• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff ik ben kapot..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh my God. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik het ga doen *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, eerste dag in een nieuwe klas en nu al een klik met twee meiden. Is me nog nooit zo snel gelukt. Ik ben trots op mezelf :)


    Life is hard and then we die

    Ik ben echt kapot.
    Morgen weer van acht tot vier.
    Joepie -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vind het moeilijk om te geloven.

    Zucht.. M'n vriend wil me overhalen om 'Guardians of the Galaxy' leuk te gaan vinden, maar dat zal hem op geen enkele manier lukken. Ik hou simpelweg niet van Marvel of DC films.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klotemuggen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan de komende twee dagen niet naar de bieb en ik moet leesvoer hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh my god. So much feels in this band, so much inspiration - damn. I sure love this music, I fucking love you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Há, wat héérlijk dat ik morgen weer loon krijg! Kan ik eindelijk zien hoeveel uur ik precies gemaakt heb, hoeveel dat verschilt met mijn loon toen ik nog 16 jaar was en hoeveel centjes ik nu rijker ben, héhé. Kan ik mooi morgenavond mijn langverwachte wens bestellen bij Bol.com! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, ik voel me altijd zo open op een negatieve manier als wildvreemden van die persoonlijke vragen stellen en ik niet durf te zeggen dat ik mijn gevoelens liever niet aan hun bekend maakt. ;/


    -

    Dat accent, omg. Hoe kun je dat goed noemen? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I need to learn how to go to bed early .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik dacht vanmorgen mijn benen even snel te kunnen scheren. Nu zitten ze helemaal vol rode plekken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag voor de rechter verschijnen. Spannend toch wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •