• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier is de poll voor de datum van de film!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 12:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja. Ik heb in Utrecht ook wel iemand waar ik desnoods kan slapen, als het laat word oid. ;]

    Edit: O. Ik zie nu de data. Dus dan kan ik niet slapen x]. En dan kan ik alleen op de 13e!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 12:22 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ben in anderhalf uur in Utrecht, dus dat zou nog wel kunnen.


    Your make-up is terrible

    Ja, mij kost het inderdaad ook anderhalf uur, dus dat is nog wel te doen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Handles schreef:
    Ik ben in anderhalf uur in Utrecht, dus dat zou nog wel kunnen.


    Jupp. Me same. Anderhalf uur/twee uur.. Daar tussen. Dus dat is primáa. ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Chris - Curuxa ;D
    Ik ga sowieso mee naar de film, en ik ga Elwood/Anne ook dwingen om mee te gaan :3
    Ben slechts dertien ~


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Peredhel schreef:
    Ja, mij kost het inderdaad ook anderhalf uur, dus dat is nog wel te doen. ;D


    We kunnen altijd samen reizen, volgens mij moeten we met dezelfde trein.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    We kunnen altijd samen reizen, volgens mij moeten we met dezelfde trein.


    Moet jij ook over Schiphol? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Moet jij ook over Schiphol? (:


    Dat is één van mijn opties, ja. ;3 Ik heb er drie.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Dat is één van mijn opties, ja. ;3 Ik heb er drie.


    Ah oké. Nou zou gezellig zijn. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    Woeehoeeh! Zie je wel, zover is het niet eens! Ik heb werkelijk geen idee wat Coevorden is.. Misschien kunnen we zelfs samenreizen oid. ;]

    En over de bioscoop: Ik denk dat Utrecht dan beter is. Die ligt toch wat centraler.. Toch? En anders word het nóg verder! Haha. x]


    coevorden ligt tegen overijsel aan bij hardenberg ommen als dat je iets zegt!
    en ik zou (als alles zou lukken) heel graag met je samen willen reizen! de heletijd in de trein zitten alleen is sowieso niks en ik vind het altijd geweldig om hobbit lotr fans te ontmoeten.
    die heb je hier gewoon niet! behalve mijn moeder of vriend, maar die zijn niet zo erg als ik!

    voor de film maakt het me niet echt uit naar amsterdam of utrecht ik ben al een keer met de trein daar heen gegaan , maar ik denk voor iedereen dat utrecht wel dichterbij ligt en toch wel makkelijker kan zijn!


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    okay ik lees nu dat we al naar utrecht gaan (: heb gestemd


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    Ik ben geïnteresseerd in beide! Zet me maar op de lijst: Lisa - 16. Super leuk idee!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Frerin schreef:
    (...)

    coevorden ligt tegen overijsel aan bij hardenberg ommen als dat je iets zegt!
    en ik zou (als alles zou lukken) heel graag met je samen willen reizen! de heletijd in de trein zitten alleen is sowieso niks en ik vind het altijd geweldig om hobbit lotr fans te ontmoeten.
    die heb je hier gewoon niet! behalve mijn moeder of vriend, maar die zijn niet zo erg als ik!

    voor de film maakt het me niet echt uit naar amsterdam of utrecht ik ben al een keer met de trein daar heen gegaan , maar ik denk voor iedereen dat utrecht wel dichterbij ligt en toch wel makkelijker kan zijn!


    Emm.. -Schaam- Ik heb wel van de namen gehoord, maar mijn topografie is zo slecht, dat ik niet eens weet of ik het woord goed heb geschreven dat ik echt niet weet waar alles ligt.. Ik ken wel de kleuren van de provincies. En ik weet dat Enschede/Twente helemaal rechts ligt en Amsterdam en Rotterdam helemaal links. Haha. Maar verder dan dit, word het moeilijk. En ja, Drenthe is de oranje provincie boven Overijssel.
    Maargoed, dat geheel terzijde... Emm.. Ik weet niet of ik langs die plaatsen kom, maar we vinden vast wel een manier om samen te reizen! :] Dat zien we dan wel, tis nu nog een beetje vroeg om te overleggen. Vind ik. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Lizor schreef:
    Ik ben geïnteresseerd in beide! Zet me maar op de lijst: Lisa - 16. Super leuk idee!


    Bedankt, en leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.