• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Nog nooit heb ik zo gemakkelijk even een uurtje geslapen...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ugh, ik voel me nu echt heel slecht. Dit kan er allemaal nog wel bij.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Bitch please, shut the fuck up. Meteen als jij er bent is er een negatieve sfeer. Ugh.

[ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 17:05 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Tahereh schreef:
    Bitch please, shut the fuck up. Meteen als jij er bent is er een negatieve sfeer. Ugh.

Your make-up is terrible

Ik kijk zo uit naar dat boek bestellen met mama en papa zodra mama thuis is! En vanavond natuurlijk de nieuwe Flikken Maastricht kijken! Ah, wat een geweldige dingen!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Serieus? Je wilt ook echt altijd aandacht. --''

wat was dit ookalweer

DAWSONS schreef:
    Serieus? Je wilt ook echt altijd aandacht. --''

Don't walk. Run, you sheep, run.

Tahereh schreef:

Quiet the mind, and the soul will speak.

Wat is dit een perfecte trui voor de IceBucketChallenge, Ik ben nog helemaal droog!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Kan er niet één keer even niet zo vreselijk erg op me gelet worden?

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Zó blij met de uitspraak van de rechter! c:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Damn, kiddies. Nu heb ik jullie stemmen wel genoeg gehoord. Ik probeer te studeren en jullie zijn niet de nieuwe voices of holland >.>

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

I really wanna see the 1975, but nobody wants to come and now I'm crying.

kindness is never a burden.

Don't care about it. Don't care about it. Don't. . .

Oké, leuk ben je, zeg.