• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ugh why, ik haat 3D ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Is hij 3D? Nee toch?


    Ja. 3D en HFR (High Frame Rate)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb die Pathe Lijn gebeld waar je kaarten via kunt reserveren. Dat hele ding is een kiesmenu. En echt maximaal 8 kaarten per bellen, zeg maar.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké, balen.
    Dan zitten we in twee groepen in de bios, tenzij iemand vlakbij de bios woont en aan de balie kan reserveren. Dan kan het vast wel.

    Ik wil ze ook wel gewoon bestellen, maar dan wil ik van tevoren van iedereen geld hebben en ik durf nu al te wedden dat dat niet gaat lukken. x]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euhm hoe zit het met de marathon hoelaat begint die?

    Die doen we pas in April :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Oké, balen.
    Dan zitten we in twee groepen in de bios, tenzij iemand vlakbij de bios woont en aan de balie kan reserveren. Dan kan het vast wel.

    Ik wil ze ook wel gewoon bestellen, maar dan wil ik van tevoren van iedereen geld hebben en ik durf nu al te wedden dat dat niet gaat lukken. x]


    Ik zou vrijdag na college even langs kunnen stappen om het na te vragen of je aan de balie kan reserveren? Ik fiets er namelijk haast langs dan...

    Edit: En mocht dat het handigst zijn, dan kan ik volgende week vrijdag daadwerkelijk reserveren voor ons allen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 20:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik zou vrijdag na college even langs kunnen stappen om het na te vragen of je aan de balie kan reserveren? Ik fiets er namelijk haast langs dan...

    Edit: En mocht dat het handigst zijn, dan kan ik volgende week vrijdag daadwerkelijk reserveren voor ons allen.


    Dat zal wel handig zijn, als inderdaad blijkt dat je wel bij de balie voor meer mensen kunt reserveren! Desnoods twee keer achter elkaar, maar dan kun je er in elk geval voor zorgen dat we bij elkaar zitten! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slecht nieuws, ik kom net bij de bios vandaan en kreeg te horen dat je helemaal niet kon reserveren, ook niet telefonisch.

    Ik was dus langs gegaan en stelde mijn vraag aan één van de (leuke knappe c: ) medewerkers. Die wist niet zeker of je daar voor meer dan 8 mensen kon reserveren. Hij ging het dus even proberen. Gezien er niemand was kwam zijn (oudere stuk minder knappe) collega erbij staan en die zei dat je hier voor meer dan 8 mensen kon reserveren en toen het de knappe niet lukte, keek de oude op het scherm. Toen hij zag dat het om the hobbit ging, legde hij uit dat dat zo'n populaire film is, dat ze meer winst maken als ze het niet mogelijk maken om te reserveren en het wie het eerst komt, wie het eerst maalt is. Met andere woorden, je kan wel kaartjes kopen, maar niet reserveren. Ook niet telefonisch en ook niet voor 8. Zodra je ze daadwerkelijk reserveert, wordt er aangegeven dat het niet kan.

    Dus, of het geld moet van tevoren naar iemand over worden gemaakt en die koopt van tevoren de kaartjes, of we moeten de dertiende allemaal heel ruim op tijd in Utrecht zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet niet of het gaat lukken als we er ruim op tijd zijn.Voor het zelfde geldt kopen al heel veel mensen kaartjes voordat ze naar de film gaan. Dat zou ik ook doen als ik niet met een grote groep was.

    Ik vind het prima om volgende week de kaarten te bestellen, maar ik wil het niet voorschieten. Dus dan betaal ik alleen voor degene die het naar mij hebben overgemaakt.

    Echt irritant dit. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt trouwens voor de moeite van het langsgaan.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Graag gedaan hoor. Het was een kleine moeite. Bovendien was die ene gozer echt knap, dus ik vond het helemaal niet erg, haha :$

    en pb jij dan je iban dingetje, zodat we het over kunnen maken?


    Happy Birthday my Potter!

    Hahah. Hopen dat ie die zaterdag ook werkt.^^

    Mijn IBAN is NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt.


    Laten jullie even weten als het is overgemaakt? En geef ook even door welke kaart ik moet bestellen als je dat nog niet hebt gedaan. (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 14:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik maak het morgen of zondag over, is dat goed?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja hoor. Ik wil zes december bestellen, dus tot die tijd heb je de tijd om het geld over te maken. (:

    Nieuwe topic!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.