• Hoi,

    Ik heb vorige week de hele week geprobeerd om van klas te veranderen, maar nu het eindelijk kan, twijfel ik. De enige manier dat het kan, is als ik van alle clusters wissel. Dus Aardrijkskunde, geschiedenis, wiskunde etc. Maar ik zit dan wel met de mensen die ik aardig vind. Het enige probleem is dat we nu al een week naar school gaan en dat iedereen nu een plekje heeft en dat ik dan waarschijnlijk elke les alleen zit. Dit kan nog wel veranderen, maar ik weet niet in welke periode. Het is wel het laatste jaar en dan elke les alleen zitten, vind ik ook niet fijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen pff.
    Iemand tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou niet van clusters gaan veranderen voor vriendinnen, uiteindelijk zit je er toch echt voor jezelf en voor je eigen toekomst. Daarbij is het je laatste jaar en gaat het sneller dan je denkt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Ik zou niet van clusters gaan veranderen voor vriendinnen, uiteindelijk zit je er toch echt voor jezelf en voor je eigen toekomst. Daarbij is het je laatste jaar en gaat het sneller dan je denkt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ligt eraan of het vakkenpakket past bij wat je wilt gaan studeren na dit.
    Als dit helemaal anders wordt zou ik het nog maar een jaartje aan zien.
    En alleen zitten is soms wel handig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Californication schreef:
    Ik zou niet van clusters gaan veranderen voor vriendinnen, uiteindelijk zit je er toch echt voor jezelf en voor je eigen toekomst. Daarbij is het je laatste jaar en gaat het sneller dan je denkt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    niet doen. je hebt niet voor nietes gekozen voor bepaalde vakken. Zelf had ik totaal andere rooster in mijn examen jaar en bijna niemand had geschiedenis maar ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. vriendinnen sprak ik in de pauze wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je maakt uiteindelijk wel nieuwe vrienden in de klas waar je nu in zit. Volgend jaar gaan jullie allemaal je eigen weg en zul je (waarschijnlijk) weinig mensen kennen in je klas. Dus ik zou als ik jou was niet wisselen. Je vrienden zie je echt nog wel.


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb ook na drie jaar met vriendinnen ineens 2 jaar alleen gezeten. Het is bijzonder goed voor je concentratie :') En zo erg is het niet


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je zit toch langer in clusters dan in je klas. Ik kende vorig jaar bijna niemand uit mijn klas, maar nu kan ik het hartstikke goed met het merendeel vinden. Voor zo'n laatste jaartje maakt het allemaal toch niet erg uit.


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn laatste jaar altijd alleen gezeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vakkenpakket verandert niet, alleen de leraren en leerlingen per cluster. Nog een ding is dat ik mijn profielwerkstuk doe met een meisje uit de andere klas en wij hebben nooit samen tussenuur en we zijn nooit tegelijk uit, dus dat maakt afspraken maken ook heel moeilijk.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Als je echt heel graag naar een andere klas wilt, en je in deze klas niet thuis voelt, moet je natuurlijk gewoon van klas wisselen. Maar toch zou ik aanraden om als het niet nodig is, het ook niet te doen. Je hebt je vakkenpakket niet voor niets gekozen en je vriendinnen kun je in de pauzes ook wel spreken. Ook maak je waarschijnlijk snel genoeg nieuwe vrienden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Als ik wissel van klas hoef ik niet van pakket te wisselen. Dat mag niet eens. Het gaat echt enkel over de mensen die in de nieuwe clusters zitten want die ken ik niet zo goed. Aan de leraren wen ik zo. Die vind ik allemaal wel aardig (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik denk dat je prima kunt wisselen. Het maakt helemaal niks uit op welke tijden je die vakken hebt, want zoals je zelf al zegt: je krijgt ze toch allemaal. Als jij je dan prettiger voelt bij je vrienden + handig met pwspartner, zie ik eigenlijk geen problemen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.