• Ik weet niet of iemand anders dit probleem herkent, maar ik vind het eigenlijk wel vervelend. Op nog geen twee weken tijd heb ik het al drie keer voor gehad dat ik op Q aan het rondkijken ben of ergens mee bezig ben en dat ik dan opeens nergens meer op kan klikken. Scrollen lukt, maar de menutjes bovenaan klappen niet meer open, ik krijg geen handje om ergens op te klikken en als ik dan nog ergens op klik werkt het niet. Het is vooral vervelend als ik aan een hoofdstuk bezig ben, of ergens in een topic. Ik herlaad Q dan, maar dan werkt het gewoon niet. Ik heb ook al geprobeerd me af te melden en weer aan te melden, mijn coockies te verwijderen, mijn geschiedenis leeg te maken en zo, maar dat helpt dan niet. Ik blijf dan een tijdje van Q af en na enkele minuten kan ik dan wel weer gewoon overal op klikken en werkt alles weer perfect. Het is gewoon vreemd en ik vraag me af of iemand dit probleem ook al heeft gehad, of dat iemand weet hoe ik het kan oplossen als dit gebeurd?


    16 - 09 - '17

    Dat heb ik ook wel eens, soms als ik een tabblad erg lang open heb staan en niks doe, wordt het veel erger en moet ik hem eerst uitzetten en opnieuw aanzetten omdat hij het helemaal niet meer doet/niet meer gaat doen.
    Heb alleen geen idee wat je ertegen kan doen, ik dacht dat het aan mijn laptop lag.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dat heb ik ook wel eens, soms als ik een tabblad erg lang open heb staan en niks doe, wordt het veel erger en moet ik hem eerst uitzetten en opnieuw aanzetten omdat hij het helemaal niet meer doet/niet meer gaat doen.
    Heb alleen geen idee wat je ertegen kan doen, ik dacht dat het aan mijn laptop lag.


    Hmm, dat heb ik niet. Ik ben meestal actief bezig hier als het gebeurd en afsluiten, om dan Q weer op te zetten helpt dan ook gewoon niet meteen.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Hmm, dat heb ik niet. Ik ben meestal actief bezig hier als het gebeurd en afsluiten, om dan Q weer op te zetten helpt dan ook gewoon niet meteen.


    Ik heb altijd enorm veel tabbladen van Q open staan, haha. Het gebeurd eigenlijk alleen als ik ergens aan het typen ben.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik heb altijd enorm veel tabbladen van Q open staan, haha. Het gebeurd eigenlijk alleen als ik ergens aan het typen ben.


    Vreemd.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het soms, maar dan is het na 1x refreshen weer over :')


    wat was dit ookalweer

    Ik heb er nooit last van. Echt nooit.
    Maar ik gebruik Internet Explorer op mijn laptop en sinds kort Opera op mijn mobieltje (had nogal wat probleempjes met Q op de Chrome browser)
    Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar misschien ligt het daar aan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik heb er nooit last van. Echt nooit.
    Maar ik gebruik Internet Explorer op mijn laptop en sinds kort Opera op mijn mobieltje (had nogal wat probleempjes met Q op de Chrome browser)
    Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar misschien ligt het daar aan?


    Ik gebruik Chrome. Ik had er nooit eerder problemen mee, maar nu dus opeens wel.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er zelf geen last van, en ik weet eigenlijk ook niet precies wat je zou kunnen doen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."