• Disney Themawedstrijd

    Beste CottonMoon,

    Bij deze heb toestemming om je Themawedstrijd - Disney te beginnen. Je hebt een week tijd om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Congeniality.




    Regels/bedoeling:
    ~Hier gelden natuurlijk ook de huisregels van Quizlet
    ~Je haakt niet zomaar af
    ~Je discrimineert, kleineert of pest elkaar niet
    ~Elke opdracht stuur je in een privé bericht naar mij
    ~Er komen vijf rondes
    ~Als je een ronde wint, heb je voordeel bij de volgende ronde
    ~Bij elke opdracht vallen er één of meerdere deelnemers af
    ~Er zijn geen jokers
    ~Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    ~Geen plagiaat!
    ~Je beledigt elkaars creaties niet
    ~Je levert geen creaties in die je al eerder hebt gemaakt
    ~Wanneer iemand eruit ligt wegens niet inleveren, zal degene die eigenlijk zou afvallen wegens de laagste score niet afvallen. Als er meerdere afvallers zijn, blijft in dit geval degene met de hoogste score

    Deadline/uitstel/te laat inleveren:
    ~Elke opdracht zal een week duren
    ~Je kunt een dag voor de deadline (en daarvoor) om uitstel vragen indien nodig
    ~Uitstel zal drie dagen duren
    ~Elke dag te laat inleveren is 1 punt van je cijfer af. Wanneer je niks ingeleverd hebt als de volgende opdracht al bekend is, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers: vol!


    Jury:
    Ik zoek geen juryleden, ik jureer zelf.

    Waar ik vooral op zal letten bij het jureren:
    Ik geef jullie cijfers van 1 op 10, waarbij ik vooral let op:
    ~Originaliteit/Creativiteit
    ~Of je je daadwerkelijk aan de opdracht gehouden hebt
    ~Opmaak
    ~Uitvoering
    ~Taal (Spelling, Interpunctie, Zinsbouw) bij schrijfopdrachten

    Prijzen:
    1e prijs: een maand lang zal ik drie door deze winnaar gekozen creaties op mijn profiel promoten
    2e prijs: een maand lang zal ik één door deze winnaar gekozen creatie op mijn profiel promoten
    3e prijs: twee weken lang zal ik één door deze winnaar gekozen creatie op mijn profiel promoten


    Opdrachten:
    De opdrachten komen in de story te staan.

    Handige links:


    Vragen zijn altijd welkom!



    Oproep I. Ik zou graag willen dat jullie jezelf een naam geven van een Disney karakter. Hierdoor kan ik met plaatjes werken en de story aantrekkelijker en leuker maken. Stuur deze naam als reactie op de story of als reactie op het topic. Gelieve zo snel mogelijk de naam op te geven.

    Oproep II. Ik zou graag willen dat jullie een kort stukje over jezelf schrijven. Je mag dit sturen als reactie op het topic, maar ook als reactie op de story. In het stukje moet je kort vertellen waarom je van Disney houd, wat jou link is met Disney, waarom je aan deze wedstrijd meedoet en waarom je denkt dat je gaat/kan winnen. Wees niet bang, jullie krijgen hier geen cijfer op en het zal ook niet meetellen met een opdracht. Ook dit lever je zo snel mogelijk in.


    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 12:44 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Boggess schreef:
    [Reno --> Boggess]


    Me likes :9~


    Not all those who wander are lost.

