• Naar aanleiding van het topic van vorig schooljaar, heb ik besloten om een nieuw topic te openen waarin je kan vermelden in welke klas je zit.

    De vragenlijst:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Mijn lijstje:
    Klas: MMVMVO3S (tweedejaars Mediavormgeving Niveau 4)
    Wat vind je ervan: Een aantal drukke mensen waar ik vorig jaar mee in de klas zat, zijn van opleiding veranderd of zijn blijven zitten, dus daar heb ik gelukkig geen last meer van.
    Met wie zit je in de klas: Ik zit in de klas met de studenten die vorig jaar over zijn gegaan en hadden besloten om de opleiding verder te volgen. Onder deze studenten valt een vriendin van me die ik drie jaar geleden heb leren kennen op de middelbare en waar ik voor één jaar Duits en Kunst Beeldend mee heb gehad, zit dit jaar bij me in de klas, in vergelijking met vorig jaar.
    Extra: Tot en met 26 januari duurt de stageperiode en tot die tijd heb ik geen les met mijn klas, dus ik weet niet of mijn klas in vergelijking met vorig jaar een verbetering is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: Human resource management 1D
    Wat vind je ervan: Ik ken mijn klas nog niet zo goed, maar er zitten wel een aantal aardige mensen in met wie ik al heb gesproken!
    Met wie zit je in de klas: 21 onbekende mensen.
    Extra: Het lijkt me erg leuk? :P Geen idee haha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Klas: 1e4TB/1e4D
    Wat vind je ervan: Leuke mensjes (;
    Met wie zit je in de klas: De opleiding Toegepaste biologie, met 6 jongens en vier meisjes en Paardenhouderij met zeven meisjes die samen in een klas gepropt zijn.
    Extra: Eerste Jaars MBO4, Toegepaste Biologie!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Klas: LV4a
    Wat vind je ervan: Ik ben er echt blij mee, ik ken de meesten al en ik zit nu in de bovenbouw en heb dus verschillende klassen, maar ik ben blij met elk.
    Met wie zit je in de klas: Met veel mensen bij wie ik vorig jaar ook zat en enkele zittenblijvers. In totaal 32, bij Wiskunde zelfs 34. :')
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 21:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Klas: 4vb (4 VWO-Gymnasium)
    Wat vind je ervan: Wel even wennen, maar toch erg leuk!
    Met wie zit je in de klas: Veel nieuwe mensen en een paar die ik al kende
    Extra: Net introductiekamp gehad. Was kei gezellig en heb goed kennis kunnen maken want ik ken nu zowat iedereen :)

    Klas: A6b(ier omggg swaagg)
    Wat vind je ervan: Leuke klas, geweldige mentor
    Met wie zit je in de klas: Alle mensen van vorig jaar, op zittenblijvers na
    Extra: Een paar klasgenoten hadden voorgesteld om met z'n allen met bier op de schoolfoto te gaan. Eén woord: lame. Verder zijn ze leuk hoor.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 22:10 ]


    i put the fun in funeral