• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Vandaag voor de rechter verschijnen. Spannend toch wel.


    Ik weet niet waarom je er bent en dat gaat me ook niets aan, maar ik wens je wel succes toe.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 11:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik weet niet waarom je er bent en dat gaat me ook niets aan, maar ik wens je wel succes toe.


    Check het zeur/zeiktopic ''Stomme, stomme rechtszaak'' maar. Daar staat het wel in. ;) Sowieso denk ik dat ik vast wel een topic erover aanmaak wanneer we ervan terug zijn, aangezien meerdere mensen hier op Q wel weten wat er is en zeggen benieuwd te zijn naar de uitslag, haha.
    Dankjewel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Vandaag voor de rechter verschijnen. Spannend toch wel.

    Hawkins: Omg, ik voel me meteen zenuwachtig als ik dat zie. Ik wens je echt hèèl veel geluk! Everything is going to be okay <3


    † Love? I want to sleep.

    Soms heb ik het gevoel dat; omdat ik uit Friesland kom, ik meteen bevooroordeeld word.

    Met name hier op Quizlet. Zo dat is eruit.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 12:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik krijg het gevoel dat mensen achter mijn rug om over mij praten en op mij lopen te haten.


    26 - 02 - '16

    Ik had eigenlijk meer verwacht, maar nu ik snap hoe die administratie zit, klopt het weer wel. Het is nog steeds niet weinig, dus wat is het probleem eigenlijk? Ik koop datgene wat ik wil kopen en de rest ga ik opzij zetten of de helft. Zou €10 schelen en die €10 extra voor deze maand kan nooit kwaad. Gewoon consequent de helft of meer wegzetten en dan komt er wel een goed spaarbedrag uit. Deze maand werk ik wel alle weken, dus dan krijg je ook meer dan ik nu heb.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Satana schreef:
    (...)
    Hawkins: Omg, ik voel me meteen zenuwachtig als ik dat zie. Ik wens je echt hèèl veel geluk! Everything is going to be okay <3


    Thank you. <33


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had echt in mijn tussenuren niet moeten lummelen, maar huiswerk moeten maken. Met een beetje pech heb ik straks vier vakken voor morgen en dan niet het minste. Ik moet proberen of ik morgen en vrijdag kan werken aan dat spul voor kunst, want ik neem het mij de hele week al voor en ik doe alsmaar niets. Gelukkig is het een studie en niet voor een cijfer; beetje rommelig mag dus wel. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom geeft die vrouw mij 2F niveau van rekenen, terwijl ik lager dan 1F zit?
    Meteen maar even naar het service centrum gegaan om door te geven dat ik een discalculietest wil laten afnemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dank je voor het vroeg vertellen van dat er geen plekken meer zijn.
    Dank je voor het vertellen dat ik wel sta ingeschreven in klas 2 van me oude opleiding.
    Dank je voor het überhaupt vertellen van iets voordat ik er achter aan ben gegaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wauw, uwv, wauw. Jullie zeggen nu pas dat ik aan mijn opleiding kan beginnen, terwijl ik al dik twee maanden bezig ben en volgens mij al eerder een brief had ontvangen over het feit dat ik al mocht beginnen. Wauw. :W


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Vandaag voor de rechter verschijnen. Spannend toch wel.


    SUCCES!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vroeg m'n moeder tijdens de lunch wie van de twee ik knapper vind.
    Nu voel ik me slecht doordat ik niet allebei de namen heb gezegd, maar één...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Whooh, afspraak gemaakt voor mijn nieuwe tattoo!


    Your make-up is terrible

    Je hebt om 5 uur waterpolotrainig en je bent hier nog? O_o
    Logica.


    wat was dit ookalweer