekend is mijn vriend hier, en aangezien we elkaar 3 weken niet meer gezien hebben, ben ik ook niet meteen van plan om mijn hele weekend daar aan te werken ;/
    Ik ga wel heel hard mijn best doen, maar ik heb nog veel dingen voor school te regelen voor volgende week.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Je kan toch nog steeds zoveel mogelijk doen en inleveren? Wie weet! Trouwens het enige wat er kan gebeuren is dat je afvalt en dat gebeurt ook als je opgeeft :)
    een nee heb je, een ja kan je krijgen!


    Mhm?

    [Reno --> Boggess]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.