    Ik vrees dat ik me bij deze moet uitschrijven. Het is iets wat ik niet graag doe, aangezien ik in deze wedstrijd echt gemotiveerd was en het ook echt zo goed mogelijk wou doen. Jammergenoeg had ik er echt de tijd niet voor en ik vind t heel irritant voor iedereen hier dat ik dat zelf niet op voorhand beseft heb. Het spijt me dan ook enorm.
    Het enige wat ik kan doen is wat ik al heb, toch nog inleveren, maar ik weet niet of dat nut heeft, aangezien je de prinses daar nog niet in kan herkennen ;/
    Ook al is het ergens wel fijn om het werk dat ik er wel in gestoken heb, erkend te hebben...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef op 22 sep 2014 - 19:49:
    Ik vrees dat ik me bij deze moet uitschrijven. Het is iets wat ik niet graag doe, aangezien ik in deze wedstrijd echt gemotiveerd was en het ook echt zo goed mogelijk wou doen. Jammergenoeg had ik er echt de tijd niet voor en ik vind t heel irritant voor iedereen hier dat ik dat zelf niet op voorhand beseft heb. Het spijt me dan ook enorm.
    Het enige wat ik kan doen is wat ik al heb, toch nog inleveren, maar ik weet niet of dat nut heeft, aangezien je de prinses daar nog niet in kan herkennen ;/
    Ook al is het ergens wel fijn om het werk dat ik er wel in gestoken heb, erkend te hebben...


    Jammer! Heb je het in de weken na deze en daarna ook druk? Anders kan het altijd geen kwaad om je opdracht alsnog in te leveren.


    I solemly swear that I am up to no good

    CottonMoon schreef:
    (...)

    Jammer! Heb je het in de weken na deze en daarna ook druk? Anders kan het altijd geen kwaad om je opdracht alsnog in te leveren.

    Nou eigenlijk kan ik dat niet met zekerheid zeggen... Mag ik daar even over nadenken? Ik ga proberen om het deze keer echt zelf te weten. Maar ik zou het zelf ook echt waar ontzettend zonde vinden om nu te moeten stoppen, dus...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is goed hoor
    (flower)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 20:08 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    ^Dankjewel. Ik hoop zooo dat ik het af krijg!!!! Echt bedankt voor alle begrip!! :Y)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Graag gedaan
    (flower)

    Ik heb alleen wel een vraag: ga je nu de opdracht wel maken en later inleveren (want dat is niet zo handig, aangezien het een afvalsysteem is) of ga je de opdracht maken en voor de deadline (23:59) inleveren? Dat kan namelijk wel. Met mijn eerste vraag bedoelde ik dat of je nog tijd had voor de andere opdrachten, omdat je zei dat je de tweede al af hebt en het nooit verkeerd is om die alsnog in te leveren (maar dan wel voor de deadline). Je mag, als je dat fijner vindt, er ook voor kiezen om deze opdracht nog in te leveren en er daarna uit te stappen.


    I solemly swear that I am up to no good

    Nja, ik heb een klein kwart stukje af zeg maar... ;/
    Ik ben er momenteel aan aan het werken, maar vandaag krijg ik deze opdracht niet meer af vermoed ik... De volgende opdrachten zouden normaal gezien wel moeten lukken, maar ja ik begrijp heel goed dat het op die manier niet werkt, zeker aangezien het met een afvalsysteem werkt. Hmm... Anders probeer ik zoveel mogelijk vandaag nog?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ja hoor, is goed! En anders wil ik de deadline voor jou wel een klein stuk verplaatsen. Lukt het tot morgen 23:59?


    I solemly swear that I am up to no good

    Het lijkt me wel mogelijk ja. Ik doe mijn best nu al en het gaat redelijk vooruit. Het is niet echt gedetailleerd jammer genoeg maar ik loop liever een groot risico om af te vallen en toch mijn werk getoond te hebben, dan dat ik voor niets mijn best doe.
    Echt bedankt!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Morgen krijg ik het sowieso af. Vandaag lukt niet meer, sorry.
    In ieder geval heel erg bedankt voor het begrip!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De uitslag, winnaar en afvallers staan in de story. De nieuwe opdracht komt later

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 17:02 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Oeh ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht..


    It's never gonna happen, Guys.

    De derde opdracht staat in de story!


    I solemly swear that I am up to no good

    -Jullie mogen kiezen uit alle Disney klassiekers op degenen waarin gespeeld wordt na


    Dit snap ik niet goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.