• Naar aanleiding van het topic van vorig schooljaar, heb ik besloten om een nieuw topic te openen waarin je kan vermelden in welke klas je zit.

    De vragenlijst:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Mijn lijstje:
    Klas: MMVMVO3S (tweedejaars Mediavormgeving Niveau 4)
    Wat vind je ervan: Een aantal drukke mensen waar ik vorig jaar mee in de klas zat, zijn van opleiding veranderd of zijn blijven zitten, dus daar heb ik gelukkig geen last meer van.
    Met wie zit je in de klas: Ik zit in de klas met de studenten die vorig jaar over zijn gegaan en hadden besloten om de opleiding verder te volgen. Onder deze studenten valt een vriendin van me die ik drie jaar geleden heb leren kennen op de middelbare en waar ik voor één jaar Duits en Kunst Beeldend mee heb gehad, zit dit jaar bij me in de klas, in vergelijking met vorig jaar.
    Extra: Tot en met 26 januari duurt de stageperiode en tot die tijd heb ik geen les met mijn klas, dus ik weet niet of mijn klas in vergelijking met vorig jaar een verbetering is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    las: Pm2b Pedagogish medewerker
    Wat vind je ervan: leuk.
    Met wie zit je in de klas: zit als het goed is met mijn oude klas genoten en vriendinnen
    Extra: ik heb volgende week pas les dus idinno


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klas: Derdejaars psychologie aan de universiteit Oslo
    Wat vind je ervan: Tot nu toe wel prima. Gezellig mensen.
    Met wie zit je in de klas: Met mensen van overal in de wereld, dus dat is wel leuk
    Extra: -


    I am an idiot, I move.

    Klas: Derdejaars Geschiedenis in Groningen.
    Wat vind je ervan: Ik heb pas een vak gehad en ik zit bij elk vak bij andere mensen. Bij de hoorcolleges zit ik echter gewoon bij al mijn vrienden, dus ik ben wel blij.
    Met wie zit ik in de klas; Mensen uit het buitenland en vrienden van vorige jaren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klas: A3F (vorig jaar zat ik ook in A3F, ben blijven zitten.)
    Wat vind je er van?: Ik heb ze vandaag pas voor het eerst gezien, maar het lijkt me een hele gezellige klas.
    Met wie zit je in de klas: 4 vriendinnen en 22 andere, onbekende mensen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klas:
    4b (Havo)
    Wat vind je ervan:
    I dunno.. Het is (ongeveer) dezelfde klas als vorig jaar dus het gaat denk ik meestal gezellig zijn met de nodige drama :')
    Met wie zit je in de klas:
    11 anderen. Waarvan één meisje die is blijven zitten en een jongen die echt nieuw is. Voor de rest is het mijn oude klas :')
    Extra:
    Ze hebben een hele leuke, nieuwe jongen in de andere 4e klas gegooid. Why.... :c


    El Diablo.

    Klas: SB1A - Management Assistente.
    Wat vind je ervan: Tot nu toe vind ik het best prima, er zitten wel wat aardige meiden in de klas.
    Met wie zit je in de klas: Allemaal onbekende, allemaal ouder dan mij.
    Extra: /


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Klas: EDH3V2A.
    Wat vind je ervan: Waarschijnlijk hartstikke shit.
    Met wie zit je in de klas: Tot nu toe één iemand van vorig jaar, voor de rest weet ik het nog niet.
    Extra: Ik begin maandag pas.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 14:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Klas: dT2B. Delfzijl, Theoretische leerweg 2B
    Wat vind je ervan: Een hel. Iedereen is druk en shit. Het grootste deel denkt dat ze cool en stoer zijn omdat ze 'populair' zijn. Dus ook dat ze alles mogen.
    Met wie zit je in de klas: Precies de zelfde als vorig jaar. Helaas. En ook zelfde rotmentor.
    Extra: Heel misschien kom ik in dT2C. Ik wil namelijk naar mijn vriendinnen toe. En een klas hebben waar ik me wel in thuis voel.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 14:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Klas: 6V2
    Wat vind je ervan: Prima, ookal is de mentor vreselijk :')
    Met wie zit je in de klas: Hetzelfde als vorig jaar, oa met mijn vriendinnen!
    Extra: X


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Klas: A3A1, -Derde leerjaar Audio Visueel Vormgeving aan het Grafisch Lyceum Rotterdam
    Wat vind je ervan: Mijn opleiding is super, dus heb weinig te klagen :3
    Met wie zit je in de klas: Zelfde mensen als vorig jaar. we zitten maar met zijn 11 in de klas en soort van kleine happy family.
    Extra: het is maar voor een half jaar, daarna ga ik een jaar op stage en moet ik heb ik mijn exames, dus veel zal ik niet meer in de klas zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou willen dat ik het wist... ik zit niet meer in een klas denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klas: V5A
    Wat vind je ervan: Verschrikkelijk, mijn school heeft het weer voor elkaar gekregen om mij voor het derde jaar op rij in een kutklas te plaatsen.
    Met wie zit je in de klas: Niemand met wie ik omga. Ugh.
    Extra: Ughhhhhhhhhh (cat)

    Klas:
    2e jaar gymnasium
    Wat vind je ervan:
    Mwoah, ik zit nog in dezelfde klas als vorig jaar.
    Met wie zit je in de klas:
    Mijn vriendinnen en een heleboel vervelende kinderen.
    Extra:
    Nog steeds dezelfde mentor :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Klas:
    AO3BJ1A
    Wat vind je ervan:
    Uhm Veel buitenlands, te veel voor mij.
    Met wie zit je in de klas:
    Buitenlanders. Nee, ik ken er niemand van mijn oude school van of zo,
    Extra:
    Veel buitenlanders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klas: 1ste bachelor multimediale vormgeving
    Wat vind je ervan: De mensen met wie ik op toelatingsproef zat zijn wel alvast gezellig
    Met wie zit je in de klas: veel mensen uit Hasselt, 2 Nederlanders, eentje van 27 jaar oud en eentje uit Oostende. De andere helft ken ik nog niet
    Extra: Ik begin pas 15 september, maar ik kijk er naar uit en ben enorm nerveus. Ik ben nu al aan het stressen om nieuwe mensen te leren kennen en ik ben beniewd hoe de lessen me gaan bevallen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.